![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Had het over de aankoop van die drugs ... Citaat:
Mss ligt het probleem daar wel (van de Tiense jeugd hé ...)
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij klinkt een beetje als een foute rapper, respect man.
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() welke drugs ?
Citaat:
![]() geloof me dat het een raar gevoel geeft trouwens als ik sommige dagen wel aan coke en speed en valium, rohypnol, lexotan enz kan geraken als ik wil terwijl een keer deftig eten of slapen of een bad nemen veel moeilijker gaat PS heb nog een tip trouwens voor die stijve hark uit tienen - in plaats van als een beest te reageren op normaal gedrag van jongeren zou hij beter gewoon durven dubbel glas vragen aan de gemeenteraad en om zijn verdere vervreemding van de tienense jeugd tegen te gaan kan hij daar beter eens samen zelf een vredessigaretje mee gaan paffen ipv zoveel te stressen en herrie te maken met niet overwogen uitspraken en politieke daden - mss zou hij dan wat meer diepgang krijgen bij zijn volgende beslissingen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hohow ... Uit welke kas komen dan de centjes ??? 't hangt er wel van af wat er onder normaal gedrag wordt verstaan ... 't Zal geen praten of spelen zijn dat er op de heupen van die man werkt ... En om daar de bevolking nog eens voor op kosten te jagen .... ![]() En ik dacht dat het druggebruik met minderjarigen verboden was ??? Als brave burgervader zal hij de wet ook wel kennen ... (en hem respekteren)
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloven of niet,maar ik heb twee uren geleden een drugsverslaafde op Den Oever te Antwerpen gereanimeerd,geen dank of bloemen nodig hoor
![]()
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe dat echt voor iedereen
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
De oorlog tegen drugs werkt goed moet ik zeggen, de prijs is verdubbeld en evenveel of zelfs meer mensen roken het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet een beetje denken aan het voormalige succes van sigaretten. Nu ja, vroeg of laat ontdekken ze wel weer een aantal ziektes die door dat spul veroorzaakt worden en dan zal het gebruik vanzelf wel in elkaar stuiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Dubbel glas steken, zal ook een verschil maken qua stookkosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() er zijn in ieder geval al wel ziektes ontdekt waarvoor dat spul heilzaam is gebleken zoals astma, glaucoom, pijnstiller voor kankerpatienten enz
dat tabak de gezondheid schaadt is wetenschappelijk bewezen - alcohol en koffie allemaal legaal idem wie wetenschappelijk kan aantonen dat cannabis de gezondheid schaadt is bovendien rijk want de internationale wietlobby heeft bij wijze van sensibiliseringsstunt officieel enkele tientallen tonnen dollars uitgereikt aan de eerste die dat kan aantonen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 oktober 2007 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
moest ik in zijn plaats zijn ik zou in staking gaan ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 oktober 2007 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je daar ook een bron van ofzo? Het lijkt mij juist extra schadelijk voor mensen met astma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zelfs is de persoon die moet beslissen over dat dubbel glas, maar hij heeft wrs geen geld over door de hoge rekening aan politie-interventies rond zijn gemeentehuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij dubbel glas betaald door de gemeentekas , iedereen dubbel glas uit de gemeentekas .... ![]() De lawaaimakers muilkorven is veel efficiënter, goedkoper en de vogeltjes hebben dan ook al gene last meer van 't lawaai ...
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Volgens mij moet die burgemeester echt wel een vrek zijn, wie wil er nu nog werken in een gebouw met enkel glas. :s
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
als het niet heilzaam zou zijn voor sommige ziektes hoe komt het dan dat de ziekenkas in nederland in sommige gevallen terugbetaalt en waarom er in nederland ook volledig legaal en officieel zg mediwiet wordt verkocht ? PS als je iets van geneeskunde zou weten dat zou je weten dat eenzelfde stof in een bepaalde hoeveelheid heilzaam is, in een andere hoeveelheid roesmiddel en in een andere hoeveelheid schadelijk tot zelfs dodelijk het zijn dus niet de stoffen zelf die ziçhzelf tot heilzaam, roesmiddel dan wel gevaarlijke drug maken maar wel de hoeveelheid waarin wij ze al of niet gebruiken dan wel misbruiken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 oktober 2007 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 oktober 2007 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |