Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2004, 23:59   #41
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Het begon met wat haat over mensen die een andere taal praatten, dan met wat haat over mensen die ergens anders geboren waren, dan de homos en nu beginnen we met wat haat tov mensen die anders denken. Zolang er maar iemand is om zondebok te spelen voor alles wat mis gaat is alles in orde. Het is slechts als je dat patroon gaat doorbreken dat er oplossingen gaan komen voor de problemen die die haat veroorzaakt
Het is intriest dat de mensen waarover het gaat, DAAR geen vrije keus hebben. En dat ze hier met vrije keuze willen leven zoals daar!?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2004, 00:01   #42
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB

Read the bold part...
Read the italic part.
Ze hebben geen keuze. Ze zijn het slachtoffer van de islamitische ideologie. Trouwens, kent u christenen die vrijwillig de sharia toepassen?
(Filosoof zal er wel enkele kunnen opdissen uit het verre verleden ...)
En, vind je dan ook dat de niet Belgen een andere wetgeving moeten naleven dan de Belgen zodat ze niet als slachtoffers onderworpen worden aan de wetgeving die bepaald wordt door de meerderheid? Of is dat te consequent voor u? Ik ben resuluut tegen de volkerentheorien die denken dat een bepaald volk het voor te zeggen moet hebben in een bepaald gebied, en dat geldt zowel voor Sudan als voor Belgie.

Barbaarse praktijken zoals in Sudan moeten uitgeroeid worden, maar dat heeft niets met de Islam op zich te maken, dan wel alles met de voedingsbodem voor fundamentalisme in die landen. Een paar honderd jaar geleden onderging het christendom zulke fase. Je zal zelf toch wel slim genoeg zijn om in te zien dat het aanvallen van een geloof enkel maar olie op het vuur gooien is. In dat opzicht is uw post dan ook contra-productief tov uw doeleinden.
Oud 21 januari 2004, 00:03   #43
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

[quote="fernand"]
Citaat:
Het is intriest dat de mensen waarover het gaat, DAAR geen vrije keus hebben. En dat ze hier met vrije keuze willen leven zoals daar!?
Het eerste deel van uw uitspraak is correct. Maar is dat dan een argument om hier de vrije keuze van geloof te beperken?
Oud 21 januari 2004, 00:13   #44
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik herhaal de vraag : hoe komt het dat er geen kat uit de islamitische wereld betoogt tegen deze barbaarse mensenrechtenschending die haar origine vind in de islamitische ideologie, terwijl een verbod op de hoofddoek wel betogingen uitlokte?
Beste Hanne, waar zijn de Vlaams Blokkers om te protesteren tegen de dictatuur van Berlusconi? Waar zijn de Vlaams Blokkers om te protesteren tegen de onterechte ter dood veroordelingen in de VS? U hebt als Westerling evenveel met een Amerikaan te maken als een doorsnee moslim in België met Soudan, het feit dat u dat zelfs niet snapt getuigt van wel erg weinig capaciteit tot nadenken. TomB slaat de nagel op de kop: u post dit artikel hier overduidelijk niet omdat u inzit met het slachtoffer, maar omdat u weeral eens kan aantonen hoe slecht de moslims en de Islam wel zijn.

Citaat:
Dergelijke onnozelheid kon enkel uit de mond van Seba komen.
Ochote, ons CD&V-erke wil eens de populaire uithangen, en vergeet tegelijk zijn eigen postings ivm migrantenstemrecht en andere thema over allochtonen en integratie.
Je zit goed bij de CD&V Seba : kwa hypocrisie passen jullie perfect bij elkaar !
hypocrisie? 't is niet omdat ik tegen het vreemdelingenstemrecht ben, een grote hekel heb aan allochtone jongeren die de boel in Antwerpen verzieken en de politieke correctheid hekel, dat ik mij verlaag tot holle populistische alles-over-één-kam-scherende slogans. Blijkbaar moet u op dat gebied nog veel leren...
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2004, 00:15   #45
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Ik herhaal de vraag : hoe komt het dat er geen kat uit de islamitische wereld betoogt tegen deze barbaarse mensenrechtenschending die haar origine vind in de islamitische ideologie, terwijl een verbod op de hoofddoek wel betogingen uitlokte?
Beste Hanne, waar zijn de Vlaams Blokkers om te protesteren tegen de dictatuur van Berlusconi? Waar zijn de Vlaams Blokkers om te protesteren tegen de onterechte ter dood veroordelingen in de VS? U hebt als Westerling evenveel met een Amerikaan te maken als een doorsnee moslim in België met Soudan, het feit dat u dat zelfs niet snapt getuigt van wel erg weinig capaciteit tot nadenken. TomB slaat de nagel op de kop: u post dit artikel hier overduidelijk niet omdat u inzit met het slachtoffer, maar omdat u weeral eens kan aantonen hoe slecht de moslims en de Islam wel zijn.
Inderdaad, wat heeft de doorsnee moslim die in België woont nu te maken met die in Soudan. Of die in Nigeria.
Of die in Palestina...
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2004, 00:16   #46
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Beste Hanne, waar zijn de Vlaams Blokkers om te protesteren tegen de dictatuur van Berlusconi? Waar zijn de Vlaams Blokkers om te protesteren tegen de onterechte ter dood veroordelingen in de VS? U hebt als Westerling evenveel met een Amerikaan te maken als een doorsnee moslim in België met Soudan, het feit dat u dat zelfs niuet snapt getuigt van wel erg weinig capaciteit tot nadenken. TomB slaat de nagel op de kop: u post dit artikel hier overduidelijk niet omdat u inzit met het slachtoffer, maar omdat u weeral eens kan aantonen hoe slecht de moslims en de Islam wel zijn.

Citaat:
Dergelijke onnozelheid kon enkel uit de mond van Seba komen.
Ochote, ons CD&V-erke wil eens de populaire uithangen, en vergeet tegelijk zijn eigen postings ivm migrantenstemrecht en andere thema over allochtonen en integratie.
Je zit goed bij de CD&V Seba : kwa hypocrisie passen jullie perfect bij elkaar !
hypocrisie? 't is niet omdat ik tegen het vreemdelingenstemrecht ben, een grote hekel heb aan allochtone jongeren die de boel in Antwerpen verzieken en de politieke correctheid hekel, dat ik mij verlaag tot holle populistische alles-over-één-kam-scherende slogans. Blijkbaar moet u op dat gebied nog veel leren...
Eis eerst de rechten EN plichten op in eigen land.
Dan is het mischien mogelijk eens te gaan kijken naar dat land waar ge over rechten spreekt.
U spreekt over politiek, en cultuur via derden. Ga er zelf naar toe! EN DAN zal U mischien iets begrijpen over de cultuur daar.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2004, 00:22   #47
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:

Beste Hanne, waar zijn de Vlaams Blokkers om te protesteren tegen de dictatuur van Berlusconi? Waar zijn de Vlaams Blokkers om te protesteren tegen de onterechte ter dood veroordelingen in de VS? U hebt als Westerling evenveel met een Amerikaan te maken als een doorsnee moslim in België met Soudan, het feit dat u dat zelfs niuet snapt getuigt van wel erg weinig capaciteit tot nadenken. TomB slaat de nagel op de kop: u post dit artikel hier overduidelijk niet omdat u inzit met het slachtoffer, maar omdat u weeral eens kan aantonen hoe slecht de moslims en de Islam wel zijn.

Eis eerst de rechten EN plichten op in eigen land.
Dan is het mischien mogelijk eens te gaan kijken naar dat land waar ge over rechten spreekt.
U spreekt over politiek, en cultuur via derden. Ga er zelf naar toe! EN DAN zal U mischien iets begrijpen over de cultuur daar.
en wat met diegenen die hier zijn geboren (de overgrote meerderheid)?
en hoe groot acht u het percentage Soudanese allochtonen? En is Marrokko geen moderen land? (en voor alle Blokkers: gelieve enkel op deze vraag te antwoorden indien je er zelf al geweest bent )
Oud 21 januari 2004, 00:25   #48
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Inderdaad, wat heeft de doorsnee moslim die in België woont nu te maken met die in Soudan. Of die in Nigeria.

Of die in Palestina...
Oud 21 januari 2004, 00:27   #49
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Citaat:

Of die in Palestina...
evenveel als u met een doorsnee Amerikaan
Oud 21 januari 2004, 00:31   #50
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

Of die in Palestina...
Relschoppen, afbraken en onwillekeurig geweld is volgens jou de definitie van "wat kan het een moslim in België verdommen wat er in Palestina gebeurt"????

