Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 maart 2007, 17:50   #21
Marlientje
Banneling

Standaard

al die speculaties whoehahahaha

precies een bende oude peetjes in den home in de gemeenschappelijke bar
die vlaams nationalisten,zagen en klagen,das ook alles
en tegen de vrouwkes kunnen ze zich goed weren
tot wanneer ze oog in oog mee ons staan,gaan ze lopen...
Marlientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 17:52   #22
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Ach komaan ze is er omdat ze de achternaam Van Den Boscche en dochter van, is. Zelfde met louis en bruno tobback.
Het was eerst niet de bedoeling dat ze de politiek inging maar ze vroegen haar op een lijst te staan, halfnaakt lukte het haar verkozen te geraken in Gent de eerste keer. Ze zag dat het goed verdiende en is gebleven.
Freya kan dus haar werk en huishouden (opvoeding) niet samen combineren, ze liet dat nochtans uitschijnen een tijd terug in Dag Allemaal.
Niets is minder waar dus.
Mitgard: trekt gij nog wat aan uw fluit jongske
Tja, we kunnen niet allemaal vallen voor blonde "stoot" Anke Vandermeersch.

Laatst gewijzigd door Kim : 27 maart 2007 om 17:52.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 17:53   #23
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach komaan ze is er omdat ze de achternaam Van Den Boscche en dochter van, is. Zelfde met louis en bruno tobback.
Het was eerst niet de bedoeling dat ze de politiek inging maar ze vroegen haar op een lijst te staan, halfnaakt lukte het haar verkozen te geraken in Gent de eerste keer. Ze zag dat het goed verdiende en is gebleven.
Freya kan dus haar werk en huishouden (opvoeding) niet samen combineren, ze liet dat nochtans uitschijnen een tijd terug in Dag Allemaal.
Niets is minder waar dus.
Mitgard: trekt gij nog wat aan uw fluit jongske
ze hebben mij al zo vaak gevraagd om op een lijst te staan.
ik ga toch nog aan stemmen moeten geraken wil ik minister worden, hoor.
mijn koppie en benen alleen gaan dat niet doen.

maar roddel gerust verder en zeg vooral welk deel van de opvoeding van haar kinderen freya niet aan kan, zoals je hierboven suggereert.

Oh ja, ik heb ook vernomen dat haar linker- en rechterborst een beetje van volume zouden verschillen. Kwestie van nog wat meer modder aan te reiken waarmee je - mestkeversgewijs dan - mee kunt spelen
Oud 27 maart 2007, 18:15   #24
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

[quote=Enter;2561942]Even tonen hoe "taktvol" die post in verband met "werpen" hier was

http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/...168[/quote]

pfff, onder het motto "uitgegleden is ook gedanst" presies of ze is de enige die dat meemaakt... Misworpen is dus ook geworpen hé. Al bij al blijft het een trut.
Oud 27 maart 2007, 19:22   #25
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Wat een walgelijke post
voor niks respect hé, die vb-ers.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 21:39   #26
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Citaat:
Even tonen hoe "taktvol" die post in verband met "werpen" hier was

http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/belgie/368168
pfff, onder het motto "uitgegleden is ook gedanst" presies of ze is de enige die dat meemaakt... Misworpen is dus ook geworpen hé. Al bij al blijft het een trut.
Walgelijk gewoon, echt walgelijk. Lachen met een miskraam is echt wel het laagste van het laagste.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 21:41   #27
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
voor niks respect hé, die vb-ers.
Ik zie niet elke VB'er dit doen, maar zo eentje verdient toch wel echt de naam mestkever.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 21:58   #28
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard de incompetentste minister aller tijden

Nochtans spreken de reacties van mensen boekdelen en dat zijn heus niet allemaal Vb'ers. Een bloemlezing:
"Het moet toch een zeer wispelturig en weinig vasthoudend persoontje zijn om het zelfs geen drie maand uit te houden bij haar zoveelste vent!"
"wat een slons , trouwen, kindje poepen en terug afbollen"
"Ze kon gewoon zijne vierkantswortel niet trekken"
"Zou haar echtgenoot ingezien hebben dat het een hoopje leugens is waarmee hij is getrouwd?..."

Een miskraam is iets anders dan een mislukt huwelijk, leedvermaak is hier dus een groot woord. Gewoon absurd na drie maanden is het al gedaan, ocharme die kinderen "mama mama, wie is mijn papa nu eigenlijk"
Nu heeft ze vrij spel om zich te amuseren met de Guy want die kijkt altijd dolverliefd naar haar. Freya draaide Verhofsstadt al snel rond haar vinger (niet alleen hem) en ja hoor in vrij korte tijd... Vice minister
Een slectere mama kan je niet inbeelden die constant bezig is met carrière.
Mijn moeder is tenminste fier dat ze me zag opgroeien, groter worden en al die kleine dingetjes die je gewoonweg mist als je gans de dag gaat werken.
Als die pubers van B&H zich willen amuseren kunnen ze beter linkse objecten zoals Freya kiezen, die zijn een pak gevaarlijker en hebben meer macht dan een paar nitwits die een bruin kleurtje hebben.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 22:10   #29
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Er zijn m.i. gewoon bekwamere mensen, dan Freya VDB, om Minister van Begroting te zijn.

Haar privé-leven is haar zaak en intereseert me ook niet.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 27 maart 2007 om 22:11.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 22:27   #30
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn moeder is tenminste fier dat ze me zag opgroeien, groter worden en al die kleine dingetjes die je gewoonweg mist als je gans de dag gaat werken.
Zeg gewoon dat een vrouw niet mag gaan werken.
Of zeg gewoon dat vaders die werken slechte vaders zijn.
Of wees op een andere manier enorm kortzichtig.
Of ze een goeie partner is of een goeie moeder, dat kunnen we niet beoordelen. We weten het niet. Er zijn zoveel kinderen die opgroeien met een werkende moeder. Die zijn heus niet allemaal ongelukkig. Je kunt ook thuis blijven en een slechte moeder zijn. En misschien is het wel haar man die 'in de fout' is gegaan. Misschien is hij wel onhebbelijk. Misschien ook niet. We weten het niet.
Een moeder kan minister zijn, net als een vader dat kan, maar jij vindt blijkbaar van niet. Een koppel dat uit elkaar gaat kan bestaan uit twee mensen die in staat zijn tot een diepgaande, sterke relatie, alleen niet met elkaar blijkbaar. Je bent geen crimineel omdat je uit werken gaat, of omdat je even relatieproblemen hebt. Ministers moeten zich houden aan de wet, wat ze voor de rest doen (kinderen krijgen, kinderen verliezen aan een miskraam, breken met hun partner) zou niks mogen uitmaken.

Misschien zou het helpen als men ministers gewoon beoordeelt op hun werk als minister, en niet op hun persoonlijke problemen of de manier waarop ze hun leven inrichten, en al helemaal niet op de miskramen die ze hebben.
Ik vind dat bijzonder laag bij de grond, zeker het lachen met miskramen. Je ziet dat trouwens wel vaker, dat koppels uit elkaar gaan na een miskraam. Misschien speelt dat hier ook, ik kan me voorstellen dat velen dat enorm hilarisch zouden vinden, Freya en haar partner die in relatieproblemen terechtkomen omwille van het verlies van hun kind. Echt, billenkletsenhumor. Ik hoop dat die mensen er evenveel mee zouden kunnen lachen mochten ze zelf hun kind verliezen, en zien dat anderen zich daarin verkneukelen.

We zullen dit maar beschouwen als een prachtvoorbeeld van de vlaamse 'cultuur' zeker?
Oud 27 maart 2007, 22:49   #31
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nochtans spreken de reacties van mensen boekdelen en dat zijn heus niet allemaal Vb'ers. Een bloemlezing:
"Het moet toch een zeer wispelturig en weinig vasthoudend persoontje zijn om het zelfs geen drie maand uit te houden bij haar zoveelste vent!"
"wat een slons , trouwen, kindje poepen en terug afbollen"
"Ze kon gewoon zijne vierkantswortel niet trekken"
"Zou haar echtgenoot ingezien hebben dat het een hoopje leugens is waarmee hij is getrouwd?..."

Een miskraam is iets anders dan een mislukt huwelijk, leedvermaak is hier dus een groot woord. Gewoon absurd na drie maanden is het al gedaan, ocharme die kinderen "mama mama, wie is mijn papa nu eigenlijk"
Nu heeft ze vrij spel om zich te amuseren met de Guy want die kijkt altijd dolverliefd naar haar. Freya draaide Verhofsstadt al snel rond haar vinger (niet alleen hem) en ja hoor in vrij korte tijd... Vice minister
Als die pubers van B&H zich willen amuseren kunnen ze beter linkse objecten zoals Freya kiezen, die zijn een pak gevaarlijker en hebben meer macht dan een paar nitwits die een bruin kleurtje hebben.
Dit soort posts herinnert er ons nog maar eens aan, wat een ranzig allegaartje het VB wel is .
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 22:52   #32
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Zeg gewoon dat een vrouw niet mag gaan werken.
We zullen dit maar beschouwen als een prachtvoorbeeld van de vlaamse 'cultuur' zeker?
Vrouwen aan de haard begot!
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 00:53   #33
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Tja, we kunnen niet allemaal vallen voor blonde "stoot" Anke Vandermeersch.
Klopt maar objectief gezien als we het dan puur over uiterlijk hebben heeft Anke een betere CV daar zij al miss België is geweest, kan niet gezegd worden van Freya
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 01:05   #34
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

uiterlijk en objectief in één zin

als ik eens subjectief mag zijn: er zijn heel wat vrouwen die honderd keer knapper zijn dan freya en anke samen die nooit een miss-titel zullen hebben. ook al omdat je je dus kandidaat moet stellen voor je kans maakt op zo'n miss-titel.
Maar goed, als jij Miss-titels als een objectief criterium voor schoonheid wil zien, ga ik je dat niet ontnemen.
Oud 28 maart 2007, 07:07   #35
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
oei oei andere post is blijkbaar dichtgegooid .. dus hier maar verder doen zeker

Allee ik hoop dat ze nu inziet dat je in het leven niet altijd "krijgt" (haar diploma, haar taktvol prijzen van Balkenende, haar taktvolle samenwerking met de olieindustrie, haar acties tegen de spijpelende jeugd in Gent, .. kan nog wel effe doorgaan over haar mislukkingen)
't zal mss wel in de familie zitten dady is ook nie ver geraakt met z'n Sint Anna plan, dus Marlientje en Enter .. wat heeft dat mens wel al goed gedaan ?

Ow ja ik weet het ... haar thesis zelf laten kopiëren
Zou ze zoveel verantwoordelijkheid wel aankunnen , ... ? Zou dat geen kabinetsmedewerker van Pa gedaan hebben... Ik bedoel maar zo'n thesis kopiëren is nie gemakkelijk hé, alles moet in de goeie volgorde blijven enz...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 07:08   #36
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
kun je mij nog eens dat linkske geven waar dat bewijs stond dat ze die thesis niet zelf had geschreven? serieus, is dat het enige wat freya-haters kunnen, insinuaties voor waar aannemen?

En zie aub dat ge geen hartfalen krijgt van al die afgunst en frustratie.
Zelf al heeft ze haar Thesis zelf geschreven, ze heeft al genoeg bewezen dat ze ofwel heel dom is ofwel heel naief is en ik gok zelf op een combinatie van de twee.
Oud 28 maart 2007, 07:15   #37
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
uiterlijk en objectief in één zin

als ik eens subjectief mag zijn: er zijn heel wat vrouwen die honderd keer knapper zijn dan freya en anke samen die nooit een miss-titel zullen hebben. ook al omdat je je dus kandidaat moet stellen voor je kans maakt op zo'n miss-titel.
Maar goed, als jij Miss-titels als een objectief criterium voor schoonheid wil zien, ga ik je dat niet ontnemen.

Daar hebde inderdaad gelijk in, over de schoonheid van beide dames, valt serieus te discusieren... 't is te zeggen ik heb al schoonder exemplaren ontmoet.
Oud 28 maart 2007, 07:55   #38
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Freya Van den Bossche en Dennis tijdelijk uiteen

BRUSSEL - Drie maanden na hun sprookjeshuwelijk in Thailand zijn begrotingsminister Freya Van den Bossche (32) en haar man Dennis Van de Weghe (32) alweer uit elkaar. Tijdelijk, zo schrijft het weekblad Dag Allemaal.

,,Er zijn problemen tussen Dennis en mij'', zegt Van den Bossche aan het tijdschrift. ,,Daarom hebben we samen besloten voorlopig apart te gaan wonen.''

Freya ziet het uit elkaar gaan als een tijdelijke maatregel, ,,een pauze die moet toelaten uit te zoeken of een oplossing nog mogelijk is''.

--------------------------------------------------

aanschuiven, mannen! nummerke trekken en vanachter aansluiten!
en ik ben voor u!

Ik sloeg gisteren de krant open en zag in grote letters staan, huwelijk Freya Van den Bossche gedaan?
En ik dacht toen zou Mitgard al een topic gestart zijn...?

En ja hoor deze ochtend zag ik dat de voorspelbaarheid van Mitgard een feit is.

Btw, Mitgard moet je haar gsm nummer hebben ?
Oud 28 maart 2007, 07:56   #39
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Even tonen hoe "taktvol" die post in verband met "werpen" hier was

http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/belgie/368168
ge sleurt er iets bij wat helemaal niet in de post zat die je quote ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2007, 07:57   #40
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
omdat dat linkske niet bestaat, natuurlijk. het blijft gewoon de eerste de beste roddel, en sommigen willen blijkbaar zo hard dat het fout gaat voor freya dat ze die roddel wel voor waar moéten aannemen.

heeft papa trouwens voor al die stemmen voor haar gezorgd, ja? is er een grootschalige corruptie gebeurd waarbij stemmers omgekocht werden door papa om op freya te stemmen? heb je daar bewijzen van dat ze enkel en alleen door papa in de politiek zit?

veel gezwans, weinig inhoud.
papa heeft gewoon gezorgd voor een verkiesbare plaats, logenonkel Bracke en de VRT zorgde voor de rest ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be