![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De strijd tegen het islamo-fascisme wordt steeds belangrijker naarmate de Nederlandse autoriteiten steeds verder gaan in een dhimmi politiek. Dat een minsister van BZ doodleuk zegt dat Nederland de Dar Al Suhl is spreekt boekdelen.
De mensen die dat dan lezen denken dan dat het contract als iets positiefs gezien moet worden om tot een verzachting van het conflict te komen, Dar Al Suhl echter is een tussenfase op weg naar de Dar Al Islam. Wat zo'n uitpraak van een Minister van BZ, die wel weet wat de betekenis van Dar Al Suhl is, is een feitelijk bewijs van de juistheid van wat Bat Ye'or en Ali Sina naar voren brengen. De islam als religio-ideologie kent enkel het principe van een vinger pakken, om een hand te nemen en uiteindelijk de hele arm. Het concept van Bot heeft veel weg van het contract van Mekka, de islam zal het gebruiken zolang dat nodig is om het vervolgens te breken op het moment dat er genoeg invloed bereikt is om het einddoel te bereiken. Ik vind het vreselijk belangrijk om zoveel mogelijk mensen te bereiken om oogjes te openen. Daarom wil ik proberen om zoveel mogelijk samen te werken en informatie te delen. Als uit een minderheid in een moslim gedomineerd land komende weet ik hoe de islam is en de intolerantie van het in mijn ogen gruwelijke gedachtevirus. Ik hou van mensen, mensen willen leven, bestaan, gelukkig zijn en hun kinderen opvoeden en belangrijker behoden. Dus ik haat niemand die moslim is ik haat wel de islam omdat het mensen onmenselijk maakt. We hadden als kind heel lieve vriendinnen maar zo gauw zij er achter kwamen dat zij moslima's waren werden het krengen. Niet omdat zij slecht en haatvol waren maar omdat ze zo gemaakt werden door de invloed van een walgelijke religio-ideologie die gedachtes en gevoelens verpest. Daarom is het net zoals het nazisme een gedachtenvirus dat eens uitging van een heel zieke profeet of fuhrer. Ik zeg omdat ik veel heel harde statements zal doen en er mischien onstaan dat de mens moslim maar ik kan patienten toch niet haten en patienten zijn het. Ik zeg altijd moslim mensen worden gemaakt naar het evenbeeld van de de doodzieke, machtswellustige, charismatische zelfbenoemde profeet. Zo goed als nazies gemaakt werden in het evenbeeld van hitler. Voor mij zijn mohammad en hitler precies hetzelfde, natuurlijk in een andere tijd en met een andere waanleer maar het principe blijft hetzelfde. Wat is het essentiele verschil tussen iemand een untermensch noemen omdat die persoon een andere huidskleur, haarkleur of ogen heeft of om iemand een untermensch te noem omdat die persoon geen volgeling van het monster mohammad en zijn zelfbedachte gruwel god allah is. Er bestaat geen verschil het is in beide gevallen een beroep doen op de laagst mogelijke instincten binnen de mens. Het is ook zo walgelijk te moeten horen, wanneer je diepe kritiek hebt op de islam je tot voor raciste uitgemaakt wordt, belachelijk natuurlijk omdat (1) de islam geen ras is en (2) Dewi en ik binnen een racistische maatschappij zelf aan het korste eind zouden trekken. Binnen een arabisch gedomineerd kalifaat zouden wij op alle fronten tot untermensch gemaakt worden, twee vrouwtjes met een een hindoe achtergrond die samenleven en onze vrijheid willen binnen een tolerante maatschappij. Het ergste soort volgens de volgelingen van het grote monster. Maar het gaat niet enkel om ons het gaat om iedereen die niet door het gedachte virus besmet is, wij met zijn allen christenen, agnosten, hindoes, boeddhisten en humanisten want wij allen zijn in de ogen van de islam verwerpelijke honden en varkens en dan maakt het ook niet uit wie je bent wat je dromen zijn je bent gewoon verwerpelijk. We zijn nu in Nederland waar we door de niet islamitische mensen goed behandelt worden en waar we vrij kunnen spreken en leven, laten we dit toch behouden, laten we toch de moed hebben om de strijd aan te gaan. Gedurende de cartoon rel werden we vanwegen onze homepage door moslims wereldwijd op een walgelijke manier bedreigt, haatmail waar je koud van wordt maar uiteindelijk als je je niet laat intimideren dan is allemaal geblaf. Wat we met zijn allen moeten doen is spreken en nergens doekjes omheen binden, mensen benaderen over het gevaar van het gedachtevirus en als het even kan moslim mensen bevrijden van de klemmende greep van de klauwen van mohammad's waanzin. Ik denk ook wel dat het belangrijk is om duidelijk te maken dat Hindoes door de islam permanent worden bedreigt en waar mogelijk onderdrukt. Er is in Nederland eigenlijk weinig bekend over de moslim aggressie tegen Hindoes omdat Hindoes over het algemeen stil zijn. Ook valt de Hindoe niet enorm op omdat we onze religie binneshuis houden en niet aan Nederland, of welk land dan ook, onze religieuze en maatschappelijke denkbeelden opdringen. Voor de islam zijn wij samen met de Joden ongeveer het meest verwerpelijk. Wij zijn de beeldenaanbidders, tenminste in hun ogen, die mohammad zo fanatiek en moorddadig bestreed en wat zijn gehersenspoelde volgelingen nog steeds doen. Het wordt in Nederland, met de toenemende invloed van de religio-ideologie islam, steeds bedreigender. Ja er zijn aanvallen geweest door moslims die in die media zoveel mogelijk genegeerd werden en worden. Ik zelf leg hierin een verband met wat Bat Ye'or over Eurabia schreef, de moslims krijgen steun ongeacht hun kwaadaardigheid. Voor mij is het dan ook belangrijk om zoveel mogelijk informatie uit te wisselen over het feit dat de islam zich tegen iedereen richt, of je nu Hindoe bent of Joods of Christen of Humanist (kan het het lijstje oneindig uitbreiden). Het is niet te geloven hoe de linkse media het islamo-fascisme beschermd en het is ook beangstgend. Beste groeten Laksmi Pramuja http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=4462
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 5 juli 2006 om 05:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 5 juli 2006 om 09:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Islamo-fascisme.. een mooi woord voorwaar ! Een vereniging van het "kwaad" van het Oosten met het "kwaad" van het westen. Welk kwaad ? eigenlijk dat gene wat het individu ondergeschikt maakt aan een ideologie en/of religie
op basis van idealen/principes gevoed door een afkeer van daztgene wat van die idealen/principes afwijkt. In feite een streven naar eenvormigheid of zo je wil : normaliteit. De geschiedenis leert dat er steeds "abnormalen" in opstand komen. De mens wil zelf uitmaken wat "geluk" en/of zijn bestemming is. Vol verbazing en ongeloof lees ik soms artikels van gesluierde en gehoofddoekte vrouwen die beweren dat hun ondergeschikte rol in de Islam hen gelukkig maakt; dat dit eigenlijk geen ondergeschikte plaats is, maar hun juiste plaats ; bovendien verwijzen ze ernaar dat zelfs in de meest theocratische islamstaten het beroepsleven kansen aan vrouwen biedt. Dit is slechts één aspect van die cultuur/religie & het is gemakkelijk onderuit te halen, resp. het tegendeel te bewijzen. Helijktijdig zien we hoe inderdaad "het systeem" zich langzaam maar zeker aanpast aan de moderne vereisten om vrouwen in het maatschappelijk leven te integreren. Misschien krijgen we wel een islamietische wereld : maar die zal absoluut niet lijken op de hedendaagse islam. Is er overigens iemand die gelooft dat "het christendom nu" nog altijd hetzelfde is als pakweg deze religie in de maatschappij van het laat West Romeinse rijk ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Op http://www.gebladerte.nl/00017p02.htm vond ik ooit een artikel uit Nieuwsbrief voor de Leidse regio 2, oktober 1990, Auteur: Tups, onder de titel: Wat is fascisme?
