Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2014, 20:25   #761
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

De theorie van alles is dat indien de politiek zich bedreigd voelt en hierdoor angstig word sexueel getinte opmerkingen gaan maken om de zogenaamde gezellige sfeer weer te verkrijgen, omdat een geladen onderwerp, door sommigen zo ervaren althans, zwaarte verliest door humoristisch te zijn.

Had de humor nu nog maar enige verhevenheid qua inhoud.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2014, 20:44   #762
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Aids, een wapen tegen homofilie, gebruikt door wie? Door wetenschappers?

Inderdaad, kanker kan vanzelf genezen. 0,1 % kans of zo dat dit gebeurt. Geef mij maar dan de wetenschap waarbij mijn kansen veel hoger liggen.
Ge hebt het niet gegoogled he!!!
Die man die het aan de man bracht is in de bak gevlogen zelfs en is al zijn rechten kwijt.

http://www.dailymail.co.uk/health/ar...ncer-cure.html
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2014, 20:56   #763
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Die man die het aan de man bracht is in de bak gevlogen zelfs en is al zijn rechten kwijt.

Een terechte straf.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2014, 21:09   #764
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DontTryButDo Bekijk bericht
Doe niet zo zielig man! Je zet jezelf te kakken!

En ik geloof persoonlijk helemaal niks van ja pharmacie verhaal en je zus

Ik denk echt dat ze een ander beroep gekozen heeft.
He troll, doe eens wat je best. Ge zijt goed bezig maar je hebt nog teveel niveau. Toon eens je echte frustraties dat je vrijdag avond niets te doen hebt.
Oud 31 januari 2014, 21:17   #765
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
over niveau verlaging gesproken!

Ik zeg het je, ik hoop echt niet ooit als ouder te fungeren.

Ik vraag me af wat de ouderen aan geduld doet opbrengen aan hetgeen men te zien en verduren krijgt.

Sportiviteit en eer zijn in vergetenheid geraakt en men weet niet meer wat het inhoud al zijn de bedoelingen nog zo zoals men denkt dat ze zijn.

Moge Allah ons genadig zijn en ik vraag Allah oprecht en smekend wend ik mij tot Hem om mijn ziel te erbarmen en te beschermen tegen het slechte dat Hijzelf heeft geschapen en diens invloeden.

Alle eer behoort toe aan Allah, tot Allah keert alles terug evenals het eindoordeel. Nogmaals, dat Hij mij moge beschermen, mijn gebeden verhoren, verder heb ik vertrouwen in Zijn Leiding en Gezag en mij doet vrijwaren van vrees.
Oud 31 januari 2014, 21:29   #766
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Doe niet zo zielig man! Je zet jezelf te kakken!

En ik geloof persoonlijk helemaal niks van ja pharmacie verhaal en je zus

Ik denk echt dat ze een ander beroep gekozen heeft.
Komaan, zeg eens iets lollig. Ik antwoord nu op een post van jou. Zit je wat te zeveren over werk. Raak eens een gevoelige snaar.
Oud 31 januari 2014, 23:12   #767
Peche
Banneling

Standaard Lieve deugd!

Dit is een zeer diepgaande draad. Al die ruzie altijd. Vrede is de boodschap. Lend me your hand.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2014, 23:50   #768
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is een zeer diepgaande draad. Al die ruzie altijd. Vrede is de boodschap. Lend me your hand.

Vrede is de boodschap in het paradijs vrij van resentment.
Oud 1 februari 2014, 00:56   #769
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Helemaal niet. Het bewijst dat de evolutietheorie niet klopt

Als je de eerste verschijning van homo sapiens zou moeten bijstellen tot 1.1 miljoen jaar geleden dan zou dat desastreus zijn voor de evolutietheorie.
Je 'liegt' weer of je begrijpt er geen ballen van ... dat kan ook
Kan je mij dan misschien eens de exacte pagina opgeven waar staat dat de mens/mensachtige niet op 1.1 had mogen verschijnen

[quote
Daar gaan de meeste wetenschappers zelfs mee akkoord. En dit is maar één case. Er zijn er zovele die aantonen dat de evolutietheorie er volledig artificieel gekomen is door het cherry picken van bewijs dat in hun kraamp past.[/quote]
neen hoor
Ik zou echt wel eens die 'meeste' wetenschappers dan willen horen.
Meeste ... dat is dan toch de consensus, neem ik aan
Zeggen die dat het absoluut in conflict zou zijn met de theorie of zijn die het gewoon niet mee eens .. wat nogal wiedes is daar het een zoveelste flutcase is.

Laatst gewijzigd door praha : 1 februari 2014 om 00:56.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2014, 00:58   #770
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De evolutietheorie is het bewijs dat je mensen en zelfs wetenschappers alles kan wijsmaken, als er maar een zogenaamde consensus over bestaat.

Het zal een harde les zijn voor de aanhangers, als de evolutiehteorie fout blijkt.
ah nu is het ALS ?
Oud 1 februari 2014, 01:04   #771
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet gelaten uw sarcasme dat uw totale desinteresse in een normale discussie tentoonspreid, zal ik toch antwoorden.

De theorie zal fout blijken als het wereldbeeld van de massa voldoende gekanteld is naar een meer spirititueel wereldbeeld, waarbij paranormale fenomenen ook geaccepteerd zullen worden. En dat zullen ze.

Er zal een omwenteling komen van een materialistisch wereldbeeld naar een wereldbeeld waar bewustzijn en de geest gewaardeerd worden voor wat ze zijn, namelijk onafhankelijk van het fysische. De evolutie van de aarde en de mensheid gaat in cycli. Nu zijn we uit een cyclus komen en gaan we naar een nieuwe aarde, waarin bewustzijn meer centraal staat. De maya's hadden dit al voorspeld.

Schattingen zijn altijd moeilijk te geven, maar ik denk dat er toch enkele decennia kunnen overgaan. Maar voor hetzelfde geld komt het plots allemaal in een stroomversnelling.
aha nu begint het me te dagen....

Eens de wereld doordrongen is van de bullshit die jij verkondigt zal het objectieve, de rede en de logica ophouden te bestaan en dán zal de evolutietheorie verketterd kunnen worden.
Een theocratie in feite gebaseerd op het geloof dat het zal halen door de zieltjes die NU gewonnen worden.
Oud 1 februari 2014, 01:08   #772
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan begrijpen dat u dit niet begrijpt (pun intended maar ik meen wat ik zeg). Ik zou vroeger namelijk op exact dezelfde manier gereageerd hebben als u. Ik geloofde er ook in, dacht dat de wetenschap wel alles grotendeels wist waar we vanaf kwamen en daarmee uit.

Nu weet ik dat dit verkeerd is. Het bewijs is er dat het niet zo is. Veel mensen geloven gewoon maar door de kracht van de consensus. Ze denken, al die wetenschappers kunnen niet verkeerd zijn, er is zoveel bewijs etc... todat je het bewijs gaat bekijken die tegen de evolutietheorie ingaat, en hoe het behandeld wordt.

Dan zie je dat de wetenschappelijke wereld dikwijls ook oogkleppen aanheeft als het om zaken gaat die hun favoriete theorieën kunnen omver werpen. Dan wordt het bewijs heus niet evenwaardig behandeld, zoals ik hier al veel heb aangetoond.

Ik heb er geen probleem mee dat iemand mij niet gelooft. Het is alleen die sarcastische en cynische houdingen, die aanvallen omdat je iets zegt dat hun werelbeeld uitdaagt, die ik laakbaar vind, en die aantonen dat men aan kuddedenken doet.
tjah moest ge nu eens met iets concreet op de proppen komen hé

