![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vwalla
![]() |
#762 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al laten we dewinter buiten beschouwing ??? Hij is net het probleem. Het antwoord van Jambon ging over dewinter zijn speech, niet over standpunten van etienne vermeersch of maarten boudry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zipper illustreert het veel duidelijker. het doet er niet toe welk antwoord Jambon ook geeft. Jambon=slecht, onthoudt dat nu eens Panda ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nochtans nauwelijks verschil tussen de overtuiging van Vermeersch en die van Dewinter (wat de islam betreft).
![]() |
#766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij is niet "recht door zee".
![]() |
#767 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Feit blijft echter dat politici met een portefeuille zich amper over de islam kunnen uiten zonder tumult te veroorzaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Banneling
|
![]() ik hoop dat jullie ook wel snappen, dat wanneer jullie de parlementaire democratie vervangen door jullie eigen intentieprocessen, je zelf de democratie hebt afgeschaft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Partijlid
|
![]() Dewinter blijft natuurlijk een kalf, hij zou ondertussen moeten weten dat hij geen standpunten mag brengen en had zich beter beperkt tot het citeren van derden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of is dat een verwerpelijke (strafbare?) mening ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ga jij er vanuit dat alle politici voor en achter de camera hetzelfde verhaal brengen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en iemand die altijd recht door zee gaat, is altijd de goede?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, maar eerlijker dan Jambon, die vroeger nog feestjes van het St.Maartensfonds opluisterde, en nu plots een lans ging breken voor de islam. Compleet ongeloofwaardig, dus, maar als minister kon hij natuurlijk niet anders.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 februari 2015 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als ge mijn posts zou lezen, zou je kunnen zien dat ik vind dat er een groot probleem is met de islam.
![]() |
#775 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zou precies spaarzaam zijn met gebruik vh woord 'eerlijk' in politieke context. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geef mij dan één reden waarom ik zomaar zijn handelingen als 100% eerlijk en geloofwaardig zou moeten beschouwen. Ik twijfel gewoon heel erg aan de correctheid van die man. Dat mag toch nog ??
![]() |
#778 |
Banneling
|
![]() twijfel is ok en wellicht terecht, maar al de rest hier, zijn loze beschuldigingen, die verzwakken uw positie, niet die van Jambon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maak je maar geen zorgen over "mijn positie".
![]() |
#780 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |