![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe neemt u de telefoon op? | |||
Met een begroeting en een vermelding van mijn (voor)naam |
![]() ![]() ![]() |
31 | 67,39% |
Met een begroeting, zonder vermelding van mijn (voor)naam |
![]() ![]() ![]() |
8 | 17,39% |
Ik kijk altijd eerst wié belt voor ik besluit op te nemen en vermijd zo dit debat |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,70% |
Andere / Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,52% |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Tuurlijk niet
![]() Waar het om gaat: van een bedrijf mag je toch verwachten dat ze aan de receptie zeggen "met bedrijf X, goeiedag" (in welke taal ook), al is het maar om misverstanden te vermijden en omdat het gewoon beleefder lijkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daaruit volgde een rapport aan elke werknemer met zijn score en hoe er verwacht werd dat hij of zij in de toekomst antwoordde, ook de tijdspanne waarin je moest antwoorden kwamen aan bod. Sommigen dienen idd opgeleid te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt een punt. ![]() Om die reden bel ik dus nooit of zelden mensen op. Als ik ze opbel, is er meestal een probleem. Als er een onbekende op mijn gsm belt neem ik niet op. Als het een bekende is, zeg ik gewoon hallo. Ik ga er vanuit dat degene die mij belt wel weet dat hij naar mij belt namelijk dus lijkt het me overbodig hem/haar daar nog aan te herinneren. Als er iemand telefoneert op het vast toestel doe ik het op continentale wijze.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nr 3
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik vraag eerst en vooral welke religie ze aanhangen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Als ik het nummer niet ken laat ik vaak overgaan. Op mijn werktelefoon neem ik wel altijd op. En dan antwoord ik gewoon levendig : goeiemiddag (morgen)
|
![]() |
![]() |