Wat jij oogkleppen noemt is het niet onmiddellijk ontvankelijk zijn van de eerste de beste die komt te stellen dat zaken anders liggen maar daar geen argumenten of feitenmateriaal voor heeft.
Oud 1 februari 2014, 01:19   #773
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Compleet gestoord bent u ...
Dat hij dat "Val niet in de val van de elite! Kies voor Liefde, voor positiviteit" nog durft te beweren ... hij die voor zijn geloof miljoenen een gewisse dood zou insturen door ze 3x dagelijks met hun chakra's te laten spelen
Oud 1 februari 2014, 01:24   #774
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel om te gieren eigenlijk. U verwijt mij een drug gebruiker te zijn, terwijl uw idool die u soms quote zijn teksten onder invloed geschreven zijn.
Ah ja ... dope of geen dope ... wat er niet in zit kan er ook nooit uitkomen hé, exodus
Oud 1 februari 2014, 01:26   #775
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
denial.... beste muziek en boeken zijn gemaakt onder invloed. What would the beatles be without.
de slechtste waarschijnlijk ook ... maar dat vergeet je gemakkelijkheidshalve
Oud 1 februari 2014, 01:37   #776
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Niet alleen googelen hé ... lezen, verder diepen & verstaan waarom die charlatan precies veroordeeld is.
( De laatste keer dat je zomaar wat blind gegoogled hebt is het redelijk falikant afgelopen )

En hoe zit het met die AIDS ?
Je gaat dat onnozel verhaaltje over dat patent toch weer niet terug opdissen hé

Laatst gewijzigd door praha : 1 februari 2014 om 01:41.
Oud 1 februari 2014, 07:48   #777
JimmyB
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Wat is nu uw punt? Dat er charlatans zijn? Dat weten we allang.

Hij is zeker niet de enige. In Nederland is de case Sylvia Millecam erg bekend.

Dus mijn vraag is opnieuw welke kritiek je hebt op de wetenschap als discipline in het kader van kanker en aids?
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2014, 09:33   #778
Aton
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VortexMechanic Bekijk bericht
Dit heeft niks met wetenschap te maken, maar met de wanpraktijken van Big Farma. Dit heeft enkel met winst te maken en concurrentie. In de US worden labo's en onderzoek gesponsord door farma-bedrijven. De geldkraan gaat dicht op het ogenblik dat onderzoek de farmaceutische industrie in de weg staat. Aan alternatieven hebben die niks. Ook dit klaagt dr.Mercola aan en is ook wetenschapper. Schiet dus niet op de wetenschappers, maar op de jongens van Wallstreet. En deze praktijken spelen zich niet enkel af in de US. Ook hier in Europa hetzelfde scenario. Enkele weken geleden heeft de Europese food commissie de zoetstof Aspartaam nog maar eens ' onschadelijk ' verklaard, en dat terwijl dit product nog een lopende licentie had. Alle studies hebben uitgewezen dat Aspartaam een schadelijk effect heeft op de hersenfunctie. Hier hebben we het over het wetenschappelijk standpunt. Nu de commerciële kant: Na meer dan een halve eeuw begint de consument door te krijgen dat geraffineerd suiker schadelijk is. De zoetstof Aspartaam doet zijn intrede ( en hoe is een horror ), en is zelfs goedkoper dan suiker. En wat zien we ? Light-producten met Coca Cola op kop. Testaankoop vorige week: ' De hoeveelheid zout zou op de verpakking van bereide voeding moeten staan '. En wat met MSG ( E621 ) en Aspartaam als alternatieve smaakversterkers? Geen woord hierover, en zout is dan nog ongevaarlijk ! En zo kan men nog een poosje doorgaan. En wie klaagt deze wantoestanden aan ? Niet de wetenschap, maar de bedrijven die winst maken op de rug van de wetenschap.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2014, 10:01   #779
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Gelieve de trol met eeuwige ban pindar, nu met zombie-nick vorte mechanix, niet te quoten en straal te negeren.

Al zijn berichten worden straks toch verwijderd als hij voor de 500ste keer buitengepleurd wordt van dit forum.

De moderatie heeft minder werk als u hem niet quote.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2014, 10:04   #780
JimmyB
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Gelieve de trol met eeuwige ban pindar, nu met zombie-nick vorte mechanix, niet te quoten en straal te negeren.

Al zijn berichten worden straks toch verwijderd als hij voor de 500ste keer buitengepleurd wordt van dit forum.

De moderatie heeft minder werk als u hem niet quote.
Juist.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be