![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, Was Morel in die tijd dan niet de madam pompadoer van Dewever? Ze studeerde toch samen toch met hem en niet met een VB-er?
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alle geval veroordeel ik mensen nooit d�*�*rom. Ik hoor niet bij het soort dat zijn verantwoordelijkheid op een vrouw afschuift omdat zijn hersenen tussen zijn benen hangen. Ik ben er namelijk zélf een. Ik wéét dat mannen verschillen van mannen maar toch heb je mij nooit een politicus horen afkraken omdat hij van partner verandert. Dat doe ik wel om andere redenen. Waarom zou ik die houding veranderen als een VB-er precies hetzelfde doet als een niet VB-er? Morel loog dus over het tijdstip dat ze haar thesis maakte. Is dat zoveel erger dan, bijvoorbeeld, vaderlief die te laten schrijven terwijl je zélf in een ontwenningsinstituut ligt en daar hetzelfde doet wat wellicht Bart Dewever deed toen hij samen met Morel 'studeerde'? Wat is een prof waard die vandaag geen goed woord over heeft voor een ex.student die vandaag VB-mandataris is, maar die haar destijds toch maar lekker delibereerde? Had die toen zijn hersens soms, zoals BLV, tussen zijn benen hangen of zou het een geïndoctrineerde VB-hater kunnen zijn?
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet de inhoud eens bestuderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet hoe Morel en Vanhecke tov elkaar doen. Ik weet hoe dokter Schellemans en Vanhecke tov elkaar doen. En ik weet hoe dokter Schellemans en zijn vrouw tov elkaar doen. Als en slechts als daar iets gaande is, is dat toch wel zéér goed verborgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Er is geen aanvaring met "justitie" geweest, dus weinig interessant.
![]()
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indien dat zo zou zijn zou het Vlaams Belang de naam nationalistisch niet waardig zijn en zou de vernietiging terecht zijn, zeker wegens de normeloosheid. Echter niets van dit alles is bewezen en dus (voorlopig) roddelpraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 21 juli 2007 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met zo'n roddelgazettenmentaliteit gaat het nog lang duren eer wij nationalisten een echt onafhankelijk Vlaanderen gaan verkrijgen, hoor...
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 21 juli 2007 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 21 juli 2007 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat alles zo gelopen is zoals de Knack of Lucien Decoorne het zegt ? Men mag het mij altijd bewijzen. Als er normeloze zaken bewezen worden bij Vlaams Belang dan trek ik als conservatieve katholieke nationaal solidarist mijn conclusies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens als het artikel bewezen wordt is heel het Vlaams Belang mijn aandacht niet meer waard. Trouwens Dewinter heeft de laatste jaren teveel de anglosaksische en liberale kaart getrokken vind ik. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 21 juli 2007 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Voor ne marrokaan te veroordelen zijn er minder bewijzen nodig ze
![]()
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Opvallend hoe menigeen, zelfs normaliter sterke persoonlijkheden, zich hier zomaar laten inpakken door het gebrabbel van de linkse zedeloze dieren-en vrouwenvriend Dirk Draulans. Die man ziet alles door een perverse biologische bril en denkt dat iedereen met niets anders dan seks in het hoofd zit. Wat heeft die man überhaupt te maken met politieke verslaggeving? Dit schaamteloze artikel is het nog niet waard te bekijken, laat staan het te geloven. Ik verbaas me allang niet meer over zulke schrijfels, maar dat Knack hier nu ook aan meedoet, dat vind ik toch wel verbijsterend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() soit, zolang we geen beelden te zien krijgen van een stomende seks-scène van de 2 zullen we het nooit weten vrees ik. hadden we maar van de professionele paparazzi. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De inhoud van haar thesis is zeer interessant.
Aléja, dat vind ik toch. Ze heeft me de uitleg gegeven. Ik vond het interessant.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het schip is aan het zinken jong, doe geen moeite!
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die vind je niet. Heel het gedoe rond Morel en Vanhecke is zever.
![]() |
![]() |