![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() Neen, niet naief
![]() Het is echter het eerste jaar dat er zovele mensen hun afrekening al in de bus krijgen voor januari. Waardoor velen twee keer in hetzelfde jaar moeten betalen ![]() En nu dat blijkt dat er een slotje gezet is op 600euro, maw alles wat de belastingen meer moeten terugbetalen dan 600euro wordt doorgeschoven naar volgend jaar. Alles wat ze moeten innen, en terugbetalingen onder de 600euro gebeurt voor een groot stuk nog dit jaar. Dus nee, ik ben niet naief, maar zo'n praktijken vind ik heel erg. Vooral wetende dat ze zowiezo al twee jaar achterlopen als je t bekijkt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
belastingsverlagingen ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burger
|
![]() Nee vorig jaar hadden ze die machine afgesteld op 1200euro, nu hebben ze die verlaagd naar 600euro.
En vorig jaar, daar had ik dan geen weet van, maar werden toen ook al afrekeningen verstuurd ik hetzelfde jaar, dus voor januari? Ik meen van niet :s |
![]() |
![]() |