![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ja, maar dit is niet dezelfde link als die in mijn post van vorig jaar...
|
|
|
#43 |
|
Vreemdeling
|
Paulo Bettini werd in het najaar van 2007 een eerste keer wereldkampioen. Na het wk volgde nog een klassieker: de Ronde van Lombardije. Tussen het wk en de Ronde van Lombardije overleed Sauro, de broer van Paulo Bettini, in een auto-ongeluk. Bettini won in Lombardije en droeg al huilend de overwinning op aan zijn broer, die van boveraf toekeek. Ik volgde de koers live. Het moment dat de meeste indruk op mij gemaakt heeft. Tranen met tuiten ...
Men their rights and nothing more. Women their rights and nothing less. Laatst gewijzigd door Ritta Breyne : 22 juli 2009 om 15:51. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het meest memorabele sportmoment voor mij is al jaren het duel op de Mont Ventoux in 2000.
Een uitgedunde kopgroep (Armstrong, Virenque, Ulrich, Heras, Pantani, Botero, Beloki) is aan de beklimming bezig. Een voor een trachten ze aan te vallen, de enige die echter kan wegrijden is Pantani. Wanneer de kloof groot genoeg is springt 'the boss' uit de stervende kopgroep naar Pantani. Eenmaal bij Pantani doet ie nog wat demarages die normaal niemand kan volgen, maar Pantani blijft aanhaken. Armstrongt denkt dat ie Pantani wel kan kloppen op de streep. Maar Pantani blijkt op die stijle laatste meters nog meer in zijn mars te hebben en klopt Armstrong. Ziehier de laatste 10 min: http://www.youtube.com/watch?v=sjY0zm8_qo0 ![]() En enkele dagen later op Courchevel wint Pantani weer voor Armstrong, en ook op de joux-plane fiets ie hem uit het wiel. (Daar kon ie niet winnen wegens vroege vluchters) Laatst gewijzigd door bgf324 : 22 juli 2009 om 17:47. |
|
|
|