Waar bent u de laatste 4 jaar geweest? Op de maan?
Oud 21 januari 2004, 00:38   #51
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Beste Hanne, waar zijn de Vlaams Blokkers om te protesteren tegen de dictatuur van Berlusconi? Waar zijn de Vlaams Blokkers om te protesteren tegen de onterechte ter dood veroordelingen in de VS?
Goeie vraag, maar ik heb een beter voorbeeld in gedachten. Die scholen in Kansas leerden de studenten dat de aarde geschapen werd in 6 dagen. Dat is gebaseerd op het Christelijke geloof en de meeste autochtone Vlamingen zijn Christen. Bij de doorsnee bevolking was er daar geen protest tegen, maar in wetenschappelijke kringen wél. Wetenschappers hebben hiertegen geprotesteerd en nu mogen ze dat in Kansas niet meer aanleren tijdens de lessen. Op T.V. heb ik gehoord over discussie tussen gematigde en radicale imams in de moslimexecutieve. Dat de allochtonen met Soudan niets te maken hebben wil ik wel aanvaarden als argument, maar daarmee is de kous niet af. Steunt de modale allochtoon in Borgerhout de gematigde Imams? D�*t is de vraag. En hier ligt een rol weggelegd voor de politiek correcten om breedenkende allochtonen te steunen. En dat gebeurt mijn inziens veel te weinig. In Nederland had die PVDAer kritiek op Hirsi Ali Ayaan. Ze had tegen moslimkinderen gezegd dat ze niet gelooft dat Allah bestaat. Die PVDAer had daar kritiek op en zei dat ze op die manier het gezag van de ouders ondermijnt.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2004, 01:05   #52
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Citaat:
Beste Hanne, waar zijn de Vlaams Blokkers om te protesteren tegen de dictatuur van Berlusconi? Waar zijn de Vlaams Blokkers om te protesteren tegen de onterechte ter dood veroordelingen in de VS?
Goeie vraag, maar ik heb een beter voorbeeld in gedachten. Die scholen in Kansas leerden de studenten dat de aarde geschapen werd in 6 dagen. Dat is gebaseerd op het Christelijke geloof en de meeste autochtone Vlamingen zijn Christen. Bij de doorsnee bevolking was er daar geen protest tegen, maar in wetenschappelijke kringen wél. Wetenschappers hebben hiertegen geprotesteerd en nu mogen ze dat in Kansas niet meer aanleren tijdens de lessen. Op T.V. heb ik gehoord over discussie tussen gematigde en radicale imams in de moslimexecutieve. Dat de allochtonen met Soudan niets te maken hebben wil ik wel aanvaarden als argument, maar daarmee is de kous niet af. Steunt de modale allochtoon in Borgerhout de gematigde Imams? D�*t is de vraag. En hier ligt een rol weggelegd voor de politiek correcten om breedenkende allochtonen te steunen. En dat gebeurt mijn inziens veel te weinig. In Nederland had die PVDAer kritiek op Hirsi Ali Ayaan. Ze had tegen moslimkinderen gezegd dat ze niet gelooft dat Allah bestaat. Die PVDAer had daar kritiek op en zei dat ze op die manier het gezag van de ouders ondermijnt.
dan hebt u blijkbaar die reportage niet gezien uit Borgerhout. Daar kloegen de imams en geestelijken het wangedrag van hun jongeren aan en waren ze zinnens hen terug op het goede pad te helpen.

Dat er enkele Belgische wetenschappers reageerden lijkt me vrij logisch, maar ik zou nu niet durven stellen dat wanneer een handvol wetenschappers reageert, dat dit een teken is dat de bevolking er tegen protesteert

Citaat:
Relschoppen, afbraken en onwillekeurig geweld is volgens jou de definitie van "wat kan het een moslim in België verdommen wat er in Palestina gebeurt"????

lolz, ze denken dat ze er iets te maken hebben, maar u weet goed genoeg dat dat de reinste onzin is

u blijft bovendien net als Hanne wel heel erg hokjes denken: definiëer is een moslim. Dat kan een Pakistaan zijn, een Afghaan, een Marrokaan, een Palestijn, een Libiër, een Amerikaan, een Indonesiër,etc.
Oud 21 januari 2004, 01:09   #53
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof

Nazi-Duitsland ligt nog maar 60 jaar achter ons, géén 70, en nazisme bestaat nog altijd...in geesten en harten (gelukkig niet meer als regering, hé, Guderian en Eichmann?)

Idd, we kunnen de populariteit dagelijks zien in de extreem-rechtse harten en geesten in Israel.
Maar geef toe Filo, extreem-rechtse toestanden zoals in Israel, die zijn ondenkbaar in België.
De vergelijking van Israel met nazi-Duitsland is
1° niet terzake doende (lees de Jerusalem Post op internet en je merkt dat héél wat Israelis zware kritiek hebben op Sharon & c°)
2° beledigend voor de méér dan 6.000.000 slachtoffers van de holocaust. Zou je soms een probleem hebben met joden?

Het is een barbaarse toestand, maar een soedanese toestand, waar door vriend en vijand voor het gemak, uit oportunisme of uit intellectuele luiheid, het etiket "islam" wordt gekleefd: in Turkije en Marokko of Tunesië gebeurt dat niet.

Het is een toestand die gebaseerd is op de sharia Filosoof, en de sharia maakt deel uit van de islamitische ideologie, hoe erg u ook u best doet om dit uit intellectuele luiheid of uit opportunisme onder de deurmat te vegen. zie verder, en denk eraan dat Soedanese "christenen" kopten zijn, zoals de christenen in Egypte, die 90% van de vrouwen doen besnijden (faraonische besnijdenis!)

Spreek erover met een moslim hier, en hij zal niet begrijpen waarom je hém erop aanspreekt.
Dat zegt u.Ik heb al heel wat andere 'instemmende ' geluiden gehoord, genre die vourw is onkuis en krijgt haar verdiende straf.
Sta me toe uw weergave van het eventueel gesprek in twijfel te trekken.
Ik ben trouwens niet zo zeker of bij de christenen in Soedan hetzelfde ook niet gebeurt, maar d�*�*r zal natuurlijk geen haan naar kraaien hier, want dat is geen christelijke toestand, maar een soedanese toestand dan, niet waar?
Lees de website eens van Amnesty International : de christenen in Soedan worden onderworpen aan de sharia en kunnen niet terecht bij burgerlijke rechtbanken. Pech Filosoof, je hebt je huiswerk niet gemaakt, maar haalt zoals gewoon oude koeien uit de gracht en sleept er niet ter zake doende elementen bij, omdat u uit intellectuele luiheid en/of lafheid liever niet inpikt op de kern van de zaak zelf. Maar dat wist ik al voor ik uw posting begon te lezen.
Die niet terzakedoende elementen volgens jou, zoals vrouwenmishandeling bij koptische kristenen bewijzen dat hetgeen hier terecht wordt aangeklaagd vééél meer plaatsgebonden dan geloofsgebonden is. Maar gezien de steun van het westen aan de SPLA guerilla (in de hoop de hand te kunnen leggen op de oliebronnen aldaar?) is enige kritiek op soedanese christenen uitermate ongepast, veronderstel ik?

Citaat:
Maar dat wist ik al voor ik uw posting begon te lezen.
Je geeft dus toe dat je vooringenomen bent: waarschijnlijk zou ik ook beter meer vooringenomenheid aan de dag leggen tegenover jouw comments...
en idd, ik bekeek zojuist de website van AI over Soedan voor 2000, 2001, 2002, 2003 en het woord "sharia" wordt er niet eens in vermeld....evenmin als de zoekterm "muslim law" in ctrl<F> .Ook aandachtig lezen leverde dit niet op...[/color] Er blijkt wel uit dat het met mensenrechten (en uiteraard ook vrouwenrechten) erg droevig gesteld is in dat land, maar d�*t schreef ik van in het begin...
Goed geprobeerd, maar niet goed genoeg....Het lijkt er meer op dat jij wil overbluffen met de naam Amnesty International...

Geef dan toch eerlijk toe dat je je wijsheid haalt bij FFI, Dhimmi-watch, Sharia-watch, of één van die gesponsorde anti-islamitische sites, maar probeer de mensen niet te overbluffen met het misbruik van de gerespecteerde naam Amnesty International... Zoiets pakt bij een minder aandachtige lezer, maar ik ben een oude vos in het kritisch lezen!

conclusie:"waarschijnlijk zou ik ook beter meer vooringenomenheid aan de dag leggen tegenover jouw comments..." Hoe rook ik het...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SEBA
TomB slaat de nagel op de kop: u post dit artikel hier overduidelijk niet omdat u inzit met het slachtoffer, maar omdat u weeral eens kan aantonen hoe slecht de moslims en de Islam wel zijn.
idd, 't is niet voor niets dat er een citaat van TomB in mijn footer staat...
Nogmaals dank, TomB!!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2004, 01:15   #54
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

dan hebt u blijkbaar die reportage niet gezien uit Borgerhout. Daar kloegen de imams en geestelijken het wangedrag van hun jongeren aan en waren ze zinnens hen terug op het goede pad te helpen.

