![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets gewijzigd aan de vorige stelling: 'een terugkeercontract' betekent in mijn ogen 'terug naar huis sturen'. U geraakt verstrikt in uw eigen leugens. Laatst gewijzigd door system : 9 augustus 2007 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toch 2 verschillende uitspraken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Nogmaals, absoluut geen verschillende uitspraken: 'een terugkeercontract' betekent in mijn ogen 'terug naar huis sturen'.
Ik kan er niets aan doen dat u beiden in het zand bijt. U moet voorzichtiger zijn in het vervolg met uw uitspraken. Zelfs Morel was het niet eens met Dewinter en daar kwam ze dan ook zonder omwegen voor uit. Laatst gewijzigd door system : 9 augustus 2007 om 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() De leugen was flagranter, hij is het bericht achteraf nog raprap gaan editen.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 augustus 2007 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het betekent wel dat Dewinter geen énkel recht heeft Wilders de les te lezen. In plaats van anderen de bekritiseren, zou Dewinter beter zichzelf verbeteren. Laatst gewijzigd door system : 9 augustus 2007 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel enkel vast dat u op een leugenachtige manier dingen in iemands mond legt, en dat onderaan het betreffende bericht het bewijs staat dat u het achteraf nog geediteerd hebt toen u op deze valse manier van discussieren betrapt werd. Dat is niet mijn fout, gewoon een objectieve vaststelling. Sorry. Het lijkt me dat u niet genoeg hebt aan de waarheid om iemand te critiseren, en u uw heil moet zoeken in wat fantasietjes van uwentwege. Stel u voor dat we dat allemaal gaan doen, 't zou mooi worden. Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 augustus 2007 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1)Heeft Dewinter gezegd dat een moslimmeisje dat een hoofddoek draagt, terzelfdertijd een terugkeercontract tekent? ja neen 2)Heeft een'terugkeercontract tekenen' dezelfde betekenis als: terugsturen naar huis? ja neen Kan men dus symbolische stellen dat Dewinter dus zegt: een moslimmeisje dat een hoofddoek draagt zet ik op een vlieguig naar huis om niet meer naar hier terug te keren (vlieguigticket non retour)(terugkeercontract)? Ja Neen. Laatst gewijzigd door system : 9 augustus 2007 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
sorry u heeft uw kans om serieux genomen verspeeld. Onbetrouwbaar quoi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() [quote]
Hoe kunt u n u beweren dat een 'terugkeercontract tekenen' niet hetzelfde zou zijn als verplicht teruggaan naar haar moslimland? Het woord bestaat uit: (een)conctract (tekenen)= is een hier een verplichting terugkeer= naar het moslimland vanwaar zij of haar familie kwam. Is hier het juridisch voorwerp van het contract. Dus, wanneer het meisje een hoofddoek draagt -zo zegt Dewinter- tekent ze automatisch een contract om terug te keren naar haar land van oorsprong. U kunt toch Nederlands lezen, veronderstel ik. Soms twijfel ik eraan. Het kan ook kwade wil zijn natuurlijk. Laatst gewijzigd door system : 9 augustus 2007 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() [quote=system;2840732]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In deze context betekent dit, wanneer men een spelletje schaak zou verliezen, men op de valreep de regels naar zijn eigen oordeel wijzigt en zich dan tot overwinnaar uitroept. Als dit systematisch gebeurt moet men gaan nadenken over de dieperliggende psychologische oorzaken.
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() [quote=Hellfigger;2840735]Ja maar hier doet Dewinter het meisje dat contract symbolisch tekenen . Hij zegt het toch zelf?
'elke moslimvrouw die een hoofddoek draagt, een terugkeercontract tekent.' Hij zegt eigenlijk: van het ogenblijk dat je een hoofddoek draagt, hoor je hier niet thuis en onderteken je automatisch een terugkeer naar je land van oorsprong. Kunt u wel lezen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door system : 9 augustus 2007 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door system : 9 augustus 2007 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() Ze willen dat allochtonen zich assimileren of terugkeren... Een vrouw die een hoofddoek draagt weigert zich te assimileren en zou bijgevolg moeten terugkeren... Wat heeft dat nu te maken met het feit dat Wilders zegt dat de koran verboden moet worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een lulkoek en woordenvitterij.
Willen de VB-dewintersympathisanten liever de associatie die hij maakte tussen het dragen van een hoofddoek, en terugkeer vergeten ? Past het nu eventjes niet in hun kraam ? Ik voeg volgende toe : Enige dagen na die uitspraak starte de zaak remmery die toen ging over bedreiging en een hoofdoek, en die zaak werd bij de start nog wel serieus gnomen. Opperhoofd Van Hecke is toen op TV komen vertellen (bleek en met de billen toegeknepen) dat De Winter NIET het partijstandpunt weergaf, en dat een hoofdoek op straat WEL kon, en dat Binnen bedrijven, het af te spreken was of dit kon of niet. En voor de zielige vitters : neen dit zijn niet zijn letterlijke woorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dewinter is pragmatischer en opportunistischer dan Wilders. Het is goed mogelijk dat Dewinter zijn vreemdelingenretoriek - nu: anti-islamretoriek - nog eens zal aanpassen binnenkort. Of het zijn ideologische betrouwbaarheid goed zou doen, is maar de vraag.
![]() |