![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het verschil zit hem hierin: gewijd zeewater is deel van mijn cultuur. Halalvoedsel niet.
Laatst gewijzigd door kwantum : 7 augustus 2011 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Europees Commissaris
|
![]() Het grote probleem is dat er te veel losliggende stenen liggen. Het is dus de fout van de stratenmakers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En toch maak ik er geen problemen van. Raar hé?
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 7 augustus 2011 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Minister
|
![]() Ik heb een aangetrouwde familie die nagenoeg allen bij een Christelijke secte zitten. Zij geloven dat de Mohammedanen niet God maar de Duivel aanbidden. Niet zo'n gek denkbeeld want de Christenen hebben dat tot voor kort nagenoeg allemaal geloofd.
De consequentie is dat zij en hun kinderen geen halal-vlees kunnen eten omdat het aan de Duivel gewijd is. De kinderen worden op school in het verdomhoekje geplaatst omdat ze weigeren halal-snoepjes aan te pakken. Dat is intolerant van ze (en van hun ouders). |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Minister
|
![]() Mijn kind eet gekookt op school. Eerlijk gezegd, ik ga toch ook eens informeren of dat vlees wat ze eet "halal vlees" is. Zoja zal het gedaan zijn en zal ik meerdere ouders hierop aanspreken.
Echter, heb ik tot heden toe geen enkele school gevonden die halal zou serveren? Response krijg ik ook niet echt van Pascal Smet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Minister
|
![]() Doe ik ook niet meer. Niet enkel omdat ik nu weet hoe een halal slacht er aan toe gaat, omdat het vuile ketens zijn die een bacteriehaard zijn. Ik ben nogal rap vies van iets... En er is laatst wat controversie geweest over de hygiëne in zulke zaken.
Laatst gewijzigd door Alienation : 7 augustus 2011 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
|
![]() Word vegetariër.
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Minister
|
![]() De Belgische keuken moest maar zo goed niet zijn. Hoogstwaarschijnlijk de beste van gans de wereld. Varkensvlees is nog lekker zenne
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze lijden al gans hun leven, ge kunt ze dan ook op zijn minst verdoofd slachten he ![]() In BE heb je trouwens bio labels he Suqar, kippen die buiten leefden, varkens die geventileerde stallen hebben etc. Ik weet welk leed het desondanks allemaal berokkend, maar zo'n gemarineerd ribbetje, daar zeg ik geen neen tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Minister
|
![]() Dat ging er want anders aan toe. De directie kwam naar de ouders om ze te vertellen dat hun kinderen zich intolerant gedroegen door geen halal-snoep aan te nemen en dat dit moest veranderen.
Laatst gewijzigd door Mahalingam : 7 augustus 2011 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
|
![]() En nu ontwaken! Genoeg leugens gepost voor vandaag!
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Minister
|
![]() En U betreurt dat niet? Dat is zoals wij moslims zouden verplichten varkensvlees te eten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een katholieke school alleen 'gezegend' vlees wil serveren protesteer ik evenveel als oprechte atheist.. Voor een oprechte Dhimi is het natuurlijk evident van de islamitisering kapot te nuanceren... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 11 augustus 2011 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |