![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is multicul een noodzaak? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 27,34% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
85 | 66,41% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,25% |
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk ga ik naast een zwarte mens zitten. Niet naast een zigeuner. Want die begint U dan geld af te troggelen. Al meegemaakt. Dat meisje zat eerder vanvoor in de bus en ik ga, zoals het hoort op een volle bus, altijd verder naar achter. Dus als het meisje opstond ging daar een van rechtstaande negers op die haar plaats zitten. Alleezzz deeeuuurrrschooiiiiiveeeeuuuuuhhhhh... Rijd jij wel ooit met de bus ??
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 15 juli 2006 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, contrairigaart, ik leef met je mee
Laatst zat ik op een trein (ik trein graag), en neen, ik zal nooit een probleem maken om naast een "nieuwsoortige" te gaan zitten. Soms(meestal zelfs) kan het best leuke gesprekken opleveren. Alle kleurtjes zijn daarbij welkom. Echter vorige maal stapte er zo'n papzakachtige baardman met potske en soepjurk op, gevolgd door een zwart wezen waarvan enkel het gezicht zichtbaar was. Het zwarte wezen was duidelijk de helft jonger dan de baardman in soepjurk. Beiden keken heel stuur: hij voorop met misprijzen op zijn aangezicht, zij volgend met een blik of alle westerse hoeren hun zonen haar zouden willen bespringen wegens hoog oncontroleerbaar testosterongehalte. Brave mensen in die trein: niemand liet zelfs maar een spiertje van zijn gezicht verrekken. Ze namen plaats achter me. In hetzelfde compartimentje zat ook een nieuwe-belg-met-rugzakje. Wel, best contreirigaard, op een bepaald moment kreeg ik een totaal onterechte paniekaanval en ben ik buiten de wagon gegaan en heb rechtstaand mijn reis verdergezet vlak naast de deuren. Reden? Als ze ploffen dan word ik hopelijk naar buiten gegooid! Nu, ik weet wel dat baardmannen in soepjurken gewoonlijk niet ploffen, noch hun minderjarige geimporteerde bruiden zolang ze geen kinderen hebben geproduceerd. Ik weet ook wel dat die nieuwe-belg-met-rugzak er heel geïntegreerd en vriendelijk uitzag. En nee er is dus niks gebeurd. Ik vond gewoon dat mijn kinderen nog te jong zijn om het met een ontplofte moeder te moeten stellen. Maar het is gewoonweg een VIES GEVOEL! (en d�*t Vies gevoel hadden noch de slachtoffers in WTC, Madrid, Londen, Bali, en nu Indië (en zoveel andere plaatsen)). Wat triggerde mijn paniek? niet de rugzak-man, maar wel het zwarte wezen, waarschijnlijk totaal onschuldig en onwetend, behalve de wetenschap dat ze slechts een mensengrote vagina/annex baarmoeder was. Erg hé! Laatst gewijzigd door circe : 15 juli 2006 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Multiculturaliteit is geen noodzaak, het is een irreversibele realiteit.
Laatst gewijzigd door Judokus : 15 juli 2006 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Etnische kenmerken zijn echter niet aanpasbaar (tenzij U een gemengd kweekprogramma wil voorstellen - zoals een linkiewinkie hier ooit voorstelde: allemaal gemengd gelijk kleurtje! (14 jaar zeker?)) Daarom is multi-etniciteit (door de korte bereikbaarheid van deze aardkloot) een reëel gegeven. Doch de cultuur kan aanpasbaar verplicht worden. When in Rome do as the Romans do, blijkt ondertussen nog steeds meer dan actueel. Als ik al binnengeraak in Saoudi ga ik daar ook niet met mijn siliconen-monokini gaan pronken. Waarom dan hier met hun zwarte lakens?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of "circe krijgt paniekaanval wegens aanwezigheid vreemde mensen'? Of hebben de linkiewinkies het drama wéér eens gecensureerd? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 juli 2006 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze disucissie is veranderd, naar mijn mening, naar een heen en weer gegooi van van alles en nog wat, maar over de kern van de zaak zie ik nog weinig posts.
Ik herhaal mijn standpunt: noodzakelijk, maar dat wel niet zeggen dat onze cultuur mag weggedrukt worden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Alsof je op een en hetzelfde veld twee gewassen door elkaar elkaar kunt zetten; een van beide zal de andere overwoekeren of beide zullen eraan kapot gaan. Alleen náást elkaar kan je verschillende gewassen laten groeien (wat soms heilzaam is tegen insecten). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Minister
|
![]() Zie hier het post-moderne racisme!Wat de etnicitiet in de moderne wereld het racisme veroorzaalkte hebben ze overgegaan nar het cultureel racisme omdat het argument van ethniciteit niet meer kan standhouden...
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 16 juli 2006 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Almaar meer blanke idioten bekeren zich tot de onverdraagzame islam met zijn onlosmakelijk verbonden en even onverdraagzame cultuur. Voor ons Vlaams Belangers (en ik denk dat ik in naam van allen mag spreken) is iedere blanke moslim een niet graag geziene gast (om het zachtjes uit te drukken). Voor een handjevol VB'ers is iedere kleurling ongewenst, dat is jammer, maar gelukkig gaat het hier om een kleine minderheid. Multicultureel? Neen! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Minister
|
![]() Citaat:
je antwoord bewijst het tegendeel want je focust op de islam cultuur! ![]()
![]() |
![]() |
#591 |
Minister
|
![]() Weer een pakje onzin. Het tegendeel van wat? Wat heeft focussen op de islamcultuur te maken met racisme? Alsof die cultuur etnisch gebonden zou zijn.
Laatst gewijzigd door Duym : 16 juli 2006 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar gaat de wereld toch naartoe. Zo van die zwarten die het openbaar vervoer denken te mogen nemen. Dat zou toch moeten verboden worden, niet? Want het zijn allemaal criminelen, natuurlijk: ze brengen u ofwel moedwillig rugpijn toe, ofwel bezorgen ze u daar ne hyperventilatieaanval waar je evengoed van kunt sterven. Tijd voor een grote deportatie van alles wat niet 100% blank is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als je de andere in de hoek wilt zetten door karikaturen aan te dragen i.p.v. degelijke argumenten, dan bewijs je twee dingen: je hebt geen been om op te staan en je bent al even idioot als wat je komt te zeggen. Maar ach, als amusementswaarde mag het tellen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
|
![]() Citaat:
"Voor mij zijn mohammad en hitler precies hetzelfde, natuurlijk in een andere tijd en met een andere waanleer maar het principe blijft hetzelfde. Wat is het essentiele verschil tussen iemand een untermensch noemen omdat die persoon een andere huidskleur, haarkleur of ogen heeft of om iemand een untermensch te noem omdat die persoon geen volgeling van het monster mohammad en zijn zelfbedachte gruwel god allah is. Er bestaat geen verschil het is in beide gevallen een beroep doen op de laagst mogelijke instincten binnen de mens." http://forum.politics.be/showthread.php?t=53257 De status van niet-moslims in islam Kijk naar de volgende video en zie hoe moslims denken over niet-moslims, wat hun status zal zijn en welke behandeling zij zullen krijgen in een moslimland. Dit kan ook jou overkomen indien moslims in jouw land in aantal blijven toenemen. Het doel van islam is het overal voor het zeggen te krijgen. Dit is wat islam onder vrede verstaat. Deze mullah is een geestelijke van zeer hoge rang. Hij zegt dat indien niet-moslims dezelfde rang/standing als moslims willen hebben zij dan de islam maar moeten accepteren anders zullen zij moeten aanvaarden om als 2 de rangsburgers (untermenschen) te worden behandeld en indien zij dit weigeren te worden vermoord. Daarom noemen zij de stauts van untermensch de beschermden (dhimmis) omdat zij dan niet zullen worden vermoord zolang zij hun status van untermensch maar aanvaarden. Klik hier: http://www.youtube.com/watch?v=jaUmF...&search=mullah De commentaar die je hoort in deze video komt van een volgeling van de Ahmadiyyeh sekte. De Ahmadiyyeh's prediken een vredelievende vorm van islam doch wat zij prediken is niet islam. Zij zullen falen in hun poging om de islam te hervormen want de islam valt niet te hervormen. De enige mogelijke wijze om met islam om te gaan is door deze gevaarlijke ideologie uit te roeien, net zoals men het nazisme niet kan hervormen zo ook kan men de islam niet hervormen. Bekijk deze video. Leer de waarheid. Open je ogen en oren en zie wat islam denkt over wat er met jou zal moeten gebeuren. Zij die weigeren hun vrijheid te beschermen verdienen die vrijheid niet. http://www.youtube.com/watch?v=jaUmF...&search=mullah
![]() |
![]() |
#595 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het feit dat je focust op het islam bewijst je racistische antwoord omdat je aandere culturen negeerde!
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 16 juli 2006 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
|
![]() Citaat:
Die redenring volgende zou het ook racistisch geweest zijn om in volle koude oorlog zich te focussen op het communistisch gevaar of tijdens WW2 zich te hebben gefocust op het Nazisme.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 16 juli 2006 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"ik zag een zwarte en durfde niet vragen of ik mocht zitten omdat ik last heb van rugpijn" is ook geen discussiepunt - het is een persoonlijk probleem van tegendradigaard. Dat leidt niet tot discussies die maatschappelijk zinvol kunnen zijn - het is een hoop geblaat. Geblaat met inderdaad een hoge amusementswaarde - ik dacht: ik doe er een schepje bovenop, het is zondag, er mag al eens geëntertaind worden.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 16 juli 2006 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#599 |
Minister
|
![]() Los van deze discussie, loop ik al lange tijd met een vraag op mijn lippen:
Wat is eigenlijk "politiek correct denken"? Wie houdt zich daar mee bezig? En wie houdt zich dan wel bezig met het "politiek incorrect denken"? Ik ga ervan uit dat dit laatste - logisch gevolg zijnde - ook bestaat? Bedankt voor de duiding....
![]() |
#600 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het stoort links onnoemelijk dat het almaar meer duidelijk wordt dat het Vlaams Belang geen racistische partij is. Anti-multicultureel moet dan maar synoniem voor racisme worden; wat een dwaasheid. |
|
![]() |
![]() |