![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Gouverneur
|
![]() Bush is dan ook niet geliefd in Vlaanderen (of kwam dat ergens anders door? Lastig hoor, dat alles aan de taal ligt ...)
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle taalimperialisten hebben die eigenschap nu eenmaal gemeen.
![]() |
#644 |
Gouverneur
|
![]() Ik zie met kerst en pasen altijd het tegendeel op TV. Eerst in zijn uitgestorven wereldtaal (Latijn) daarna de standaardzinnetjes (zie je, ik k�*n het wel ...)
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het over Bush?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Gouverneur
|
![]() Neen over een andere wereldleider, de paus.
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vervang 'Bush' nu eens door........
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk zullen nu nog meer vlamingen inzien dat veel (niet alles) van dat racisme-geleuter vooral dient om de Vlamingen te verdelen en het zwijgen op te leggen. En dat juist de vlamingenhaters van het FDF de klacht indienen. Het kan niet duidelijker zijn. Prachtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf je echt verdenken dat je gewoon een SP.a'er met een rare zin voor humor bent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De koning kan een discussie hebben met een vlaming zonder enige twijfel (hoeveel vlaamse studenten, kinderen en bedrijfsleiders denkt u dat de koning per jaar ontvangt in het nederlands?), weer een mooi vooroordeel! Paola spreekt perfect nederlands; de stem van de koninging niet gezien? Op canvas was dat geloof ik! En u gaat mij zeggen dat het tv is maar dan raad ik u aan toch twee minuten eerst te kijken! Matilde wordt omringd door ALLEEN nederlandstaligen (met als bedoeling nederlands te leren naast haar lessen) en is inderdaad heel goed onderweg; het bekakt accent zal je er niet uit krijgen maar dat is niet nodig om aBn te kunnen spreken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
|
![]() Citaat:
Matilde heeft tot nu toe nog geen 10 jaar nodig gehad. Hoeveel jaar had u nodig om het frans meester te zijn?(laten we stellen dat u een doorsnee vlaming bent dus wel wat meer tijd MAG nemen...) Paola gebruikt haar nederlands nooit dus het zal moeilijk zijn te zeggen dat ze er 40 jaar voor nodig had...? Van het koningshuis moet zeker meer verwacht worden en ze doen er ook iets aan. Maar als meer mag verwacht worden mag ook meer toegegeven worden... Een bedrijfsleider wordt meer betaald dan een ander maar dat betekent ook dat hij meer en langer moet werken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#655 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() België is hun opportuniteit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Minister-President
|
![]() Wat moet ik me daar bij voorstellen ??
![]()
![]() |
#657 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() AyneRand vertelt natuurlijk onzin, en hij beseft het zelfs niet. Bush is de stroman van Wall Street, niemand geraakt op de post van VS-resident als hij niet door het grootkapitaal naar voor is geduwd. Bush is gewoon hun uithangbord, en zou geen dag langer blijven zitten als de grote aandeelhouders niet meer tevreden over hem zouden zijn. Arme AyneRand...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bush spreekt dan ook de taal van de overgrote meerderheid van zijn landgenoten. Bij mijn weten is het Nederlands nog altijd de grootste taal in België.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: