![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou direct naar het CGKR gaan en Dewitte een trap in z'n ballen geven.
Kwestie van duidelijk te maken dat er niet gediscrimineerd wordt bij het trappen.
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() Een beetje afhankelijk of Pfaff de man daadwerkelijk kende. Indien niet, dan geef ik je volledig gelijk. Maar om hiervoor iemand te vervolgen, daar heb ik toch mijn twijfels over. Tenzij de man zelf klacht indient voor slagen en verwondingen natuurlijk. Maar ook dat lijkt me al vergezocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...03PfaffRacist#
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat dan ook helemaal niet gebeurd is - er is zelfs nooit sprake van geweest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Als Pfaff er geen graten in ziet dat zijn privéleven breed wordt uitgesmeerd op de televisie, moet hij daar maar de gevolgen van dragen ook. En het is dan ook niet meer verwonderlijk dat publiekelijk vragen worden gesteld bij zijn wel vaker ongepaste gedrag. Tot vervolging gaat het overigens ook helemaal niet komen. Maar hij zal volgende keer misschien eens 2 keer nadenken over zijn "grapjes".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...03PfaffRacist#
Ik denk dat de excuses van Jozef de Witte hier nu wel eens op zijn plaats zouden zijn!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ? Hoe bedoel je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben beroepshalve een paar keer bij de Pfaff's thuis geweest en kan je verzekeren dat zij in het echt helemaal niet zijn en leven zoals in die soap. Zijn zij normale mensen zoals jij en ik, die toevallig wat meer geld hebben en wat groter wonen. Maar verder zijn zij ook maar een familie zoals al de rest. 90% van wat je in die soap ziet is gewoon gespeeld en de soap is zelfs een deel van het staatsprogramma om mensen meer aan te sporen om zelfstandige beroepen te gaan uitvoeren. En ik kan je verzekeren dat als VTM geweten had welke reactie ze zou krijgen op deze actie, ze deze gewoon nooit had laten plaats vinden of anders er gewoon uit gelaten had. En het zou mij nu zelfs nog niet verwonderen dat heel dit cricus is opgezet door de politici en het cgrk zelf, om hun flater met batibouw te doen vergeten en te bewijzen dat ze wel echt werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom denk je dat ik de link erbij heb gezet? Als versiering?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() ik moet al KOTSEN op het feit dat U die vraag nog DURFT stellen ...
![]() |
#52 |
|
![]() Het is niet omdat hij het als een "grapje" bedoelde en omdat hij zegt dat hij ook met die man gevoetbald heeft dat het geen ongepast gedrag is hé. Wat had je nu verwacht dat hij ging zeggen?
Laatst gewijzigd door Edina : 3 april 2007 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() PS: gelieve je beledigingen achterwege te laten volgende keer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Witte roept bij het zien van een trap gegeven door een blanke aan een kleurling blijkbaar onmiddellijk racisme terwijl dit niet noodzakelijk zo hoeft te zijn. Er zijn verder wel belangrijker zaken waarmee deze mensen zich kunnen bezig houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongepast gedrag is iets totaal anders dan racistisch gedrag.
En dan zijn er nog vormen van ongepast gedrag. Iemand in elkaar slagen omdat je moet betalen op de trein is volgens mij veel erger dan iemand een vriendschappelijke trap onder zijn achterste verkopen. Want op het filmpje is duidelijk te zien dat het vriendschappelijk is, als hij de bedoeling had gehad, door te trappen en deze man pijn te toen, dan had hij echt wel harder gestampt en was die man wel met zijn hoofd tegen de muur voor hem geknald. G.M P. is namelijk iemand die gewend is om keihard tegen een bal te trappen en had deze man dus gewoon tegen die muur kunnen doen belanden, met alle gevolgen vandien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval, hij "wacht" op de brief van Jozef en zal hem een "boek" terugsturen met al zijn "racistische" stortingen aan groeperingen in Afrika. Jozef zou misschien op 5 mei ook eens naar die benefietmatch gaan kijken die JM had georganizeerd ten voordele van een kraamkliniek voor... zwartjes. Maar een vriendschappelijk (pas eens op) tik onder iemand zijn gat d�*t magnie hoor! Enfin toch niet als die betreffende persoon een donkere huidskleur heeft.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 april 2007 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |