![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 11 december 2006 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ja hij gaat klanten verloren zijn... maar hij zal er zeker ook gewonnen hebben. Ik begrijp de afgewimpelde sollicitant maar zeker ook de zaakvoerder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 11 december 2006 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet de gevangenispopulatie, lieverd, maar het stigmatiseren van de bevolkingsgroep die verder geen uitstaans heeft met die gevangenispopulatie. Jij wil als Belg toch ook niet vereenzelvigd worden met Dutroux en consoorten?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#587 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
totnogtoe is het vb veroordeeld tot de oppositie... en dat zal nog wel eens heel lang kunnen duren... mijn visie is dat degenen die laatst voor het vb hebben gestemd de eersten zullen zijn om in te zien dat hun stem eigenlijk een verloren stem is laat ze maar doen, die vb'ertjes, zolang ze niet echt op het beleid wegen zijn ze eigenlijk geen sikkepit waard
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat had je nu gewild? Dat die persoon aan de balie de telefoon nam en zei: "geachte collega, het is hier met mevrouw X van de balie. Zou het aub eventueel mogelijk zijn U naar hier te begeven? Hier staan namelijk twee personen die formulieren wensen in te vullen in verband met hun aanstaande huwelijk. Volgens mijn informatie is één van die beide personen iemand die de belgische nationaliteit niet bezit en dus onder een aparte wetgeving zal vallen. U bent de persoon die instaat voor de specifieke personen die een huwelijk met iemand die geen Belgische nationaliteit heeft, wensen aan te gaan. Met vriendelijke dank dat U zo vriendelijk wil zijn deze personen zo snel mogelijk te woord te willen staan. PS.: wilt ge mijn yoghourtje ook even meebrengen schat?" Allez, in dat geval zijn Layla en hare shou niet op hun tenen getrapt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [FONT="]O jawel, hij heeft de sollicitatiebrief gelezen, jij niet.[/FONT]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En insinueerde ze dan "fout" of kwamen jullie voor "een huwelijk met ne vremde"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Minister
|
![]() nee maar we stonden wel voor haar loket dus ze wist dat we haar konden horen... wat is die verantwoordelijke met die info 'ik denk voor een huwelijk met ne vremde', kon ze niet gewoon vragen wie we waren of voor wat we daar waren of haar mond houden? Trouwens, die verantwoordelijke kent ons dossier vanbinnen en vanbuiten, had ze gewoon onze naam gevraagd en gezegd wie naar haar vroeg wist de verantwoordelijke veel meer dan met 'ik denk voor...'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze wil dat niet begrijpen. Een allochtoon kan in de ogen van circe niet genoeg beledigd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#598 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, wat is er te snappen?
Is het verkeerd van een gemeenteraadslid om een collega op te roepen en op de vraag "waarvoor is het ?" te antwoorden: "ik denk voor een huwelijk met ne vremde". Klaag anders de Belgische staat eens aan: die hebben hopen specifieke wetteksten voor "vremden". In functie van dat gemeenteraadslid ging het dus helemaal niet over "Mieke (Layla!!!) en Mohammed" gaan trouwen, maar net wel over een "huwelijk van een belgische met ne vremde". Raar dat er hier al zoveel over moet geleuterd worden. Ook problemen dat men officiele documenten krijgt over "invaliditeit" of "invalide kinderen" in plaats van: "ocharme, kareltje is doof"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 december 2006 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |