Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2007, 16:26   #41
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Volgens mij moet die burgemeester echt wel een vrek zijn, wie wil er nu nog werken in een gebouw met enkel glas. :s
Misschien is het wel gekleurd historisch brandglas met religieuze motieven, stadspatrimonium.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 18:41   #42
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Speelpleinen in bebouwde kommen, dat moet kunnen...

Enkele studenten aan uw raam... daar moet politie bij geplaatst worden...

Die linksen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 19:26   #43
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Misschien is het wel gekleurd historisch brandglas met religieuze motieven, stadspatrimonium.
Kan je meestal nog glas voorsteken.
Oud 26 oktober 2007, 23:19   #44
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
bwaah ik heb geen zin om dat op te gaan zoeken in jouw plaats als je het toch niet wilt geloven omdat het gewoon niet in je ideologische kraam past

als het niet heilzaam zou zijn voor sommige ziektes hoe komt het dan dat de ziekenkas in nederland in sommige gevallen terugbetaalt en waarom er in nederland ook volledig legaal en officieel zg mediwiet wordt verkocht ?

PS

als je iets van geneeskunde zou weten dat zou je weten dat eenzelfde stof in een bepaalde hoeveelheid heilzaam is, in een andere hoeveelheid roesmiddel en in een andere hoeveelheid schadelijk tot zelfs dodelijk

het zijn dus niet de stoffen zelf die ziçhzelf tot heilzaam, roesmiddel dan wel gevaarlijke drug maken maar wel de hoeveelheid waarin wij ze al of niet gebruiken dan wel misbruiken
Zo zijn heel kleine hoeveelheden opium bvb prima tegen diarhee, het word daarvoor voorgeschreven zelfs, in hogere hoeveelheid kalmeer/ roesmiddel, pijnstiller, en in grote hoeveelheid dodelijk.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2007, 02:01   #45
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mijnheer de burgemeester mag niet gestoord worden, maar burgers die een speelterrein naast hun huis neergepoot krijgen moeten het lawaai dag en een stuk van de nacht maar slikken want ... kinderen die lawaai maken, dat is geen lawaai?
Neemt die mijnheer, en anderen van dat soort, zichzelf serieus?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2007, 15:49   #46
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bwaah ik heb geen zin om dat op te gaan zoeken in jouw plaats als je het toch niet wilt geloven omdat het gewoon niet in je ideologische kraam past

als het niet heilzaam zou zijn voor sommige ziektes hoe komt het dan dat de ziekenkas in nederland in sommige gevallen terugbetaalt en waarom er in nederland ook volledig legaal en officieel zg mediwiet wordt verkocht ?
Bij mijn weten wordt het voorgeschreven (en terugvergoedt) in Nederland aan mensen die aan een terminale ziekte lijden. Om hun lijdensweg wat te "verzachten". Een gezonde of positieve werking voor je lichaam heeft het alleszins niet. Er heeft wel een tijdje een roddel de ronde gedaan dat marihuana zogezegd goed was voor je gezondheid, maar deze is door geneeskundigen met de grond gelijk gemaakt.

Citaat:
als je iets van geneeskunde zou weten dat zou je weten dat eenzelfde stof in een bepaalde hoeveelheid heilzaam is, in een andere hoeveelheid roesmiddel en in een andere hoeveelheid schadelijk tot zelfs dodelijk

het zijn dus niet de stoffen zelf die ziçhzelf tot heilzaam, roesmiddel dan wel gevaarlijke drug maken maar wel de hoeveelheid waarin wij ze al of niet gebruiken dan wel misbruiken
Het is dus schadelijk met andere woorden ...
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2007, 16:18   #47
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Bij mijn weten wordt het voorgeschreven (en terugvergoedt) in Nederland aan mensen die aan een terminale ziekte lijden. Om hun lijdensweg wat te "verzachten". Een gezonde of positieve werking voor je lichaam heeft het alleszins niet.
voor astmapatienten en glaucoompatienten is het wel heilzaam en geneeskrachtig

Citaat:
Er heeft wel een tijdje een roddel de ronde gedaan dat marihuana zogezegd goed was voor je gezondheid, maar deze is door geneeskundigen met de grond gelijk gemaakt.
dat het gezond is geloof ik persoonlijk ook niet maar er werd niets door geneeskundigen met de grond gelijk gemaakt - zoals ik al zei is de eerste geneeskundige die kan bewijzen dat cannabis de gezondheid schaadt schatrijk want de wietlobby rijkte daar zelfs een beloning voor uit. Volgens mij gaat iemand die prijs bovendien ook ooit winnen ( toch zeker wat betreft het roken van cannabis ) maar nogmaals zover zijn we nog niet en tot nader order is het dus onwetenschappelijk om cannabis zondermeer over de ganse lijn als schadelijk te bestempelen.

Citaat:
Het is dus schadelijk met andere woorden ...
alles is schadelijk in de verkeerde hoeveelheid ( zelfs iets onschuldigs zoals bvb zout )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 oktober 2007 om 16:19.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 09:28   #48
berre
Minister

berre's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar berre
Standaard

Citaat:
pff ik zou ook geen administratie kunnen doen met zo n bende jengelaars buiten ze

nu de mensen op het stadhuis moeten hun job kunnen doen en die jongeren moeten kunnen jengelen he

geeft dus die vent dubbelglas en stop met zagen ( en laat de flikken er ene gaan pakken met die jongere op de kosten van t stad ) - al bij al zal het dan nog altijd goedkoper geweest zijn dan nu

volgende onderwerp ...
dit lijkt me inderdaad de oplossing. het vermijdt dat eindeloos kankeren van beide kanten, en iedereen heeft wat hij wil.
berre is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be