Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2007, 13:45   #21
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
jezelf ergeren is idd nog steeds gratis ja - en ook daklozen moeten daar idd nog steeds niet voor betalen
???
'k Had het over de aankoop van die drugs ...
Citaat:
ik stoor mij al als ik een joint aan t paffen ben in t park
Ik vroeg me maar af of het veel kost zo , die uitspattingen met jointjes en coke en zo die er voor zorgen dat mensen in lawaaierige beesten veranderen ...
Mss ligt het probleem daar wel (van de Tiense jeugd hé ...)
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 13:48   #22
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Hij klinkt een beetje als een foute rapper, respect man.
Oud 26 oktober 2007, 14:14   #23
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
???
'k Had het over de aankoop van die drugs ...
welke drugs ?

Citaat:
Ik vroeg me maar af of het veel kost zo , die uitspattingen met jointjes en coke en zo die er voor zorgen dat mensen in lawaaierige beesten veranderen ...
Mss ligt het probleem daar wel (van de Tiense jeugd hé ...)
ik heb mijn kalmerende en geestesverruimende kruiden altijd zelf gekweekt en dat kostte mij niks en zolang ik daarmee bezig was viel ik niemand lastig - nu dat ik niet meer over grond kan beschikken om zelfvoorzienend te kunnen zijn luis ik gewoon wiet af van jonge gasten die ik als dakloze overal tegenkom - het rare is dat ze het me altijd geven ook - dus verslavend ? ( hun coke die krijg ik natuurlijk niet maar die mogen ze houden )

geloof me dat het een raar gevoel geeft trouwens als ik sommige dagen wel aan coke en speed en valium, rohypnol, lexotan enz kan geraken als ik wil terwijl een keer deftig eten of slapen of een bad nemen veel moeilijker gaat

PS heb nog een tip trouwens voor die stijve hark uit tienen - in plaats van als een beest te reageren op normaal gedrag van jongeren zou hij beter gewoon durven dubbel glas vragen aan de gemeenteraad en om zijn verdere vervreemding van de tienense jeugd tegen te gaan kan hij daar beter eens samen zelf een vredessigaretje mee gaan paffen ipv zoveel te stressen en herrie te maken met niet overwogen uitspraken en politieke daden - mss zou hij dan wat meer diepgang krijgen bij zijn volgende beslissingen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 14:21   #24
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
welke drugs ?

ik heb mijn kalmerende en geestesverruimende kruiden altijd zelf gekweekt en dat kostte mij niks en zolang ik daarmee bezig was viel ik niemand lastig - nu dat ik niet meer over grond kan beschikken om zelfvoorzienend te kunnen zijn luis ik gewoon wiet af van jonge gasten die ik als dakloze overal tegenkom - het rare is dat ze het me altijd geven ook - dus verslavend ? ( hun coke die krijg ik natuurlijk niet maar die mogen ze houden )

geloof me dat het een raar gevoel geeft trouwens als ik sommige dagen wel aan coke en speed en valium, rohypnol, lexotan enz kan geraken als ik wil terwijl een keer deftig eten of slapen of een bad nemen veel moeilijker gaat

PS heb nog een tip trouwens voor die stijve hark uit tienen - in plaats van als een beest te reageren op normaal gedrag van jongeren zou hij beter gewoon durven dubbel glas vragen aan de gemeenteraad en om zijn verdere vervreemding van de tienense jeugd tegen te gaan kan hij daar beter eens samen zelf een vredessigaretje mee gaan paffen ipv zoveel te stressen en herrie te maken met niet overwogen uitspraken en politieke daden - mss zou hij dan wat meer diepgang krijgen bij zijn volgende beslissingen.

Hohow ... Uit welke kas komen dan de centjes ???
't hangt er wel van af wat er onder normaal gedrag wordt verstaan ...
't Zal geen praten of spelen zijn dat er op de heupen van die man werkt ...
En om daar de bevolking nog eens voor op kosten te jagen ....
En ik dacht dat het druggebruik met minderjarigen verboden was ??? Als brave burgervader zal hij de wet ook wel kennen ... (en hem respekteren)
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 26 oktober 2007, 14:25   #25
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Geloven of niet,maar ik heb twee uren geleden een drugsverslaafde op Den Oever te Antwerpen gereanimeerd,geen dank of bloemen nodig hoor
Oud 26 oktober 2007, 14:29   #26
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Geloven of niet,maar ik heb twee uren geleden een drugsverslaafde op Den Oever te Antwerpen gereanimeerd,geen dank of bloemen nodig hoor
Tof ... En tegen wanneer kan hij terug overvallen plegen om zijn drugs te betalen ???
Oud 26 oktober 2007, 14:33   #27
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tof ... En tegen wanneer kan hij terug overvallen plegen om zijn drugs te betalen ???
Sorry maar een mens is een mens bij mij,en ik had deze week juist een cursus CPR gevolgd,ff echt geprobeerd hé
Ik doe dat echt voor iedereen
Oud 26 oktober 2007, 14:39   #28
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Amai ... En kost dat ni te veel ???
hasjisj ? Nee, dat is niet duur. Als je het zelf verkoopt nog minder.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 15:11   #29
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
hasjisj ? Nee, dat is niet duur. Als je het zelf verkoopt nog minder.
Hasjies en Wiet, je moet dr prijzen is vergelijken met een jaar of twee terug.

De oorlog tegen drugs werkt goed moet ik zeggen, de prijs is verdubbeld en evenveel of zelfs meer mensen roken het.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 15:16   #30
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Hasjies en Wiet, je moet dr prijzen is vergelijken met een jaar of twee terug.

De oorlog tegen drugs werkt goed moet ik zeggen, de prijs is verdubbeld en evenveel of zelfs meer mensen roken het.
Doet een beetje denken aan het voormalige succes van sigaretten. Nu ja, vroeg of laat ontdekken ze wel weer een aantal ziektes die door dat spul veroorzaakt worden en dan zal het gebruik vanzelf wel in elkaar stuiken.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 15:22   #31
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Dubbel glas steken, zal ook een verschil maken qua stookkosten.
Oud 26 oktober 2007, 15:23   #32

Standaard

er zijn in ieder geval al wel ziektes ontdekt waarvoor dat spul heilzaam is gebleken zoals astma, glaucoom, pijnstiller voor kankerpatienten enz

dat tabak de gezondheid schaadt is wetenschappelijk bewezen - alcohol en koffie allemaal legaal idem

wie wetenschappelijk kan aantonen dat cannabis de gezondheid schaadt is bovendien rijk want de internationale wietlobby heeft bij wijze van sensibiliseringsstunt officieel enkele tientallen tonnen dollars uitgereikt aan de eerste die dat kan aantonen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 oktober 2007 om 15:25.
Oud 26 oktober 2007, 15:23   #33

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Dubbel glas steken, zal ook een verschil maken qua stookkosten.
voila ik snap ook echt niet waarom ze die mens geen dubbel glas gunnen

moest ik in zijn plaats zijn ik zou in staking gaan

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 oktober 2007 om 15:24.
Oud 26 oktober 2007, 15:25   #34
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
er zijn in ieder geval al wel ziektes ontdekt waarvoor dat spul heilzaam is gebleken zoals astma, glaucoom, pijnstiller voor kankerpatienten enz
Heb je daar ook een bron van ofzo? Het lijkt mij juist extra schadelijk voor mensen met astma.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 15:27   #35
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Hij zelfs is de persoon die moet beslissen over dat dubbel glas, maar hij heeft wrs geen geld over door de hoge rekening aan politie-interventies rond zijn gemeentehuis.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 15:27   #36
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Begin maar al mee te staken dan ...
Hij dubbel glas betaald door de gemeentekas , iedereen dubbel glas uit de gemeentekas ....
De lawaaimakers muilkorven is veel efficiënter, goedkoper en de vogeltjes hebben dan ook al gene last meer van 't lawaai ...
Oud 26 oktober 2007, 15:27   #37
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:

Volgens mij moet die burgemeester echt wel een vrek zijn, wie wil er nu nog werken in een gebouw met enkel glas. :s
Oud 26 oktober 2007, 15:28   #38
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Heb je daar ook een bron van ofzo? Het lijkt mij juist extra schadelijk voor mensen met astma.
Idd,je hebt groot gelijk,er zullen geen bronnen komen van deze onzin
Oud 26 oktober 2007, 15:33   #39

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
bwaah ik heb geen zin om dat op te gaan zoeken in jouw plaats als je het toch niet wilt geloven omdat het gewoon niet in je ideologische kraam past

als het niet heilzaam zou zijn voor sommige ziektes hoe komt het dan dat de ziekenkas in nederland in sommige gevallen terugbetaalt en waarom er in nederland ook volledig legaal en officieel zg mediwiet wordt verkocht ?

PS

als je iets van geneeskunde zou weten dat zou je weten dat eenzelfde stof in een bepaalde hoeveelheid heilzaam is, in een andere hoeveelheid roesmiddel en in een andere hoeveelheid schadelijk tot zelfs dodelijk

het zijn dus niet de stoffen zelf die ziçhzelf tot heilzaam, roesmiddel dan wel gevaarlijke drug maken maar wel de hoeveelheid waarin wij ze al of niet gebruiken dan wel misbruiken

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 oktober 2007 om 15:38.
Oud 26 oktober 2007, 15:35   #40

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Hij zelfs is de persoon die moet beslissen over dat dubbel glas, maar hij heeft wrs geen geld over door de hoge rekening aan politie-interventies rond zijn gemeentehuis.
ik zeg het toch al heel de tijd soms kan een mens eens beter met alles even ophouden - en zich langs de kant als toeschouwer neerzetten met een ferme toeter erbij ( en goed inhaleren ) . En als hij zich daar dan gezet heeft zal hij vanzelf zien hoe onnozel dat em bezig is. Sommige mensen zouden ze moeten verplichten om zo bij wijlen eens op tijd wat te gaan zitten blowen

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 oktober 2007 om 15:39.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be