![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En nu hou ik het echt voor bekeken hoor. Reageer zoveel je wil, maar ik overweeg om je in mijn verzetslijst te zetten, zodat je me niet meer lastigvalt met je kolder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 9 mei 2007 om 19:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En geloof me, een niet-gelovige gaat soms verder in zijn zoektocht dan een gelovige, hij is immers niet gebonden aan één enkele waarheid, maar kijkt en vergelijkt vele waarheden.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 9 mei 2007 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben benieuwd hoe bemind Elvis nog zal zijn binnen 2000 jaar. Ik vrees voor die status.
Christus daarentegen is de enige mens (als we Hem mens mogen noemen) waarover kilometers boeken geschreven en duizenden hectoliters inkt gevloeid is. Gedurende oudheid, middeleeuwen, nieuwe tijd en zelfs nu nog meer dan ooit. Niemand doet Hem na. Elvis zeker niet.
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jezus leeft zéér zeker, als ik in een boekenwinkel binnenkom dan zijn de boeken die rechtstreeks en onrechtstreeks handelen over die man van Nazareth niet weg te denken. Hij is aanwezig in elke stad, elk dorp, elke wijk, en zelfs wezenlijk aanwezig in elke Kerk. Jezus leeft, en ook al vermoordt men Hem (toen of nu), Hij verrijst steeds. Hij is nl. Gods vleesgeworden Woord.
![]() |
![]() |
#48 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() gelukkig zijn katholieken softies ![]() echt, you scare the shit out of me met je reply...
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben eens benieuwd hoeveel meisjes en jongens zich hebben laten biologeren door Elvis, drugs namen &c.
Laatst gewijzigd door lombas : 10 mei 2007 om 07:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van Lucy , die ondertussen 3.5 miljoen jaar oud is hebben we nog resten gevonden terwijl volgens uw geloof de aarde maar een paar duizend jaar oud is...Er hebben voor uw geloof niet enkel hectoliters inkt gevloeid maar eveneens duizenden hectoliters bloed...Uw geloof heeft, net als alle geloven, de dood van tientallen miljoenen op hun geweten. Het aanhangen van een niet te bewijzen theorie die dat heeft goedgekeurd is op zich al misdadig en moreel verwerpelijk. Er is van geen enkel geloof ook maar 1 objectief wetenschappelijk bewijs dat het inderdaad bestaat wat men aanhangt. Het heeft er enkel toe bijgedragen dat de mens onder het juk van een godsdienst heeft geleefd, zelfs vandaag nog.
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maak een uitdagende heupbeweging en de bal is aan het rollen ....... uiteindelijk verander je de wereld. Er is alleen voldoende aandacht nodig voor het fenomeen om het wereldwijd te verspreiden. En die aandacht kreeg hij dus. Een hele generatie ' the golden sixties ' werd door de rockers beïnvloed en dat heeft tot nu gevolgen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() wijs antwoord van nen polle tieker & wat geschreven is moet ooit uitkomen ....wie weet blijven der ni veel geloofs vormen over na 10 jaar .
:-p |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Jesus Walks)
God show me the way because the Devil trying to break me down (Jesus Walks with me) The only thing that I pray is that me feet don't fail me now (Jesus Walks) And I don't think there is nothing I can do now to right my wrongs (Jesus Walks with me) I want to talk to God but I'm afraid because we ain't spoke in so long ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Inderdaad kunnen we dat niet echt weten. En de kruisdood kan wijzen op het feit dat hij wel eens niet zo vredelievend is geweest als men hem nu voorstelt. De kruisdood als straf werd vaak aan niet-Romeinen gegeven die het Romeins gezag tartten. Aan opstandelingen. Maar we weten het niet echt, dat klopt.
Laatst gewijzigd door system : 10 mei 2007 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ahaaa we hebben een eind besluit ....we kunnen het ni weten ahzo lol...alez dan ja zekers moh sommige zien in de toekomst & verleden....wie weet weten die het of god zelve
![]() Als iemand hem/ze of euhmmm op zen joods die'n hij-zij g'd tegen komt laat ons dan iets weten hé aub . Ik heb al vele goddelijke dingen mogen zien dermee . greets |
![]() |
![]() |