![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De USA moet zich moeien omdat de Europeanen hun oogjes dichtknepen en hun broek vol scheten van een dictator als Saddam Hussein. 1988...Halabja duizenden doden onder de Koerdische bevolking.....Sbrenica 1994 honderden moslimmannen worden afgeslacht...Europa stond erbij en keek ernaar....hypocrieten!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat de minister van defensie op de KMS had gezeten en TAW ofzo had gedaan ![]() Ten tweede: Inderdaad, respect heeft hij verdiend. Ik mag me te herinneren dat een duitse officier in Afghanistan heeft opgemerkt dat belgie het enigste land is dat zijn twee hoogste gezagdragers naar de militairen stuurt met de feestdagen.... (btw men broer is militair, dus daarmee dat ik er hier en daar wat vanaf weet, maar ik zal niet claimen dat ik "kenner" ben, excuses) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het schijnt echter dat er niet veel foto's van Defensie te vinden waarop de huidige minister niet staat. Watermarking waarschijnlijk |
|
![]() |
![]() |