Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2007, 07:58   #41
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
idd, maar ik zie daarom geen reden om me bij ieder nieuws van het freya-front te verlagen tot het niveau van ongedierte zoals een heel aantal mensen hier doen.
niveau van ongedierte ? ... dat kan ook tellen hoor Nynorsk ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 07:59   #42
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Het onderwerp van deze topic staat hier anders wel perfect op haar plaats, bij Koetjes en (vooral) KALFJES. Haar supporters indachtig, zal ze wel snel een nieuwe pipo aan de haak slaan om te "Enter(en)"
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 08:00   #43
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
...
Oh ja, ik heb ook vernomen dat haar linker- en rechterborst een beetje van volume zouden verschillen. ...
is dat niet bij 95 % van alle vrouwen zo dan ? ...
Oud 28 maart 2007, 08:01   #44
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Even tonen hoe "taktvol" die post in verband met "werpen" hier was

http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/belgie/368168
pfff, onder het motto "uitgegleden is ook gedanst" presies of ze is de enige die dat meemaakt... Misworpen is dus ook geworpen hé. Al bij al blijft het een trut.

nu DIT is een walgelijke post ... heb m dan ook bij de moderatie aangegeven om te verwijderen.
Oud 28 maart 2007, 08:01   #45
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ge sleurt er iets bij wat helemaal niet in de post zat die je quote ...
Inderdaad, maar dat zijn parels voor de zwijnen als je verblind bent door Miss Incompetent (Nu heeft ze ook haar kroontje zoals AvdM)
Oud 28 maart 2007, 08:06   #46
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
nu DIT is een walgelijke post ... heb m dan ook bij de moderatie aangegeven om te verwijderen.
Dat was voorborduren op een thema dat er ten onrechte was bijgesleurd.
Oud 28 maart 2007, 08:11   #47
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat was voorborduren op een thema dat er ten onrechte was bijgesleurd.
laat ons hopen dat je er een premanente ban voor aan je been krijgt, zoiets walgelijk onmenselijks heb ik nog niet dikwijls gelezen. Je tekst was beneden alle peil en getuigde van een ongemeen laag EQ, als hij al geen aan psychopathie grenzende karaktertrekken blootlegt.
Oud 28 maart 2007, 08:41   #48
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
laat ons hopen dat je er een premanente ban voor aan je been krijgt, zoiets walgelijk onmenselijks heb ik nog niet dikwijls gelezen. Je tekst was beneden alle peil en getuigde van een ongemeen laag EQ, als hij al geen aan psychopathie grenzende karaktertrekken blootlegt.
[FONT=Arial][SIZE=2]Enig relativeren is blijkbaar in dit geval niet mogelijk. Alsof het aangehaalde feit een alleenstaand geval, laat staan wereldschokkend nieuws zou zijn. Dergelijks "drama" komen zelfs in België waarschijnlijk tientallen per dag tegen. Indien dit u echter al dermate zou choqueren, moet de krant van deze morgen, met weerom tientallen doden en moorden, soms op gruwelijke wijze, u een onherroepelijk trauma en depressie bezorgen. Een permanete ban? Voor iemand die tot op vandaag geen waarschuwingspunten heeft opgelopen is dit toch wel zwaar over het paard getild. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]En, zijn we niet alemaal een beetje psychopaat? 'k Zal, om in jullie poco wereldje te blijven, een slechte jeugd hebben gehad zeker?[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
Oud 28 maart 2007, 08:59   #49
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Zelf al heeft ze haar Thesis zelf geschreven, ze heeft al genoeg bewezen dat ze ofwel heel dom is ofwel heel naief is en ik gok zelf op een combinatie van de twee.
In een aantal dossiers heeft ze serieus geknoeid. Ik denk niet dat dat nu per sé bewijst dat ze dom is. Slimme mensen kunnen ook aardig knoeien, en domme mensen kunnen erin slagen niet te knoeien. Misschien heeft ze gewoon veel te weinig ervaring om een politieke blunder te herkennen. Of misschien heeft ze een entourage die daar niet in slaagt, want ik denk dat er daar nog wel niet al te slimme mensen rondlopen die serieuze blunders zouden maken als niemand er hen op zou wijzen.

Je zou het vergelijken met bijv. automatisch de conclusie trekken dat Rob Klop een psychopaat is op basis van zijn agressie-palmares.

Maar ik zie niet in waarom een relatie "pauzeren" dom of naief zou zijn en dus ook niet wat je post, en die van zovele anderen hier, met het onderwerp te maken heeft. Als je kritiek wil leveren op het beleid van Freya, ga gerust je gang, maar dat kan denk ik ook zonder leugens & laag bij de grondse slijkgooierij.
Oud 28 maart 2007, 09:18   #50
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
[FONT=Arial][SIZE=2]Enig relativeren is blijkbaar in dit geval niet mogelijk. Alsof het aangehaalde feit een alleenstaand geval, laat staan wereldschokkend nieuws zou zijn. Dergelijks "drama" komen zelfs in België waarschijnlijk tientallen per dag tegen. Indien dit u echter al dermate zou choqueren, moet de krant van deze morgen, met weerom tientallen doden en moorden, soms op gruwelijke wijze, u een onherroepelijk trauma en depressie bezorgen. Een permanete ban? Voor iemand die tot op vandaag geen waarschuwingspunten heeft opgelopen is dit toch wel zwaar over het paard getild. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]En, zijn we niet alemaal een beetje psychopaat? 'k Zal, om in jullie poco wereldje te blijven, een slechte jeugd hebben gehad zeker?[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
maar u was de enige hier die het nodig vond een vrouw om haar miskraam uit te lachen ... een armtierige, zielige reactie ...
die compleet los staat van gelijk welk journaal of politieke correctheid maar wel een beeld geeft van uw totaal gebrek aan menselijkheid.
Oud 28 maart 2007, 09:22   #51
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
papa heeft gewoon gezorgd voor een verkiesbare plaats, logenonkel Bracke en de VRT zorgde voor de rest ...
en volgens Bierke was het enkel de papa... het rommelt in het rechts front

Maar ik ga niet ontkennen dat familie kan helpen om je aan een job te helpen. Zo zijn er massa's mensen hoor, die een job hebben gekregen omdat ze dochter van of zoon van of partner van zijn. Niet alleen hoge pipo's, ook binnen 't gewoon volk worden er al eens jobs gegeven aan iemand met wat serieuze hulp van de familie. Meer nog: de meeste familieleden zijn blij als ze hun werkloze zoon / dochter / partner wat kunnen helpen bij het vinden van een job. Ze gaan bijv. bij hun baas zeggen dat hun zoon werkzoekend is, en als er dan een functie vrij komt heeft die bijv. nogal wat meer kans om die job te krijgen. Je ziet het iedere dag, en het strafste is nog dat daar geen controlemechanismen voor zijn. In de regering kom je tenminste enkel als je voldoende stemmen hebt.
Mijn moeder heeft jaren voor een 'zoon van' gewerkt. Die kerel was bijzonder incompetent (maar gelukkig kwam hij zelden opdagen op zijn werk). Maar niemand die daar inspraak in gehad heeft.

Ik vind je verontwaardiging dus een beetje selectief. Ten eerste omdat papa VDB niet meer heeft gedaan dan bijna iedere vader /moeder graag voor zijn kind zou doen en ook vaak doet, namelijk het helpen hogerop te geraken. Ten tweede omdat hier de bevolking ook nog een stem heeft gekregen, terwijl vaak niemand inspraak heeft in zoveel andere situaties waarin papa dochter of zoon een flinke boost geeft.

En verder: zelfs mocht papa niet geholpen hebben was er toch altijd dat verwijt geweest. Ook dat vindt je in alle beroepssectoren. Ik heb samengewerkt met een tweetal 'dochters van' en die mochten ook heel vaak horen van critici dat ze hun plaats wel zullen gekregen hebben van papa, terwijl ze gewoon graag wilden doen wat ze doen, ook wel omdat papa en/of mama hen daartoe geïnspireerd had. Ik hoor hetzelfde over Rob Verreycken, en diegenen die zeggen dat FVDB haar plaats gekregen heeft, zijn er precies nooit mee akkoord dat het bij RV wel eens hetzelfde zou kunnen geweest zijn.

Zeer hypocriete houding.
Oud 28 maart 2007, 09:24   #52
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het onderwerp van deze topic staat hier anders wel perfect op haar plaats, bij Koetjes en (vooral) KALFJES. Haar supporters indachtig, zal ze wel snel een nieuwe pipo aan de haak slaan om te "Enter(en)"
Ik ben ten eerste geen voorstander van Freya VDB, haar blunders i.v.m. de stookolie-facturen indachtig.

Ten tweede heb ik al een fantastische vrouw, dus ik moet niet ge-Enter-d worden.

En ik vermoed dat er ook veel VB-sympathisanten zijn die je uitspraken veroordelen.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 09:25   #53
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
niveau van ongedierte ? ... dat kan ook tellen hoor Nynorsk ...
iets mis mee?
Oud 28 maart 2007, 09:38   #54
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
en volgens Bierke was het enkel de papa... het rommelt in het rechts front

Maar ik ga niet ontkennen dat familie kan helpen om je aan een job te helpen. Zo zijn er massa's mensen hoor, die een job hebben gekregen omdat ze dochter van of zoon van of partner van zijn. Niet alleen hoge pipo's, ook binnen 't gewoon volk worden er al eens jobs gegeven aan iemand met wat serieuze hulp van de familie. Meer nog: de meeste familieleden zijn blij als ze hun werkloze zoon / dochter / partner wat kunnen helpen bij het vinden van een job. Ze gaan bijv. bij hun baas zeggen dat hun zoon werkzoekend is, en als er dan een functie vrij komt heeft die bijv. nogal wat meer kans om die job te krijgen. Je ziet het iedere dag, en het strafste is nog dat daar geen controlemechanismen voor zijn. In de regering kom je tenminste enkel als je voldoende stemmen hebt.
Mijn moeder heeft jaren voor een 'zoon van' gewerkt. Die kerel was bijzonder incompetent (maar gelukkig kwam hij zelden opdagen op zijn werk). Maar niemand die daar inspraak in gehad heeft.

Ik vind je verontwaardiging dus een beetje selectief. Ten eerste omdat papa VDB niet meer heeft gedaan dan bijna iedere vader /moeder graag voor zijn kind zou doen en ook vaak doet, namelijk het helpen hogerop te geraken. Ten tweede omdat hier de bevolking ook nog een stem heeft gekregen, terwijl vaak niemand inspraak heeft in zoveel andere situaties waarin papa dochter of zoon een flinke boost geeft.

En verder: zelfs mocht papa niet geholpen hebben was er toch altijd dat verwijt geweest. Ook dat vindt je in alle beroepssectoren. Ik heb samengewerkt met een tweetal 'dochters van' en die mochten ook heel vaak horen van critici dat ze hun plaats wel zullen gekregen hebben van papa, terwijl ze gewoon graag wilden doen wat ze doen, ook wel omdat papa en/of mama hen daartoe geïnspireerd had. Ik hoor hetzelfde over Rob Verreycken, en diegenen die zeggen dat FVDB haar plaats gekregen heeft, zijn er precies nooit mee akkoord dat het bij RV wel eens hetzelfde zou kunnen geweest zijn.

Zeer hypocriete houding.
Anna werkt onafhankelijk hoor Nynorsk, geen front dus, en dan nog een rechts ! ... en gelukkig maar.

eerst ontkende je familiale hulp bij de carrière, nu vind je het een algemeen gebruik, mag ik het er dan bij houden dat ze hulp kreeg, en dus NIET op eigen kracht zou geraakt zijn waar ze nu zit (of althans toch zeker niet op het korte tijdsbestek waarin ze dit realiseerde) (volgens mij is ze gewoon te jong om minister te zijn, ongeacht de afkomst hoor)

over RobV heb je gelijk, hij is idd ook zoon van ... hij is echter ook al kandidaat van lang voor het partijsucces ... maar pa in het partijbestuur zal wel geholpen hebben idd
net zoals bij VDB, Tobback, Claes, Schiltz,Vanderpoorten,Dehaene,Martens, ... vergeet ik er nog ? ... in elk geval ... gezond voor de democratie kan ik dat niet echt vinden hoor ...

ps "In de regering kom je tenminste enkel als je voldoende stemmen hebt. " dit is gewoon technisch fout hoor ... je wordt gevraagd als minister, je hoeft zelfs niet meegedaan hebben aan de verkiezingen ... (zo werd, als ik mij niet vergis Dehaene minister alvorens op een lijst gestaan te hebben ... de bekendste voorbeelden vandaag zijn Bruno Tuybens en kris Peeters ...geloof ik)
Oud 28 maart 2007, 09:39   #55
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
iets mis mee?

ja, da's niet netjes, dat is een 'tegenstander' een beetje ontmenselijken hé ...
Oud 28 maart 2007, 09:41   #56
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben ten eerste geen voorstander van Freya VDB, haar blunders i.v.m. de stookolie-facturen indachtig.

Ten tweede heb ik al een fantastische vrouw, dus ik moet niet ge-Enter-d worden.

En ik vermoed dat er ook veel VB-sympathisanten zijn die je uitspraken veroordelen.
dat laatste kan ik voor mijn persoon alvast bevestigen (met hoeveel moeten we zijn voor jouw 'veel' ?
Oud 28 maart 2007, 09:46   #57
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat laatste kan ik voor mijn persoon alvast bevestigen (met hoeveel moeten we zijn voor jouw 'veel' ?
1, 2, veel

Wat de familieband in de politiek betreft: Het is normaal dat familieleden van politici zich aangetrokken voelen tot de job omdat ze er dagelijks mee te maken hebben.
En het valt ook niet te ontkennen dat ze een voorsprong hebben i.v.m. het kennen van de juiste personen om een postje in de wacht te slepen.
Ook de naambekendheid speelt een rol. Iemand die voor de Louis stemde zal meestal ook geneigd zijn om op de Bruno te stemmen bij wijze van spreken.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 09:48   #58
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Wie heeft er haar miskraam bijgesleurd? jizelf dacht ik?
Mijn emotionele betrokkenheid met fvdb is onbestaande en mi mag wat galgenhumor op K&K zeker niet ontbreken.

uit "het reglement" van dit forum :
- een publieke figuur of politicus mag u onheus beschrijven

Een persoonlijke aanval naar andere forumleden mag, volgens diezelfde regelgeving, echter niet, wat me de mogelijkheid zou bieden enkelen van jullie hier aan te klagen maar tot dergelijk laag alooi zal je mij niet zien verlagen.
Oud 28 maart 2007, 09:56   #59
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
...
uit "het reglement" van dit forum :
- een publieke figuur of politicus mag u onheus beschrijven

Een persoonlijke aanval naar andere forumleden mag, volgens diezelfde regelgeving, echter niet, wat me de mogelijkheid zou bieden enkelen van jullie hier aan te klagen maar tot dergelijk laag alooi zal je mij niet zien verlagen.
probeer eens hé
Oud 28 maart 2007, 09:57   #60
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
1, 2, veel

...
ik denk dat we weer een overwinning gaan halen !
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be