![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De stofwolkjes verraden zogenaamd het complot, waar hebben we dat eerder gehoord?
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb het helemaal niet over stofwolkjes want die zijn niet te zien, maar over wat de Palestijnse man zegt in het interview...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lege Palestina van voor 1948 - VOOR de Joodse "pioniers" en Zionisten. Zie: https://www.youtube.com/watch?v=4jxTseoru6g Ik denk dat het tijd voor jullie is om terug een beetje met je kop tegen de muur te gaan boenken!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 5 juni 2014 om 03:27. Reden: Verfijning der dingen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid is de getuigenis van Mark Twain tijdens zijn reis in het gebied in 1867: “….. A desolate country whose soil is rich enough, but is given over wholly to weeds… a silent mournful expanse…. a desolation…. we never saw a human being on the whole route…. hardly a tree or shrub anywhere. Even the olive tree and the cactus, those fast friends of a worthless soil, had almost deserted the country.” En nu met je kop tegen de muur gaan boenken, man! Laatst gewijzigd door Antoon : 5 juni 2014 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "ww3" en nog altijd geen einde in zicht:
https://www.youtube.com/watch?v=8mkKsEktSwQ Self Hating Jews ? http://www.think-israel.org/solway.r...fprodigal.html ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Cordon_sanitaire nodig ?
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 5 juni 2014 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Tamam : 5 juni 2014 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A conspiracy, I tell you... Verdere idiote argumenteringen zijn welkom. Twain zal blij zijn dat iemand zegt dat hij en hij alleen de waarheid in pacht heeft. Mag ik hem even quoten? To succeed in life, you need two things: ignorance and confidence. Enjoy.
![]() |
![]() |
#768 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oei, Tamam was me al voor! ![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 5 juni 2014 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kende het al van vroeger. Aan te raden voor kritische kijkers.
![]() |
![]() |
#770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goede docu, maar met de eerste 3 minuten ben ik het totaal niet eens. Het is volgens mij ook geen onderdeel van de oorsprongkelijke docu.
Edit Veel materiaal in die docu is in de door de maker gewenste context geplaatst. Het oorspronkelijke materiaal ondersteund de complottheorie over zionisme in veel gevallen helemaal niet.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 5 juni 2014 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar stel dat die mythe wel de volledige waarheid betreft, wat is de relevantie ervan dan precies ? Rechtvaardigd het de bouwplannen in Oost Jeruzalem?
![]() |
#772 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorspronkelijke docu vind je er ook # (staat in de tekst) : Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 5 juni 2014 om 23:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die zijn verdreven ja nadat men gepoogd had elke Jood te willen uitmoorden gelukkig was Israël dan vredelievender!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hoeveel van die 700000 woonden er in het door de VN goedgekeurd resolutie in Joods gebied?
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom het gene hij zegt klopt en zoals hetgene dat ik zeg klopt!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 6 juni 2014 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#778 |
Europees Commissaris
|
![]() Of hoe "a picture is worth a thousand words"!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige die foto me verteld is dat een Texaanse niet in Israël wil wonen, en dat de andere gewoon overdrijft.
Er woont namelijk een pak Palestijnen in Israël.(en Druzen en Christenen)
![]() |
#780 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat die foto vertelt is dat Israël enerzijds massaal joden binnenhaalt die daar absoluut geen "roots" hebben (en hen niet enkel binnenhaalt maar zelfs "werft") en dat anderzijds de (kinderen van) mensen die van hun geboortegrond verdreven zijn, nog altijd niet mogen terugkeren. Waarom voor de Palestijnen geen "wet op de Terugkeer"?
|
![]() |
![]() |