![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ze hebben groot gelijk dat ze die nummers ni meer spelen. wat is er nu fijn aan een groep die voor de honderdduizendste keer hetzelfde nummer tegen hun zin spelen? geef mij maar een optreden waar de band zelf plezier aan heeft ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Getuigt in mijn ogen altijd van respect als je het nummer dat je groot maakte live ook brengt. Je kan dat op verschillende manieren doen. het publiek geniet er sowieso van. Je kan het op jazzie wijze brengen (wat ik zou afraden voor mij, maar wie ben ik) of op een gewoon originele wijze... live kan je wat doen. Ik vind Alive van Pearl Jam super, de rest gewoonweg gemodder. Dus als ik op een event als Werchter ben en Pearl Jam komt er een stuk uit de wereld zaaaaaaaaaaaaaagen dan hoop ik wel dat ik Alive eens hoor. Ik hoop hetzelfde van andere bands die hun bekendheid puren uit 1 nummer. Ze mogen verdomme dat ene nummer dankbaar zijn. Dus als de fixkes ergens komen... speel kvraagetaan... doe het in een bleusversie maar speel het. Die vele mensen die komen die willen het horen. doet me denken aan The Kinks live. Ze spelen de intro van "Lola" en stoppen die dan. Ze zeggen dat ze die song niet gaan spelen. Het publiek roept luid. zanger "ok... we ARE gonna play it tonight... but on one condition... you gotta sing along." Ik heb nooit een beter live concert gehoord. De play tussen de band en het publiek was super. Dus... oude goede hits moeten kunnen. als het sfeer brengt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 juni 2007 om 00:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat er geen spijt van krijgen. ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deed ik al. In Spanje in een café geweest waar ze continu live DVD's speelden van Pearl Jam live. Wat een gezaag... Ik had de hele schaal nootjes opgevreten om mijn vriendin te moven naar een ander café. Met alle respect voor je muziekkeuze maar Pearl Jam zaagt nog harder een houtzagerij. Alive blijft het enige nummer dat ik leuk vind en waar ik ook een leuke herinnering aan heb.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 juni 2007 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Luisteren zeg ik u! ![]() Maar 't is waar; er zijn idd veel slechte PJ DVD's, en live vond ik ze ten tijde van Alive live ook maar zagerig. Maar ik heb zelden een meer rockend optreden als PJ int sportpaleis gezien. Als ze dat op de wei herhalen ga je echt spijt hebben dat je na Alive bent gaan kakken. Ma soit; ge ziet maar
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat heeft Dejohan daar eigenlijk allemaal mee te maken?
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() floating thread ahead!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar TOCH blijft het een verschrikkelijk zagelied.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eén van de enige lyrics van een lied die ik zelf kan meezingen...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zet de radio meestal af als dat liedje gedraaid wordt:
1.'t Is een zaaglieke 2.In dien tijd had ik vooral last van vet haar, puisten en op hol geslagen hormonen zonder da'k een lief had. Niet de meest plezante herinneringen om op terug te komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ik zie niet in waarom een groep respect moet opbrengen voor 'fans' die slechts 1 nummer goed vinden. als je maar 1 nummer wil horen, dan moet je een cd opzetten, niet naar een optreden gaan. er is trouwens een groot verschil tussen one-hit-wonders of groepjes die nog maar 1 single uithebben, en groepen die al jaren aan de top staan. de eerste categorie zal sowieso hun hitje spelen, het publiek kent namelijk niet anders. een topgroep als PJ heeft een hele collectie goede nummers, ik zie niet in waarom ze perse dat ene nummer voor de tienduizendste keer moeten spelen, voor de mensen die hen niet eens goed vinden. |
|
![]() |
![]() |