Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 februari 2008, 13:04   #61
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Rechts of links heeft in deze zaak trouwens niets te maken, ik ben nm geen irakees noch een amerikaan.
Je bent wel een amerikaan, je weet het gewoon zelf nog niet.

Laatst gewijzigd door parcifal : 6 februari 2008 om 13:04.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2008, 13:48   #62
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is ook niet het geval. Je liegt gewoon. Slaat nergens op.
Vertel?
Citaat:
Je draait rond de pot, dit heeft allemaal geen zak te maken met mijn vraag.
Wat wilt u dan weten van mij?
Citaat:
Verandert niets aan de zaak, de amerikanen waren er niet geweest indien saddam er niet zou geweest zijn.
Daar ben ik dus niet van overtuigd. Dat is trouwens wel een rare gedachtengang, de schuld van een aanval afschuiven op de verdediging omdat zij om een aanval 'vroeg'?
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2008, 12:10   #63
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vertel?
Nergens staat dat amerikaanse troepen rechtstreeks verantwoordelijk zijn voor, wat was het weer...200 doden per dag door geweldadig ingrijpen.

Citaat:
Wat wilt u dan weten van mij?
Je toont dagdagelijks je ongenoegen op dit forum dat de amerikanen niets te zoeken hebben in Irak...ok, dat is jou mening...mijn vraag was hierop waarom je je afgunst ook niet elke dag laat merken op dit forum over de terroristen die dagdagelijks burgers opblazen en in irak OOK niets te zoeken hebben?

Citaat:
Daar ben ik dus niet van overtuigd. Dat is trouwens wel een rare gedachtengang, de schuld van een aanval afschuiven op de verdediging omdat zij om een aanval 'vroeg'?
Nee dat doe ik niet. jij bent beginnen zeggen als uitvlucht dat de terroristen er enkel zijn doordat de amerikanen in irak zitten...awel en ik zeg daarop dat de amerikanen er enkel zitten omdat Saddam het zo bond heeft gemaakt.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2008, 12:28   #64
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Steve?
Oud 8 februari 2008, 12:31   #65
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ook vandaag zie ik geen afkeer van mensen over het feit dat Belgie F-16 stuurt naar Afghanistan...hebben wij niet evenmin iets te zoeken in andere landen als de amerikanen?
Ook over de Belgische wapentransporten naar landen in conflict gebieden...niets...Belgische banken die grof geld verdienen aan bedrijven die wapens verkopen aan regimes die dagdagelijks de mensenrechten schenden...niets...vreemd, zeer vreemd.

Ik heb het al eens gezegt, het gaat er blijkbaar niet om wat de feiten zijn maar om wie ze pleegt. Een soort van rasisme noem ik dat...ik zie het niet gebeuren dat men hier zegt....oooo.... een Chinees heeft ergens ingebroken...mmm 6 maanden effectief...er was een Hollander bij betrokken...mmm 2 jaar effectief want het is ook een Hollander e.

Laatst gewijzigd door illwill : 8 februari 2008 om 12:34.
Oud 8 februari 2008, 14:13   #66
StevenNr1

Standaard

Citaat:
Nergens staat dat amerikaanse troepen rechtstreeks verantwoordelijk zijn voor, wat was het weer...200 doden per dag door geweldadig ingrijpen.
Nee?
Citaat:
Je toont dagdagelijks je ongenoegen op dit forum dat de amerikanen niets te zoeken hebben in Irak...ok, dat is jou mening...mijn vraag was hierop waarom je je afgunst ook niet elke dag laat merken op dit forum over de terroristen die dagdagelijks burgers opblazen en in irak OOK niets te zoeken hebben?
Maar dat is eenzelfde probleem, zodra de Amerikanen daar vertrekken, hebben terroristen er al veel minder te zoeken.
En ik open toch niet dagdagelijks topics over de Amerikaanse misdaden, evenmin over de terroristen, ik zie uw probleem niet echt.
Citaat:
Nee dat doe ik niet. jij bent beginnen zeggen als uitvlucht dat de terroristen er enkel zijn doordat de amerikanen in irak zitten...awel en ik zeg daarop dat de amerikanen er enkel zitten omdat Saddam het zo bond heeft gemaakt.
Maar dat laatste is dus niet waar.
Citaat:
Steve?
Hey
Oud 8 februari 2008, 14:16   #67
StevenNr1

Standaard

Citaat:
Ook vandaag zie ik geen afkeer van mensen over het feit dat Belgie F-16 stuurt naar Afghanistan...hebben wij niet evenmin iets te zoeken in andere landen als de amerikanen?
Er zijn toch al enkele topics over...
Citaat:
Ook over de Belgische wapentransporten naar landen in conflict gebieden...niets...Belgische banken die grof geld verdienen aan bedrijven die wapens verkopen aan regimes die dagdagelijks de mensenrechten schenden...niets...vreemd, zeer vreemd.
Misschien heb je gelijk, ik zal eens een topic openen over ander dan Amerikaans imperialisme.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be