Dat er enkele Belgische wetenschappers reageerden lijkt me vrij logisch, maar ik zou nu niet durven stellen dat wanneer een handvol wetenschappers reageert, dat dit een teken is dat de bevolking er tegen protesteert

Citaat:

lolz, ze denken dat ze er iets te maken hebben, maar u weet goed genoeg dat dat de reinste onzin is

u blijft bovendien net als Hanne wel heel erg hokjes denken: definiëer is een moslim. Dat kan een Pakistaan zijn, een Afghaan, een Marrokaan, een Palestijn, een Libiër, een Amerikaan, een Indonesiër,etc.
Dat tweede citaat is niet van mij. Maar punt is dat ze wel degelijk rel schopten en vonden dat ze 'r iets mee te maken hadden. 't Is maar dat dat telt. Al de rest doet niet ter zake. Ook uw reportage uit Borgerhout met die Imams doet niets ter zake. Ik heb namelijk gesproken over een STRIJD TUSSEN GEMATIGDE EN RADICALE IMAMS! Ik zei dus dat er hier ook gematigde Imams zijn. Punt is dat de linksen half jaren '90 beloofden dat radicale imams uit de moslimexecutieve zouden geweerd worden. NU BENOEMT ONCELINX 8 MOSLIMFUNDAMENTALISTEN IN DE MOSLIMEXECUTIEVE.
Oud 21 januari 2004, 01:18   #55
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat tweede citaat is niet van mij. Maar punt is dat ze wel degelijk rel schopten en vonden dat ze 'r iets mee te maken hadden. 't Is maar dat dat telt. Al de rest doet niet ter zake. Ook uw reportage uit Borgerhout met die Imams doet niets ter zake. Ik heb namelijk gesproken over een STRIJD TUSSEN GEMATIGDE EN RADICALE IMAMS! Ik zei dus dat er hier ook gematigde Imams zijn. Punt is dat de linksen half jaren '90 beloofden dat radicale imams uit de moslimexecutieve zouden geweerd worden. NU BENOEMT ONCELINX 8 MOSLIMFUNDAMENTALISTEN IN DE MOSLIMEXECUTIEVE
en wat heeft dat te maken met zweepslagen voor een meisje uit Soudan?
Oud 21 januari 2004, 01:20   #56
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hoeveel Vlamingen protesteren tegen het legaliseren van abortus en autanasie? Hoeveel betogingen zijn er tegen het homohuwelijk? Feit is dat de meeste Vlamingen tégen die toestanden in Kansas zijn. België heeft zowat het meest liberale beleid ter wereld! Hoeveel Vlamingen lager er wakker van de paus zijn kritiek op het homohuwelijk? Dus dat scheppingsverhaal zouden ze plots wél slikken? Nee, de Vlamingen betogen daar niet tegen, maar ze BEWIJZEN hun standpunt door deze ethische standpunten te aanvaarden van hun overheid. Da's nog beter dan 'n betoging.
Oud 21 januari 2004, 01:25   #57
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dat tweede citaat is niet van mij. Maar punt is dat ze wel degelijk rel schopten en vonden dat ze 'r iets mee te maken hadden. 't Is maar dat dat telt. Al de rest doet niet ter zake. Ook uw reportage uit Borgerhout met die Imams doet niets ter zake. Ik heb namelijk gesproken over een STRIJD TUSSEN GEMATIGDE EN RADICALE IMAMS! Ik zei dus dat er hier ook gematigde Imams zijn. Punt is dat de linksen half jaren '90 beloofden dat radicale imams uit de moslimexecutieve zouden geweerd worden. NU BENOEMT ONCELINX 8 MOSLIMFUNDAMENTALISTEN IN DE MOSLIMEXECUTIEVE
en wat heeft dat te maken met zweepslagen voor een meisje uit Soudan?
Alles. Tegen gedwongen huwelijken wordt weinig of niets gedaan. Oncelinx benoemt 8 moslimfundamentalisten. Plezant dus voor de allochtonen die die zweepslagen niet zien zitten. Jij bent blind en ziet niet dat deze discussie over de sjaria in 't algemeen gaat. Het argument was dat dit over Soudan ging. Dus verhuisde ik de discussie naar wantoestanden in België zoals gedwongen huwelijken, importbruidjes, de AEL, Oncelinx haar 8 moslimfundamentalisten, het ronselen van martelaars voor de jihad in West-Europa, iets wat de moslimterroristen aan 't PROBEREN zijn. Afwachten of er daadwerkelijk Belgische moslimjongeren kandidaat zullen zijn om martelaar te worden. Dat weet ik niet. Spreek ik mij niet over uit. Maar het is wel het plan van de moslimterroristen.
Oud 21 januari 2004, 02:37   #58
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hoeveel Vlamingen protesteren tegen het legaliseren van abortus en autanasie? Hoeveel betogingen zijn er tegen het homohuwelijk? Feit is dat de meeste Vlamingen tégen die toestanden in Kansas zijn. België heeft zowat het meest liberale beleid ter wereld! Hoeveel Vlamingen lager er wakker van de paus zijn kritiek op het homohuwelijk? Dus dat scheppingsverhaal zouden ze plots wél slikken? Nee, de Vlamingen betogen daar niet tegen, maar ze BEWIJZEN hun standpunt door deze ethische standpunten te aanvaarden van hun overheid. Da's nog beter dan 'n betoging.
u spreekt in de voorwaardelijke wijs. De feiten zijn dat er nog geen zulke betogingen zijn geweest omdat het ons geen moer interesseert en omdat we er bitter weinig mee te maken hebben. En dat is nu net wat ik zeg: de gemiddelde moslim in België heeft niets te maken met Soudan, net zoals de gemiddelde moslim niets met het beleid in Kansas te maken heeft.

Citaat:
Alles. Tegen gedwongen huwelijken wordt weinig of niets gedaan. Oncelinx benoemt 8 moslimfundamentalisten. Plezant dus voor de allochtonen die die zweepslagen niet zien zitten. Jij bent blind en ziet niet dat deze discussie over de sjaria in 't algemeen gaat. Het argument was dat dit over Soudan ging. Dus verhuisde ik de discussie naar wantoestanden in België zoals gedwongen huwelijken, importbruidjes, de AEL, Oncelinx haar 8 moslimfundamentalisten, het ronselen van martelaars voor de jihad in West-Europa, iets wat de moslimterroristen aan 't PROBEREN zijn. Afwachten of er daadwerkelijk Belgische moslimjongeren kandidaat zullen zijn om martelaar te worden. Dat weet ik niet. Spreek ik mij niet over uit. Maar het is wel het plan van de moslimterroristen.
ik ben er van overtuigd dat de meeste moslims geen sharia in dit land willen (op het handvol groepje extremisten dan na), laten we liever eerst iets doen aan die allochtone jongerenbendes en aan Jah Jah's AEL
Oud 21 januari 2004, 07:05   #59
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Wanneer ik dergelijke mensonterende en sadistische zaken lees krijg ik enkel nog meer afkeer van die duivelsgodsdienst.

Volgens mij is dit geen godsdienst maar eerder een sadistenclub.

Ongelooflijk dat zo'n mensen ook in mijn land verblijven. Die horen hier echt niet thuis, dit zijn wilden.
Ken jij hier dan Soedanezen? Hoeveel soedanese immigranten zijn er?
shame on you ! shame on you !

je zou beter de petitie tekenen "filosoof" of doe je het geliefde doekje voor je ogen en geef je het haar voor het bloeden te stoppen

Als je dan toch geen probleem hebt met deze zoveelste schande van de islam begin ik sterk te twijfelen dat je geen isla miet bent
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2004, 07:17   #60
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Citaat:

SEBA IN AL UW INTERVENTIES VAN DIT THEMA BENT U EEN CHRISTEN EN DEMOCRAAT ONWAARDIG !
Als christen moet je opkomen tegen het onrecht, ook al is dat tegen een anders gelovige of ken je zelfs de bijbel niet meer :
De sharia is onwettig en mensonterend en duizenden keer erger dan een verbod op de "sjaal"
toen die vrouw moest gestenigd worden
"wie zonder zonde is werpe de eerste steen... "

sharia weg er mee
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be