Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juli 2007, 23:45   #41
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Ik raad u aan mijn posts in die draad eerst eens door te nemen, en vooral aandacht te hebben voor het woord 'genetisch'.
Genetica rocks.
Een gemiddelde Marokkaan verschilt minder van een Gemiddelde Vlaming, dan 2 verschillende Vlamingen.

Citaat:
Die 52 gerenommeerde universiteitsprofessoren, die het artikel in de Washington Post ondertekenden, zijn natuurlijk ook allemaal dubieus, facistisch en neonazistisch.
Hihi. Nu zijn ze al gerenommeerd én ik heb ze fascistisch en neonazistisch genoemd. Hoera.
Kun je eens het artikel zélf geven, en geen websiteje dat zichzelf 'neoeugenetica' noemt?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 00:26   #42
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Genetica rocks.
Een gemiddelde Marokkaan verschilt minder van een Gemiddelde Vlaming, dan 2 verschillende Vlamingen.
En de gemiddelde neger is dommer dan de gemiddelde blanke Vlaming. Niet meer, niet minder.

Citaat:
Hihi. Nu zijn ze al gerenommeerd én ik heb ze fascistisch en neonazistisch genoemd. Hoera.
Kun je eens het artikel zélf geven, en geen websiteje dat zichzelf 'neoeugenetica' noemt?
Een krantenartikel uit 1994 is natuurlijk niet op het internet te vinden (het was overigens de Wall Street Journal i.p.v. de Washington Post, mijn excuses). Hier heb ik echter wel een site voor u die voor uw dogmatisch politiek-correct brein een beetje geloofwaardiger over kan komen: http://eric.ed.gov/ERICWebPortal/cus...accno=EJ554795
Dat is een site van het Institute of Education Sciences (IES) en dus het U.S. Department of Education.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 00:36   #43
duncan
Banneling

Standaard

Ik vindt nen blanken zoals " ik " iets dom's naief... enzo hebben .

Waarschijnlijk door te weinig besef van het morale denk ik .....daar krijg je aanwijzend en afwijzend gedrag van
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 01:13   #44
blabylonia
Partijlid

blabylonia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duncan
Ik vindt nen blanken zoals " ik " iets dom's naief... enzo hebben .
Ik schaar mij achter deze wijsheid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duncan
Waarschijnlijk door te weinig besef van het morale denk ik .....daar krijg je aanwijzend en afwijzend gedrag van
Elke dag is een nieuwe kans he
blabylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 02:33   #45
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Grapjas.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 02:53   #46
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
En de gemiddelde neger is dommer dan de gemiddelde blanke Vlaming. Niet meer, niet minder.
Dat zou ik helemaal niet durven zeggen, het onderwijs is zeker minder goed, door socio-economische achterstand, maar zwarten zijn over het algemeen heel nieuwsgierig en sluw, en weten vrij veel. (in tegenstelling tot bvb. Mexicanen of Indiërs, of zelfs de gemiddelde Belg). Probleem is dat ze ook vrij lui zijn en op korte termijn denken, over het algemeen. ik maak deze conclusie op basis van reizen door Afrika, en op basis van contacten met Afrikanen in België en, tot op zekere hoogte, Afro-Cubanen. Ik denk niet dat ze klopt voor Afro-Amerikanen.(allez toch niet als de Amerikaanse tv-programma's enige realiteitswaarde hebben, ik ken geen enkele persoonlijk)

Laatst gewijzigd door tomm : 17 juli 2007 om 02:56.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 10:02   #47
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Grapjas.
Mijnheer heeft iets tegen eugenetica?

Oberst; als het niet stoort.
Ik zie dat in de oorspronkelijke thread de discussie al is gevoerd. Laten we het dan daarbij houden?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."

Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 17 juli 2007 om 10:02.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 10:56   #48
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
Ik vind de racismeklacht tegen Hergé 100% geleuter.
En die tegen het VB?
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 10:57   #49
Dycore
Banneling

Standaard

Hoe komt het, dat wanneer een zwarte een liedje zingt over black power en be proud of your colour and roots, dat wij allen verwacht worden diepe sympathie te hebben voor de man, maar dat wanneer een blanke hetzelfde zingt, wij allen verwacht worden dit met klem af te keuren?

Hoe komt het dat wij toegelaten zijn om constant op de katholieke kerk te schijten, maar dat wanneer wij op de islam schijten, wij aangeklaagd worden voor gebrek aan respect voor een vreemde cultuur?

Indoctrinatie?
Nee, toch?

Is er iets mis?
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 11:02   #50
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Genetica rocks. Een gemiddelde Marokkaan verschilt minder van een Gemiddelde Vlaming, dan 2 verschillende Vlamingen.
Maar toch kun je met genetisch onderzoek de ethnische origine van iemand bepalen.
In de VS wordt dat gebruikt om een daderprofiel op te stellen bij een misdaad. Zo kan men via genetica bijvoorbeeld aantonen dat de dader een Afro-Amerikaan, een blanke, een aziaat, een native american, of iemand van gemengde origine is. Iedereen heeft een duidelijke "genetische vingerafdruk" die het gemakkelijk maakt hem te identificeren als behorend tot een ethnische groep.

Laatst gewijzigd door lomeanor : 17 juli 2007 om 11:04.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 11:06   #51
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oberst; als het niet stoort.
Ik zie dat in de oorspronkelijke thread de discussie al is gevoerd. Laten we het dan daarbij houden?
Die discussie is inderdaad al gevoerd, laten we het daar dus maar bij houden. Ik hoop dat u nu doorhebt dat de vertelsels die de dogmatische, egalitaristische en multiculturele elite verkondigt, niet altijd waarheidsgetrouw zijn.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be