![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() prima van groen.
schorsen is dan ook geen oplossing voor de werkloosheid. wel een oplossing is de sociale economie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werkloos zijn is frustrerend en slecht voor het gevoel van eigenwaarde van de mens. Mij lijkt het dus logisch, dat aan vrijwiligers over te laten. Dan kan men pas op werklozen beginnen "jagen" ééns voldoende geschikt arbeidsaanbod bestaat. Zo lang er onvoldoende arbeidsaanbod bestaat is dat maar populistische retoriek en heksenjacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dankzij die werklustigen kan ons sociaal systeem er zijn. En de last wordt toch op hun gelegd ! Ik zou echt wel wat minder moeten betalen aan RSZ en belastingen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() gelukkig ligt groen in de touwen.
En het ligt daar goed. Laat ze maar wat filosoferen, dan zijn ze bezig Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 oktober 2007 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En waarom de asielzoekers die asiel hebben gekregen, niet laten afbetalen in de kosten voor het asielbeleid en in de integratiekosten ? Want ze hebben wel geld over om naar het thuisland te sturen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() misschien kunnen we ongeschoolde filosofen exporteren en in Polen laten opleiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.tijd.be/nieuws/economie_f...asp?Id=3334354 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we zijn zijn slechts 20ste in de dwaze hardloperij van de concurrentie-waanzin. wat erg. nu moeten we dringend harder gaan werken en minder verdienen zeker, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() ge begint het te snappen. eindelijk.
Bereid u al maar voor. Vort! Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 oktober 2007 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() nee echt, we moeten harder werken en minder verdienen.
alle verstandige mensen zijn het daar over eens. zodat die andere landen op hun beurt weer harder moeten gaan werken en minder verdienen dan wij. we snappen het. ik ga straks afslag aan mijn baas vragen. en misschien wel staken voor een 60-urenweek ofzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Harder? Niet harder ![]() Uwen baas gaat niet enthousiast zijn als gij in een 60-uren week nog wat meer zandkorrels gaat zitten tellen. Je gaat de behoeftigen en armen toch niet laten opdraaien omdat jij geen creativiteit hebt zeker. Probeert anders eens bij Geert Hoste of zo. En minder zagen ook. (dit advies is gratis) Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 november 2007 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() gij niet natuurlijk, want gij werkt al 83 uren ofzo per week.
maar wij, het simpele en luie werkvolk. wij werken te weinig en wij verdienen te veel. daar zijn alle economische genieën het over eens. en de overheid doet weer eens niks hé B2BW. gelijk altijd. dat kan zo toch niet langer hé. maar we zullen niet blijven lachen hé? toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij komen sommigen klaar van dat idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() hier se, de Goethe man. Sterk zene.
Deze keer eens iets uit uw eigen koker vermoeden we? Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 november 2007 om 01:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of gij ("jullie") gaan blijven lachen, en het kan me eerlijk gezegd ook geen lor schelen. Kan het u trouwens iets schelen dat het mij niet kan schelen? btw: een economisch genie is een contradictio in terminis wat mij betreft. Daar heb je mij nog niet goed begrepen. Weg ermee, met die economisten. Pseudo wetenschap. Als de groen of rooien er zich dan gaan mee bemoeien wordt het helemaal knudde. voor een of andere reden associeer ik u altijd met Boechout. Ik ben nog aan het uitvlooien waarom. Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 november 2007 om 05:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo niet, geef gerust maar wat vergelijkingen. Dan kan ik uitleggen waar je fout zit. Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over het feit dat structurele diefstal voor een inefficient systeem idioot is. Ik wil betalen. Maar dan wel op mijn manier, voor iets dat wél werkt.
![]() |
![]() |