![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() K9,
Jood ben je toch op basis van je biologische afstamming (via matrilineaire afstamming) ?
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Nogmaals je hebt rode, zwarte, gele bruine en blanke joden denkt je dat die allemaal dezelfde voorvaderen hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het feit dat ge zonder enige overweging Arafat een terrorist noemt en te gelijk ter verdediging van Sharon springt kan ik enkel concluderen dat jij ook propaganda leest. Citaat:
Me zo in discrediet probereren te brengen is zwak. Citaat:
Citaat:
Scheiding der machten in landen in crisis is ook niet wat het moet zijn. Ge moet ook rekeining houden met de israelische regering die alles in de strijd gooit om Sharon te beschermen. Het is immers hun premier en het zou tot grote internationale schade lijden indien hij wordt veroordeeld voor genocide. Onder die druk een goed, onafhankelijk en objectief onderzoek voeren is quasi onmogelijk.
![]() |
![]() |
#45 | ||||||||||
|
![]() Citaat:
![]() Palestinian Jerusalem Media and Communication Center is die de poll uitvoerde (een palestijnse organisatie) Ik toon dus bewijs dat bijna 70% voor aanslagen is op israelies bewijs jij maar dat die poll op niks trekt. Citaat:
En dat verandert niks aan het feit dat er daarvoor VOORUITGANG was iets wat jij ontkende 1 post geleden. Citaat:
Zeg me eens waar ik sharon verdedig? Citaat:
Tot 67 zijn die bezet geweest door landen buiten israel dus hoe kan je dan de schuld van 50 jaar bezetting louter op israel steken? Citaat:
Genocide? ![]() Het israelische leger had dit makkelijk kunnen voorkomen? Ach ja snachts het verschil tussen 2 groepen arabieren herkennen in de wirwar van een vluchtelingenkamp vol burgers is doodsimpel . De palestijnen hadden dit makkelijk kunnen voorkomen door GEEN burgeroorlog te starten in libanon. Citaat:
Citaat:
ten 2e de kahan commisie die daar vlak na de feiten onderzocht vond sharon niet schuldig aan de slachtpartij maar wel schuldig wegens het niet voorzien van het gevaar. De letterlijke tekst Citaat:
In belgie ? Tja ze kunnen proberen en als hij daar nog eens vrijgesproken word zullen ze waarschijnlijk nog ergens anders proberen. Alhoewel dan is hij geen premier meer en dan is het niet belangrijk meer. Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En voor je mij er van beschuldigd er niets van te weten, lees mijn berichten deftig en interpreteer ze juist. Ik zou het ten zeerste apprecieren Citaat:
Als jij gelooft wat alle nieuwssites zeggen, dan heb ik geen zin om verder met u te discusieren.
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Wat ik ervan heb onthouden in alle artikels en boeken die ik heb gelezen, is dat oorspronkelijk de nu palestijnen en joden erg goed met mekaar konden opschieten. Het probleem is dat de omliggende landen en ook enkele westerse (ik moet geen namen noemen zeker?) heel die kwestie zijn gaan opblazen om religieuze of politieke redenen, maar eigenlijk gewoon om er zelf beter van te worden.
Gevolg, Israel en Palestina liggen met mekaar overhoop, en zelfs zo erg dat jonge mensen geen toekomst meer zien en zichzelf opblazen. 99% van de mensen zou perfect kunnen samenleven met elkaar in andere omstandigheden, maar een kleine kern hardliners aan beide kanten blijft de rest opzwepen met nefaste gevolgen. Er zijn inderdaad klootzakken tussen de IDF soldaten en hun oversten, die in het wilde weg schieten, en met veel plezier goedbedoelende mensen het leven zuur maken. Maar er zijn plaatsen waar soldaten en palestijnen met sneeuw spelen, of een voetbaltoernooitje doen, net zoals mijn grootvader dat deed met de duitsers (ook al zat hij in het verzet). Als er wat meer aandacht (en geld) zou gaan naar wat er goed gaat, dan staan al die slechte mensen snel in hun hemd en dan kunnen we ons met belangrijkere dingen bezighouden, zoals een gat boren in een steen op Mars. ![]()
![]() |
#48 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ach lees verder je pro palestijnse propaganda sites die maar de helft van de feiten zeggen en van de rest het meeste verdraaien en voel je goed. Als je een deftige discussie kan voeren kom dan eens terug . |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet niet waar je het vandaan haalt maar buiten enkele fanatiekelingen speelt bij de joden afstamming niet mee . Je bent net zo goed jood als je geen joodse voorouders had als 1 die er wel had . Nogmaals door de verspreidig van joden kan je gewoonweg niet zo een criteria gebruiken want dan zouden een helebel joden gewoonweg niet joods zijn. Neem orthodoxe joden in antwerpen die zijn uit de oost blok landen afkomstig kan je goed zien aan het taal . |
|
![]() |
![]() |