![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Ik zit zowel op links als rechts. Je kan me dan ook moeilijk indelen in een van die categorieën.
't Is duidelijk niet het aantal posts waarop je toelating gebaseerd is ![]()
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb die zever nooit goed begrepen, er zijn helemaal geen linkse of rechtse thema's. Op elke thema kan je een links of een rechtse mening hebben, dat wel!
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De toelating op zich misschien niet, het behouden van die toelating echter is een andere zaak. Ik heb niet langer toegang tot links. Ik post er te weinig? Geen flauw idee. Nooit een bericht hierover ontvangen.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bizar toch. Ik zou begod niet weten of ik ooit een toelating heb gevraagd om er te mogen posten. Denk het niet. Ik heb wel vastgesteld dat m'n topic 'links verlamd door angst' werd verplaatst naar de rubriek 'algemeen'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad bizar. Daarnet nog even geprobeerd. Toegang geweigerd...
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die zelfbeschulding voor alles wat er wereldwijd fout gaat... ongelooflijk. Onlangs het nog in een links café afgestapt, waar men Mugabe aan het ophemelen was, want die toonde de neo-kolonialisten eens goed zijn zwart achterwerk! Zielig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() je hebt dan ook mensen die alles willen controleren, verzieken en het anderen gewoon niet gunnen om onder elkaar te discussieren.
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of ben je eigenlijk stiekem een moslim die altijd zeurt dat hij gediscrimineerd wordt? Gewoon omdat hij naar knoflook stinkt en er uit ziet of er olijfolie uit hun douchekraan komt. Ik kan me goed voorstellen dat die linkse gasten soms genoeg hebben van die nauwelijks verholen racistische zever, zoals hierboven. Dat bijvoorbeeld om die reden bepaalde personen worden geweigerd. |
|
![]() |
![]() |