![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 9 november 2007 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk trouwens niet dat er veel Franstaligen zijn die zich laten afschrikken door een gebrek aan TéléBruxelles, hoor. Soit, TéléBruxelles op de kabel, is dat nu een wereldramp? Een schending van een basisrecht? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() 1 week geleden heb ik op de RtBF een debat gezien en daar ging het over:
ze zeiden: als dat geen bewijs is van het VL taalracisme: je woont nog maar een km buiten Brussel en al geen télé brux meer. En ook TF1 problematisch in grote delen van Vlaanderen. Ze vonden dat met zijn allen beschamend voor VL. Die FR mensen werken heel vaak in Brussel en hun cultureel leven is op Brux gebaseerd; dus willen ze Fr info over die regio. Ik probeer hen maar te begrijpen hé. Net zoals ik het vervelend vind dat ik in WL niet naar WTV kan kijken; zou interessant zijn want ik werk er en heb er veel familie en vrienden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hoezo u kunt WTV niet ontvangen in Wallonie? Nogal handig om de West-Vlaamse voetbaluitslagen te volgen. Spijtig voor de "Franstalige" voetbalploegen die in de prov. West-Vlaanderen spelen: FC Houtem, Jespo Komen-Waasten, US Ploegsteert, FC Lowingen en Dottenijs Sp. |
|
![]() |
![]() |