![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom is het gebaar van vertaalde folders, een verkeerd gebaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Overigens ben ik het absoluut met u eens dat het zeer belangrijk is de lokale taal te kennen. Laatst gewijzigd door Starkan : 6 juni 2007 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat men ook maar enigszins zal vernemen hoe het reilt en zeilt door een van jullie folders...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het feit dat populistische praat meer aanslaat dan harde feiten bewijst anders ook dat de Belgische mensen niet altijd meezijn met wat er reilt en zeilt. Als je dit doordrijft ga je er nog toe komen dat iemand een algemene kennis test zou moeten afleggen vooraleer aan de verkiezingen deel te mogen nemen. Als 'Noem de gewesten van België' ofzoiets.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Tiens en geen braille...zijn er dan geen blinden in Brussel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...of analfabeten.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef gewoon toe: die folder is gewoon een ordinaire manier van stemmen ronselen en het zal jullie worst wezen of de Turk of Marokkaan die geen spetter Nederlands kent, nadien de politiek in het algemeen of jullie wedervaren in het bijzonder volgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ha maar dan moet men ne folder in het Analfabeets maken he.....
Hierna al een klein stukje Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Vertaal uwen folder dan maar eens vlug in het analfabetees, dan kan ik hem ook lezen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor zij die het nog niet weten: blinden en analfabeten kunnen praten en luisteren..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
en breek me de bek niet open over blinde doofstommen he.... LOL.... (ps niet aantrekken zenne....)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Communisme en welzijn van het volk zijn twee volledig aan elkaar tegengestelde begrippen. Dat heeft de geschiedenis ons jammer genoeg maar al te pijnlijk geleerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kiwimodel, Belastingvermindering van 21 naar 6 procent op energie, Robin Hood maatregel, en veel meer... zijn maar enkele van de maatregelen waar PVDA+ voor ijvert om het welzijn van de bevolking te bevorderen. PVDA+ kenmerkt zichzelf daarenboven als een partij die met zijn principes naar het heden en de toekomst kijkt en lessen durft trekken uit het verleden. Wie de PVDA objectief volgt, kan dit alleen maar beamen. Dit vertaalt zich overigens in een positieve electorale evolutie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
VB: rijk volk eerst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad: en dat bewijst dat de PvdA met een open blik rondkijkt en datgene wat goed werkt wil toepassen, ongeacht van welk land het komt. Het criterium is: wat is goed voor de mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat het criterium zou zijn geweest, dan had men al lang de communistische ideologie vaarwel gezegd. Communisme is immers niet goed voor de mensen, zo is uit de geschiedenis gebleken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Staatssecretaris
|
![]() En als er nu iemand tegelijk rijk is en werkt, wat moet daar dan mee gebeuren?
En de arme niet-werkende luirikken: wat wordt hun lot? Als iemand hard werkt en heel productief blijkt en dientengevolge rijk dreigt te worden, zal hij dan worden afgetopt ten bate van de krekels onder ons? Ik bedoel: in de veronderstelling dat de voorzitter van het centraal comité van de voorhoedepartij van het proletariaat de macht uitoefent? Of wordt er tegenwoordig niet meer zo gestreefd naar die dictatuur van proletariaat, daar bij de PvdA? Is 'Que faire? nog populair bij de insiders?