Wie geïnteresseerd is kan daar het origineel vinden. Het is treffend hoe gelijklopend de ideeën van het fascisme en die van de mohammedaanse leer zijn: Ongelijkwaardigheid. In de mohammedaanse leer zijn enkel de volgelingen volwaardige mensen. De anderen zijn Untermenschen. Zondebokken In de mohammedaanse wereld wordt “de anderen”, niet alleen de joden, steeds de schuld gegeven voor eigen falen. Nationalisme Het eigen volk, Mohammed’s volgelingen, gaat voor alles, is het beste ooit. Leiders In de mohammedaanse wereld is er een uitgesproken voorkeur voor de ene leider, voor de dictatuur. Seksisme Mannen zijn volgens de mohammedaanse leer de beste. Zij zijn sterk, gevoelloos en agressief. De vrouw is de huissloof, de stoeipoes, en de geboortemachine. Geweld De mohammedaanse leer predikt geweld, geweld tegen alles en iedereen: de “andere”, de niet zo goede volgeling, de vrouw, het kind, ... Symbolen De mohammedaanse wereld dweept met symbolen: Mohammed, de koran, de zwarte maansteen Gevoel Volgens volgelingen van Mohammed moet je niet al te zeer nadenken. Het gevoel moet overheersen. Het is irrationeel want: "Iedereen weet toch dat homo's aids hebben". Het mohammedanisme grijpt heel veel terug naar vroeger. Oude mythen en volksgebruiken, daar kicken ze op. Hier komt ook de gedachte dat er een soort natuurlijke orde is. Met de vrouw onder de man, geen vreemde, enge mensen... Crisis Mohammedanisme speelt in op onzekere gevoelens hij mensen. Het biedt een schijnoplossing. Stookt vooroordelen nog eens extra op, zaait door straatterreur angst en de roep om een sterke man. Het mohammedanisme is reactionair, het staat aan de kant van de huidige heersers, aan de kant van de staat. Mohammedanisme is vaak de laatste 'oplossing' als de parlementaire "democratie" niet meer werkt. De rechten van minderheden, arbeiders en vakbonden worden afgeschaft, het leger en de smeris krijgen meer bevoegdheden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Even een antwoord herhalen dat ik op een ander topic heb gepost. Dit is mijn mening over het islamo-fascime en hoe we het moeten bestrijden.
In hun eigen landen doen ze wat ze willen en ik zeg niet dat we geen zaken met moslimlanden mogen doen. Ik wil er alleen de nadruk op leggen dat ze hun waarden en normen hier niet mogen komen opdringen. Vergeef me dat sommigen me hier als een racist zullen bestempelen, maar de waarheid dient gezegd te worden. Qua sociale structuur en wetten, staan sommige landen even ver als dat wij in de middeleeuwen stonden. Hoeft dit te betekenen dat deze landen verloren zijn? Absoluut niet, maar ze evolueren gewoon trager. Geef hen de die kans hiertoe en dring hen ook niets op. Daarnaast vind ik het ook verkeerd dat het Westen zich als de betweter opwerpt en iedereen de ogen gaat uitsteken met de hier bekomen luxe. Dan moet je er niet van schrikken dat sommigen hierdoor verblind raken en dat jaloezie kan omslaan in haat. Persoonlijk ben ik er 100% van overtuigd dat alle landen een andere koers tegenover elkaar moeten gaan varen en alle culturen elkaars verschillen moeten accepteren, of we geraken nergens. Laat ik het zo stellen: vroeger was ik links, maar dan had ik nog nooit van bepaalde culturele fenomenen als besnijdenissen, stenigingen en ander soort van verminkingen gehoord. Toen geloofde ik nog dat alle volkeren gelijkwaardig waren. Van die stelling ben ik afgestapt. Volgens mij bevatten alle culturen fouten, ook de mijne. Dat ga ik niet ontkennen, maar ik beschouw een cultuur die verdraagzaam is tegenover buitenstaanders, homo's en vrouwen veel hoogstaander dan 1 die dat niet kan. Daarom vind ik niet dat deze culturen de onze moeten komen besmetten met hun onverdraagzaamheid. Laat ik het zo stellen: Bush en Bin Laden zijn wat mij betreft allebei kanten van dezelfde medaille en zitten allebei grondig fout. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Boadicea,
Ben het volledig met je eens! Vroeger was ik niet links, noch rechts, maar idealistisch. Nu ben ik gewoon realistisch en ben ik van oordeel dat de islam op dit moment de grootste bedreiging voor de wereldvrede betekent. Moslims zijn de nazi's van de 21e eeuw.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
Allemaal heel schoon en bewonderenswaardig, maar als ze het inderdaad echt menen, is het een zeer kleine minderheid met nauwelijks invloed op de tegenwoordige tendensen en stromingen in de islam. Niet bij de migranten en niet in hun landen van herkomst.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 6 juli 2006 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ben je ooit al eens naar Marokko geweest beste smiley? Indien niet, doe het dan maar eens en bekijk of het Marokkaanse volk nazi's zijn en of je niet met hen kan discussiëren over hun religie. Ik beweer niet dat iedereen zo is maar het merendeel is dat wel hoor. Stel je voor smiley, ik heb zelf nog pintjes gedronken met een bevriende Marokkaan in Marrakech. Natuurlijk gebeurde dat in een clandestien cafeetje maar blijkbaar was het desondanks algemeen gekend. Echt wel enorm tof.
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 6 juli 2006 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Trouwens uw niveau van berichten kunnen tippen aan dat van Jantje. Als dat geen compiment is. Ik lig hier al in een deuk. Vanavond ga ik dit eens afprinten en tonen aan m'n vrienden. Dat wordt lachen geblazen.
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik durf niet te beweren dat ik beter weet. Dat bewijst enkel je hoogmoed en je weet wat ze zeggen van hoogmoed é.
![]() |
#16 |
|
![]() Ja ja lach maar. Tracht de mensen maar belachelijk te maken. Dat is dan ook het enige waar je goed in bent.
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
En sukkels maar hopen en blijven dromen dat de islam in te passen valt in onze Westerse maatschappij. Ondertussen ziende blind voor de 'integratieproblemen' die nu reeds overal (hier en in al onze buurlanden) opduiken. Neen dat heeft niks met de islam te maken sussen ze zichzelf, dat heeft alles met armoede en racisme te maken. Zeker niks met de islam. Sukkels toch. Ga maar verder lachen met je vrienden. Ik hoop dat je veel plezier hebt. ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Lees eens je laatste post en tof van je dat je 'idiotie' hebt weggemoffeld uit je vorige bericht. Over hypocresie gesproken. Normaal ga ik met plezier een discussie aan maar mensen als u maakt het discussiëren onmogelijk. Ik besef dat er problemen zijn met bepaalde individuen die moslim zijn maar ik haalde aan dat er een positieve tendens bestaat. Je wilt daar niets van weten want dat strookt niet met 'jouw' realiteit. Wie is dan kortzichtig?
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
En je moet niet beginnen over individuen ik heb het over de islam, de kern van de islam zelf, niet over de volgelingen de slachtoffers ervan. U houd daardoor de bron van de problemen steeds maar de hand boven het hoofd. U wil niet, net zoals de volgelingen ervan, de islam met haar koran en andere rotschriften met haar rotprofeet als bron van de problemen aanwijzen. U legt steeds de schuld bij individuen die de islam zouden 'misbruiken' voor hun slechte doeleinden. De islam is immers perfect is dan nog het laatste wat je er nog moet aan toevoegen. Dan praat je net zoals een echte 'gelovige'. Islam is peace... Ik doe dus net het tegenovergestelde. Ik leg de oorzaak van de problemen niet bij de individuele volgelingen doch wel bij de bron zelf, de kern van de islam. Anders blijft het dweilen met de kraan open. De islam moet haar erkenning weer worden afgenomen. Ze moet haar plaats krijgen tussen de gevaarlijke sektes. Men moet de waarheid over de islam beginnen schrijven ook al kwetst dit bepaalde 'individuen' en gaan zij over tot geweld.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 6 juli 2006 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is het omdat men in de naam van het Christendom miljoenen al gedood heeft, dat het Christendom gevaarlijk is? |
|
![]() |
![]() |