![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Kheb net een leuke mail gestuurd naar Alfred Mignot van voxlatina.com
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() Mignot komt maar al te graag uit zijn kot als ie een ongewenst sujet kan buitengooien.
Probeer volgende keer het Duits ipv het Engels ... Denis Griesmar (kenner van het eminent dreigende pangermanisme) zal u graag te woord staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Mijn kennis Duits is jammer genoeg redelijk zwak.
Citaat:
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 6 augustus 2007 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die "Griesmar", hoor ik die te kennen, ik vind weinig objectieve bronnen over die man?
![]()
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Zodra ik antwoord heb, publiceer ik het hier. Ik ben opnieuw geregistreerd op voxlatina.com, ze moeten enkel nog mijn account activeren. Ik zal daar dan eens een foto van Vichy-Frankrijk posten ![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 6 augustus 2007 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Fransman uit de Elzas. Vertaler van beroep. Ondervoorzitter nationale Franse liga van vertalers (zoiets toch). Adjunct secretaris generaal van FFI-France -Forum Francophone International (zoiets toch). Bij mij bekend wegens zijn lelijke pasfoto's op het net en zijn Voxlatina bijdragen die verre van neutraal of waarheidsgetrouw zijn. Vaak kinderachtig en boertig, gefixeerd op alles wat Vlaams ruikt. Dat belet niet dat hij een gerespecteerd man is binnen de Franstalige wereld. Laatst gewijzigd door Ferre : 6 augustus 2007 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Denis GRIESMAR
324, rue de l'Hôtel-Dieu F 60370 SAINT FELIX ( http://www.imperatif-francais.org/bi...invention.html ) En ik heb familie in Amiens, dat is redelijk dichtbij. ![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 6 augustus 2007 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb je post op forum-politique.org gelezen. Wat ze in het frans petit-nègre noemen is kwalitatief hoogstaander dan het frans dat jij misbruikt. Het is dus ook onnodig om moeite te doen om goed frans te schrijven, je kan het niet en je zal het nooit kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Ik ben intellectueel niet in staat om perfect Frans te hanteren
![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 6 augustus 2007 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Dus? Moet ik dat erg vinden
![]() Ik heb in januari 2006 mijn laatste examen Frans afgelegd en een nipte vrijstelling gehaald. Ik heb dus nooit meer Frans ![]() Ik heb mij op een andere vreemde taal - die belangrijker is - zitten focussen ![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 6 augustus 2007 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Tuurlijk moet je dat niet erg vinden, maar in een post durven suggereren dat je perfect frans zou kunnen schrijven terwijl je daar totaal incapabel voor bent omdat je er niet eens in slaagt bent om al was het maar het niveau van petit nègre frans te halen is wel redelijk belachelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |