![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Solide vult dus geen concreet bestaand en niet-bediend kiespubliek in. *Sociaal-liberaal is niet links-liberaal... Die nuance snap ik zelfs niet, laat staan de gemiddelde kiezer. Bovendien is het liberale veld van links naar rechts door Spirit, LA en VLD-Vivant al stevig ingenomen. *BUB heeft ook geen kartel aangegaan. Zou ik daarom op hen stemmen? *"Positieve proteststem", dat is niet meer dan een slogan natuurlijk. Er bestaan maar liefst een tiental serieuze oppositiepartijen in België, dus zo hard zit men ook niet op jullie te wachten. *"Dynamisch", wil dat zeggen dat jullie op alle vlakken onzichtbaar zijn en blijven? Ik kan me niet herinneren ooit één concreet dossier te hebben gezien dat Solide aanhaalde, één keer dat Solide naar buiten kwam met een analyse of een oplossing. *Klein is klein, dat houdt niet noodzakelijk in dat je goed bezig bent. Bovendien is het toch de bedoeling in de politiek dat je toch een zekere voortuitgang boekt. Eeuwig een dwerg blijven is niet echt lucratief. Face it: Na maar liefst 10 jaar te bestaan staat Solide nog steeds nergens en ik heb niet de indruk dat er verandering in komt. Bovendien vormt Paars de regering, dus welke relevantie hebben jullie dan nog? Wat, buiten jullie eigen ijdelheid, houdt jullie dan nog op de been? |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() en de NVA dan
*Vlaams-nationalistisch: dat is het Blok ook... *"Voor 6 miljoen Vlamingen", de BUB kan ook "Voor 10 miljoen Belgen" schrijven, dus eigenlijk een holle slogan *de NVA heeft toch ook 1zeteltje in het federaal parlement *Ik heb toch ook weinig gehoord van Geert Bouergois zijn voorstellen En voor SoLiDe doet het electorale resultaat er niet aan toe... Wij laten zien dat er nog een alternatief is, en niet die van negativisme en modder-smijterij zoals het Blok. Wij zullen altijd meedoen, als symboliek en als positieve proteststem, het kan niet dat al de burgers tevreden zijn met regering-Verafstoodt. Wij zijn er als alternatief, en dat zal zo blijven.. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
*democratisch nationalisme *200.000 stemmen *12.000 leden (en groeiend ledenaantal) *één van de beste federale parlementariërs (dat u weinig van zijn voorstellen hoort ligt eerder aan u dan) Leg daar Solide maar eens naast! Geen één schamel zeteltje, geen bekende figuren, geen overtuigend programma (anders had je wel meer volk getrokken), geen vooruitgang... |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om het nog eens even duidelijk te maken: Ik ben unitarist, maar vind ook dat de bevoegdheidspakketten homogeen moeten zijn. Liefst federaal, maar het kan ook regionaal. In mijn ogen liever niet, maar niet �* priori uitgesloten, hoor! Ik heb liever, dat wanneer U mij aanhaalt, U mij ook juist citeert! |
|
![]() |
![]() |
#48 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Rudy van Nespen schreef op blz. 9 van "Monarch dicteert senator de wet": Citaat:
Moet ik jouw geheugen spelen eigenlijk? Of verander je zo snel van visie dat je het zelf niet meer kan bijhouden? |
||||
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() En toen bleef het stil. Erg stil...
|
![]() |