![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gemiddelde Marokkaan verschilt minder van een Gemiddelde Vlaming, dan 2 verschillende Vlamingen. Citaat:
Kun je eens het artikel zélf geven, en geen websiteje dat zichzelf 'neoeugenetica' noemt?
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is een site van het Institute of Education Sciences (IES) en dus het U.S. Department of Education. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik vindt nen blanken zoals " ik " iets dom's naief... enzo hebben .
Waarschijnlijk door te weinig besef van het morale denk ik .....daar krijg je aanwijzend en afwijzend gedrag van ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou ik helemaal niet durven zeggen, het onderwijs is zeker minder goed, door socio-economische achterstand, maar zwarten zijn over het algemeen heel nieuwsgierig en sluw, en weten vrij veel. (in tegenstelling tot bvb. Mexicanen of Indiërs, of zelfs de gemiddelde Belg). Probleem is dat ze ook vrij lui zijn en op korte termijn denken, over het algemeen. ik maak deze conclusie op basis van reizen door Afrika, en op basis van contacten met Afrikanen in België en, tot op zekere hoogte, Afro-Cubanen. Ik denk niet dat ze klopt voor Afro-Amerikanen.(allez toch niet als de Amerikaanse tv-programma's enige realiteitswaarde hebben, ik ken geen enkele persoonlijk)
Laatst gewijzigd door tomm : 17 juli 2007 om 02:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijnheer heeft iets tegen eugenetica?
![]() Oberst; als het niet stoort. Ik zie dat in de oorspronkelijke thread de discussie al is gevoerd. Laten we het dan daarbij houden?
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 17 juli 2007 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Hoe komt het, dat wanneer een zwarte een liedje zingt over black power en be proud of your colour and roots, dat wij allen verwacht worden diepe sympathie te hebben voor de man, maar dat wanneer een blanke hetzelfde zingt, wij allen verwacht worden dit met klem af te keuren?
Hoe komt het dat wij toegelaten zijn om constant op de katholieke kerk te schijten, maar dat wanneer wij op de islam schijten, wij aangeklaagd worden voor gebrek aan respect voor een vreemde cultuur? Indoctrinatie? Nee, toch? Is er iets mis? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In de VS wordt dat gebruikt om een daderprofiel op te stellen bij een misdaad. Zo kan men via genetica bijvoorbeeld aantonen dat de dader een Afro-Amerikaan, een blanke, een aziaat, een native american, of iemand van gemengde origine is. Iedereen heeft een duidelijke "genetische vingerafdruk" die het gemakkelijk maakt hem te identificeren als behorend tot een ethnische groep. Laatst gewijzigd door lomeanor : 17 juli 2007 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die discussie is inderdaad al gevoerd, laten we het daar dus maar bij houden. Ik hoop dat u nu doorhebt dat de vertelsels die de dogmatische, egalitaristische en multiculturele elite verkondigt, niet altijd waarheidsgetrouw zijn.
|
![]() |
![]() |