![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En idd, wss zou er dan geen barbaars terrorisme meer zijn in India, Indonesië, Sudan, Rusland, Egypte, Tunesië en noem maar op... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() domme spitsmuizen
sorry zoveel naiviteit doet me dat toch even ontsnappen Je goedgelovigheid in de oprechtheid en betrouwbaarheid van de grote broer de VS pleit voor je, maar is echt gevaarlijk Chipie Vertrouw je hun echt? Of zou je het gewoon graag willen? tegen beter weten in? God bless Amerika De grootste geloofsfanaten zijn de Bushen met hun clan In naam van God alles wat ie doet De new cruisade... mij is alles ingegeven van boven vergeet dat niet .......Dit zijn zijn eigen woorden.... ze bidden onze lieve heer van het kruis daar. in het witte huis weet je wat moeikijk te vatten is als je zelf eerlijk bent? zoals een spitsmuis... dat er veel mensen NIET doen wat ze zeggen dat je NIET moet luisteren naar hun bedwelmende woorden maar moet zien wat ze DOEN het leven schenken of doden.... Je hebt geleerd in t school en overal dat je moet luisteren naar gezagdragers Kijk es effe tien minuten naar hun DADEN ben je niet in de spitsmuizenval aan het lopen? we worden bedrogen door gezagsdragers eindeloos veel keren |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hetzelfde als dat van 90% van de planeet: vreedzaam samenleven, samenwerken en onze energie, creativiteit en intelligentie gebruiken in functie van de emancipatie van de mens. Een einde maken aan de uitbuiting.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denkt U nu echt dat de democraten niets zouden ondernomen hebben om 'iets' te doen, indien ze de macht zouden behouden hebben? En ja, ik heb over gezagdragers geleerd en naar hun DADEN gekeken, zelfs langer dan tien minuten... Ik zag de ongelooflijke aantal doden in de ex-USSR, in China, in Noord-Korea, in Cambodja, in Irak... Toevallig alle linkse regimes en leiders die het niet in naam van de almachtige deden... Maar wss zat U tijdens die lessen in Babylon... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 19 maart 2007 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja Chipie, in andere postings kan ik je wel eens volgen maar niet hier. Geloof jij nu echt die hypocriet van een Bush? Bekijk dan toch eens de resultaten van zijn machtsdrang. Meestal heeft men het over de Amerikaanse slachtoffers in Irak maar eigenlijk wordt er relatief weinig stilgestaan bij de lokale slachtoffers (de Irakezen). Da's toch massamoord op grote schaal? En dat er wantoestanden in Soedan of zo zijn is geen excuus om hetzelfde te doen eerlijk gezegd. Eigenlijk moest Bush op dezelfde manier worden berecht als Sadam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Door wat er in Irak gebeurt gelijk te stellen met wat er in Sudan aan de gang is toont u mooi aan dat u er niets van afweet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het filmpje fake, er is geen enkel leger zo dom (zelfs niet de VS) om een tank helemaal alleen in een steegje te laten in het land van rpg's en zelfmoordenaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En natuurlijk zijn de wantoestanden in de door mij aangehaalde landen geen excuus, maar U zei, dacht ik, dat er zonder de oorlog in Irak er geen terrorisme zou zijn... En wat de Irakese slachtoffers betreft, die worden momenteel niet door de VS gemaakt (of toch weinig)... Over de slachtoffers tijdens het Saddam regime zullen we maar wijselijk zwijgen (Koerden, oorlog tegen Iran, politieke tegenstanders...). Pas op, hé, ik ben ook geen voorstander van oorlogen... Maar 'geen oorlogen' speelt steeds/meestal in het belang van tirannieke regimes en in het nadeel van de burger... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoeveel aanslagen halen hier het nieuws? Juist, die één of twee die het meeste slachtoffers maken. Het is geen tegenspraak dat de meeste slachtoffers burgers zijn ook al zijn ze niet altijd het doelwit. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn bewering kan zeer goed gechecked worden. Als de VS zich van vandaag op morgen terugtrekt zullen we het wel zien. Zijn we allebei gelukkig. U omdat de VS weg is uit Irak en ik krijg gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hier is het volledig filmpje te zien, het vraagt inderdaad veel lef: http://www.zshare.net/download/em-rar-2v0.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar komen de foto's vandaan? Enig idee wat de commentaar betekent?
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe ga je zoiets checken? Je schreef:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Als de "sectaire invloed van de amerikanen" een tijd achterwege blijft en het geweld blijft duren dan is het duidelijk dat die sectaire tendenzen er ook zonder amerikanen zijn en bijgevolg dat ik gelijk heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zouden gewoon aanduidingen zijn: - dit is een Amerikaanse post in Ramadi - dit is een tank die de wacht houdt |
|
![]() |
![]() |