![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Moet toch enorm pijn doen om te zien dat er zoveel mensen op die vuile "facisten" stemmen, terwijl uw knuffel partijen (Spa / Spirit / Groen!) klappen krijgen ... Internet is juist een positieve tendens, nu kan de media minder gemanipuleerd worden ... Het volk heeft gesproken, mijn beste ... En het volk zal blijven spreken ! Men is het BEU ... En zolang men dat niet inziet, zal VB blijven groeien ... Laatst gewijzigd door Bometal : 5 februari 2008 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Deze topic gaat over hoe die stemmers zullen reageren als het internet zo ingeburgerd is en ze ermee overweg kunnen. Dan zien ze tekst en beelden die het VB nooit van hun leven op hun website of in hun krantje zouden vermelden. Ik ben ervan overtuigd dat het VB zal blijven verliezen. Citaat:
Ik denk eerder dat de mensen jullie flink beu aan het worden zijn. Die overstappen naar LDD zeggen al genoeg over hoe men erover denkt binnen de partij. Jullie willen geen democratie of vrije meningsuiting. Tenzij vrije meningsuiting betekent dat je bevolkingsgroepen dagelijks mag beledigen en over 1 kam scheren, en democratie betekent dat je hele bevolkingsgroepen op basis van origine en taal uit het land mag verwijderen of aan hun lot overlaten. Wat een bende gekken is me dat |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Weeral het fabeltje dat het Vlaams Belang opeens alle migranten het land gaat uitkeilen ... Neen, het is beter om oogkleppen op te zetten en aan struisvogelpolitiek te doen en doen alsof er geen probleem is met ons huidig migratiebeleid ... Democratie bestaat niet in België. Cordon Sanitair is ondemocratisch en louter daarvoor alleen al zou ik uit principe voor het VB stemmen. De grote jongens (lees de andere partijen) "beslissen" wie mag meespelen en wie niet ... Het volk is gewoon lastig gepeupel dat af en toe door de verkiezingen het heel moeilijk maakt voor de grote meneren om optimaal ons uit te zuigen ... Ik heb er moeite mee, veel moeite mee, dat men hier in ons land gewoon ons als kiezer uitlacht en beschimpt (VHS III anyone ????) . Ik zou zo zeggen, doe zo voort ... Doe gewoon zo voort... Jullie maken er een self fulfilling prophecy van. Hoe meer je het VB stigmatiseert, hoe sterker je het zal maken ... Al jullie links geschuimbek hier, is genoeg om de meeste mensen hun ogen op te laten gaan ... Als ik vrienden dit forum aanwijs, worden ze automatisch VBers ... Walgelijk ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat is toch democratisch? De meerderheid wil niets van het VB weten en wil een cordon Sanitair. Jullie hebben eenmaal een minderheid, vandaar het schuim op jullie lippen. Jullie willen toch aan de macht komen en een cordon sanitair opzetten rond allochtonen en Walen? Dus wat is het probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
een meerderheid die een cordon wilt ........ cordon is er door de waalse partijen gekomen omdat men nattigheid voelde doordat de geldstromen van noord naar zuid in gedrang zouden komen , en door de famillie royale in laken die hun lui lekker leventje niet meer zouden kunnen leiden !
![]() |
![]() |
#66 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Niet zo snel Cowboy ... Bij mijn weten is er nooit een volksreferendum geweest omtrent het CS... Als jij nu zonder blozen durft te verkondigen dat het Cordon democratisch is, dan is er iets serieus mis hoor... Enkel in dictaturen worden partijen verboden of buitengesloten ... Het VB heeft stemmen gekregen van een bepaalde groep van de bevolking en is ergo een democratische partij ... Iedereen heeft het recht om te stemmen op wie hij wil ... En het is niet aan de Overheid om ons te betuttelen en het beter te weten voor ons ... Cfr Europese grondwet, onze regering weet het toch zo beter als wij, het domme volk ... Maar ondertussen kan het domme volk wel volop belastingen betalen ... Het CS is ondemocratisch. Het CS is de eerste stap richting dictatuur . Laatst gewijzigd door Bometal : 5 februari 2008 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jullie?? Wie zijn jullie? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is niet moeilijk te begrijpen en moet zelfs voor een berber mogelijk zijn. Wie zich als VB profileert riskeert een banbliksem van syndicaat, werkgever, poco's en islamietjes. Wie zijn leven beu is moet zich maar als VBer te uiten. Toch verwonderlijk dat ondanks alle tegenkanting en haat-campagnes vanwege de multikul aanbidders en allahtonen, die hier hoe langer hoe meer rechte opeisen, het VB blijft groeien tot spijt van wie het benijdt. De kruik gaat zolang te water tot ze barst en eens zal het zover zijn, worden de allahtoontjes weer naar hun zandbak verwezen. Profiteer ervan nu het nog kan en doe zo verder, de aversie tegen de islam wordt enkel groter.
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 5 februari 2008 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
en uw laatste reactie hmmm... beleefd reageren is precies wel een beetje moeilijk voor u
Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 13 november 2011 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Burger
|
![]() Citaat:
CS komt in principe daar op neer, je mag op het VB stemmen maar ze mogen toch niet meespelen van de andere en daarom is jouw stem zogezegd een "weggesmeten" stem ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De kiezer kiest zelf DEMOCRATISCH om voor het VB te stemmen. De andere kiezers kiezen voor een andere partij die weigeren met vb te werken ook democratisch en staan er ook achter om niet met VB te werken Conclusie : blijven wijzen naar CS als ondemocratisch is een klucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Vreemdeling
|
![]() een doordenkertje voor links...
heb op school geleerd dat ik mocht stemmen op de mensen waarvan ik dacht dat ze mij het beste zouden vertegenwoordigen in de samenleving.. dus als ze nu is mijn belangen zouden terug vertegenwoordigen zou ik terug op hun stemmen... en schelden (dom; laaggeschoold ) en kritiek geven (nazi; rasist..) etc is nu niet bepaald de manier om mij terug vertrouwen te geven ... noot.. ik ben het niet die in de jaren 90 is beginnen zeggen dat de vlaamse arbeiders niet langer meer de doelgroep van links was . bewijs hiervoor... hoeveel gewone arbeiders kan je terugvinden op de lijsten van links ? en hoeveel zelfingenome opgeblazen geschoolde zelfuitgeroepen super intelectuele wereldverbeteraars |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Vreemdeling
|
![]() er van uitgaan dat iedereen die niet vb stemt automatisch voor het CS is is even dom als stellen dat alle vb stemmers rasisten zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat houdt de andere partijen tegen om niet tegen elke nieuwe potentiële concurrent ook een CS uit te roepen en zo de alleenheerschappij (=dictatuur) te krijgen ? Dit is te gek voor woorden ... Als er geen CS was, dan was een regering vormen veel gemakkelijker ... En altijd dat "gemekker" over democratische partijen ... Idem het octopusoverleg, enkel de democratische partijen zijn uitgenodigd (VB niet). Dus is het VB ondemocratisch ? En het FDF mag dan wel meespelen ... Punt is, de partijen beslissen wie mag meespelen en wie niet en dat is verkeerd ... België is geen democratie maar een paritaire dictatuur .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het zijn allemaal domme, ongeschoolde nazi's, fascisten en racisten die hun eigen kinderen opeten .... Als je sommige hier moet geloven ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het ledenaantal van het Vlaams Belang wil zien stijgen, moet deze draad maar eens aan vriend en vijand beginnen doorsturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |