![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 mei 2007 om 06:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof er niks van.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek trouwens maar een 'grappige' bijnaam voor Reynders: dat is immers de leider van de grootste Waalse partij op dit moment, 6 procent groter dan de roden! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, een echte peiling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Past deze zo goed in je wishful thinking-kraam dat je ze compleet zoutloos neemt? Reyntje de vos staat overigens pas vier op het lijstje voor het premierschap.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 mei 2007 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peilingen geven enkel een trend weer. Deze geeft een mooie trend weer. Als volgens jullie de PS alle media domineert en die media nu zélf moet toegeven dat een andere partij de grootste dreigt te worden, dan vind ik dat toch vrij frappant en zal er wel iets van aan zijn.
Overigens staat Verhofstadt heel wat hoger dan Reynders; ook een heel goed premier zoals u weet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs wrakhout kan dienst doen als reddingsboei.... bij gebrek aan beter. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet Vlaamshatend. Iets wat van Raf niet kan gezegd worden.
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben helemaal niet Vlaamshatend. Hoe kom je erbij?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Ja hoe kom je erbij ??? LOL....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knuppel kent enkel zwart en wit, anders wordt het wat te moeilijk. Iemand die voor België én niet anti-Vlaams is (zoals het gros van de bevolking), dat begrijpt ze blijkbaar niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Want Belgie is een rem op de ontwikkeling van Vlaanderen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Burger
|
![]() Wat voor onzin is dat nu weer ! Ik ben voor Belgie EN Vlaanderen ! Maar dat kan dus niet volgens jou ?!! Sommige dingen kunnen gewoon het beste op Belgisch niveau geregelt worden en sommige op Vlaams Niveau. Men moet maar kijken wat het beste werkt voor het land . En men zou ook op stappen die niet goed werken terug moeten komen zoals bv.de problemen rond de nachtvluchten ! Maak dat in godsnaam toch terug federaal als je al dat gelanterfanter tussen de verschillende regeringen ziet ! Daar komen ze anders nooit uit !!
|
![]() |
![]() |