![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Barbaarse praktijken zoals in Sudan moeten uitgeroeid worden, maar dat heeft niets met de Islam op zich te maken, dan wel alles met de voedingsbodem voor fundamentalisme in die landen. Een paar honderd jaar geleden onderging het christendom zulke fase. Je zal zelf toch wel slim genoeg zijn om in te zien dat het aanvallen van een geloof enkel maar olie op het vuur gooien is. In dat opzicht is uw post dan ook contra-productief tov uw doeleinden.
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote="fernand"]
Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of die in Palestina... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan is het mischien mogelijk eens te gaan kijken naar dat land waar ge over rechten spreekt. U spreekt over politiek, en cultuur via derden. Ga er zelf naar toe! EN DAN zal U mischien iets begrijpen over de cultuur daar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en hoe groot acht u het percentage Soudanese allochtonen? En is Marrokko geen moderen land? (en voor alle Blokkers: gelieve enkel op deze vraag te antwoorden indien je er zelf al geweest bent ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of die in Palestina... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Waar bent u de laatste 4 jaar geweest? Op de maan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat er enkele Belgische wetenschappers reageerden lijkt me vrij logisch, maar ik zou nu niet durven stellen dat wanneer een handvol wetenschappers reageert, dat dit een teken is dat de bevolking er tegen protesteert ![]() Citaat:
u blijft bovendien net als Hanne wel heel erg hokjes denken: definiëer is een moslim. Dat kan een Pakistaan zijn, een Afghaan, een Marrokaan, een Palestijn, een Libiër, een Amerikaan, een Indonesiër,etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
en idd, ik bekeek zojuist de website van AI over Soedan voor 2000, 2001, 2002, 2003 en het woord "sharia" wordt er niet eens in vermeld....evenmin als de zoekterm "muslim law" in ctrl<F> .Ook aandachtig lezen leverde dit niet op...[/color] Er blijkt wel uit dat het met mensenrechten (en uiteraard ook vrouwenrechten) erg droevig gesteld is in dat land, maar d�*t schreef ik van in het begin... Goed geprobeerd, maar niet goed genoeg....Het lijkt er meer op dat jij wil overbluffen met de naam Amnesty International... Geef dan toch eerlijk toe dat je je wijsheid haalt bij FFI, Dhimmi-watch, Sharia-watch, of één van die gesponsorde anti-islamitische sites, maar probeer de mensen niet te overbluffen met het misbruik van de gerespecteerde naam Amnesty International... Zoiets pakt bij een minder aandachtige lezer, maar ik ben een oude vos in het kritisch lezen! ![]() conclusie:"waarschijnlijk zou ik ook beter meer vooringenomenheid aan de dag leggen tegenover jouw comments..." Hoe rook ik het... ![]() Citaat:
Nogmaals dank, TomB!! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je zou beter de petitie tekenen "filosoof" of doe je het geliefde doekje voor je ogen en geef je het haar voor het bloeden te stoppen ![]() ![]() ![]() Als je dan toch geen probleem hebt met deze zoveelste schande van de islam begin ik sterk te twijfelen dat je geen isla miet bent ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als christen moet je opkomen tegen het onrecht, ook al is dat tegen een anders gelovige of ken je zelfs de bijbel niet meer ![]() De sharia is onwettig en mensonterend en duizenden keer erger dan een verbod op de "sjaal" ![]() toen die vrouw moest gestenigd worden ![]() "wie zonder zonde is werpe de eerste steen... " sharia ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |