![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() Ik weet echt niet wat ik met zo'n gasten zou doen, ik moet zoiets uit handen geven bij gebrek aan menselijke oplossingen in mijn brein, ik walg er werkelijk van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is wel ergens een raar fenomeen dat "men" zich blijkbaar meer opwindt over menselijke wreedheid tegenover dieren, dan tegenover mensen...
Een komplete stad (Dresden, Hiroshima, Nagasaki) grondig in de fik steken is blijkbaar minder erg dan één huisdier.. Menig "ethische" veganist/vegetariër is absoluut voorstander van de doodstraf en andere mensonwaardige behandelingen van... mensen.
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind dat niet raar maar normaal, een dier kan zich meestal niet verdedigen en staat gelijk aan 'kinderen' in mijn optiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De meeste dieren zijn meer te vertrouwen en eveneens beter gezelschap dan het gros van de mensen. Als we onze soort dan toch boven de andere levende wezens willen verheffen zouden we er ons beter ook naar gedragen maar daar schort het wel eens, of eerder, meestal.....we zijn nu eenmaal een (auto)destructieve, ziekelijke soort die de aarde beter kwijt dan rijk zou zijn. Een vegetariër, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel ik weinig opheb met Rottweilers, ik loop er met mijn hond altijd met een weide boog omheen, is dit wel een intens triest gebeuren.
Een zware straf is hier wel op zijn plaats.
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou een blok-fobie van hetzelfde allooi kunnen zijn als een islam-fobie....? Geen haar beter dus....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Lokaal Raadslid
|
![]() laat de daders eens vastgebonden 1 nachtje met bende rottweilers die je een paar dagen zonder eten zet en opfokt tot en met ...
zal rap gedaan zijn ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Benzine over de daders en stekske erbij smijten. En dan maar "burning man" aanschouwen.
Neen, even serieus: serieuze dikke geldboete gecombineerd met een effectieve celstraf (zodat ze hun baan verliezen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Oog om oog, tand om tand. Was het mijn hond overkomen en ik had ze te pakken, dan zou ik me wel enkele weken amuseren met die gasten en een bunzenbrander in mijn kelder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De hoogste straf die op te leggen valt graag.
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar verdedigen kan een hond wel degelijk, kzou niet graag ne kwaaie rottweiler tegenkomen. ![]() Wat mij verbaast is dat die hond die onbekende indringer in de tuin niet heeft aangepakt. Zou toch een normale reactie zijn als een vreemde binnenkomt vooral s` nachts? En als hond slaapt worden die toch wel wakker als er omgewenst bezoek komt. Of zou het toch niet zo een onbekende zijn geweest ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Een koekje van eigen deeg: de brandstapel op ermee.
Echt, ik meen het ... deze zielloze schepsels moeten opgeruimd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Even on topic: zelfs de grootste tirannen hielden van dieren. Als je niet meer om een weerloos dier kan geven ... wat zit je dan met een mens in. Iemands huisdier afpakken is zeker niet humaan. Als iemand mijn honden zoiets aan zou doen, vrees ik dat mijn wraak erg zal zijn. Geloof me vrij dat er dan genoeg in de fik zal gaan van de groep waartoe de daders behoren. Moskeeën, pitabars en dergelijke zullen dan niet meer veilig zijn, want het is wel zeker dat die hond uitgeschakeld moest worden omwille van halal redenen. Wie wil inbreken om zijn terreur te sponseren, kan de onreine hond missen als kiespijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Onvoorstelbaar. Ik ben ooit eens per ongeluk op foto's gestoten op het internet van katjes in bokalen, ik zwans niet katjes in bokalen. Die werden daar als kitten ingeduwd en gevoed en werden natuurlijk groter en misvormd, gruwelijk, echt gruwelijk. Je zag de waanhoop in die beestjes hun ogen. Er zijn dus werkelijk mensen bezig met foto's uit te wisselen van zo'n zaken op het internet. Niet verschieten als ik dan niet meer weet wat te doen met zo'n mensen als ik ze tegenkom! Laatst gewijzigd door Ovidius : 13 november 2007 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die katjes waren niet echt hoor, 'k was daar op start ook niet goed van tot ik hoorde dat het een hoax was...een geluk, want er zijn er die daartoe in staat zijn spijtig genoeg.
Laatst gewijzigd door lantjes : 13 november 2007 om 16:55. |
![]() |
![]() |