Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2002, 02:33   #41
sandrodn
Vreemdeling

sandrodn's schermafbeelding

Standaard

Abou Jhajah is iemand die eerst rustig toegekeken heeft, dan vastgesteld heeft waardat de zwakke punten van ons democratisch systeem zaten en zich dan openbaarlijk heef gemanifesteerd met een welbepaald doel voor ogen (welk doel lijkt me nog onduidelijk). Eerst en vooral heeft hij aan de verbitterde en onwetende allochtone bevolking die zich hier nog niet thuis voelt (en die zich ook minderwaardig voelt) een stem gegeven. (ik bedoel hiermee een beperkte groep want volgens mij zijn ze niet talrijk, maar toch talrijk genoeg voor problemen) Toegegeven, voor die mensen zal hij wel een inspirerend charismatische leider zijn. Abou Jahjah heeft zijn huiswerk goed gemaakt, want hij heeft de politieke wereld al heel wat kopzorgen bezorgd. Abou Jahjah is het duidelijkste bewijs, dat ons democratisch systeem zó democratisch is dat wij moeilijk iets kunnen beginnen tegen een organisatie zoals de AEL. Het fenomeen van de AEL is een duidelijk signaal dat er iets verkeerd is met ons integratiebeleid, de snel-Belgwet etcetera. Aan deze problematiek moet nog zeer veel gewerkt worden want zo'n fenomenen moeten in de toekomst absoluut vermeden worden. Groeperingen zoals de AEL zijn er enkel op uit om de democratie te destabiliseren. Ik hoop dat de arrestatie van Abou Jahjah dan ook iets oplevert.

Ik hoop alvast op reacties, thanx
sandrodn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2002, 09:29   #42
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Beste David,

Geen contradictio in terminis, een 'dergelijk' niveau. Een 'r' vergeten.

M.v.g.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be