![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() er is maar een manier om van dat vervelende vb af te komen en dat is de stemplicht afschaffen...
niet dat er dan minder mensen vb gaan stemmen maar dat maakt het voor it mensen gemakkelijker om de cijfers te bedwingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (destijds toegegeven door Dewinter) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 5 februari 2008 om 01:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
-------------------------- wie werkt krijgt lekkers wie lui is de roe!!!! Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 5 februari 2008 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() jaja democratie hé.
![]() |
#47 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() tut...tut...Of je doet alsof of je mama heeft youtube geblocked bij je thuis. Daar staan genoeg redenen om niet te stemmen op het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het lijkt wel een superman film: de ene zet een bril op en de ander doet een pak aan. Maar dat is allemaal schijn. Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 13 november 2011 om 22:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik vind het niet kunnen dat je zomaar kan stelen, overvallen pleegen, kinderen kan verkrachten. Om dan 10 jaar cel .(wat ik tegenwoordig sterrenhotels noem) Om er dan na 5 of 6 jaar vervroegt uit te komen en een 2 de kans te krijgen. Ik heb het hier dus niet om iemand die eens te hard rijd, of om iemand die eens een fraude gepleegt heeft .(mag ook bestraft worden natuurlijk)maar das goed zoals het is.,maar over zware feiten , zware criminelen die niet willen deugen en ook nooit zullen deugen......neem nu Dutroux . Die klootzak kost de werkende mens handen vol geld., en voor wat ,hij zou dan nog durven klagen ook. de belgische regering heeft geld nodig .wel, moesten ze hem nu eens op de groote markt zetten in brussel of leuven of om het even waar., en bijvoorbeeld mensen laten stenen werpen tegen zijn kop vanop z'on 10meter afstand (dat hij niet meteen dood is) telkenmale voor 50 euro.(zeer extreem standpunt geef ik toe) maar of je het nu gelooft of niet voor deze redenen stemmen mensen op het vb dit en nog vele andere... dit zou trouwens 3 x opbrengen ten eerste voor de staat die al die 50 euro's bij elkaar kan rapen en er iets nuttigs mee doen ten tweede voor de gevangenissen (die zitten immers overvol) en ten derde voor de mensen nu zijn ze het kwijt aan belastingen om die klootzak te voederen en zijn advocaat te betalen en zijn bibliotheek enz.. dan zouden ze tenminste waar voor hun geld hebben.!!!!! voor alle duidelijkheid dit is geen standpunt van het vb maar wel van mijzelf maar als ik de rij afloop is de dichtstbijzijnde partij voor mij dus het vb (ik ben nog veel extremer) als het gaat om vandalisme ,moord diestal of verkrachtingen.
![]() |
![]() |
#50 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En laten we eerlijk met elkaar zijn, je bent meer dan enkel de "messenger", je denkt er zelf toch ook zo over?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als internet al het einde zal betekenen voor een bepaalde groepering dan zal dat eerder zijn voor de (s)linkse multikullers. Aangezien zij systematisch doodzwijgen wat niet in hun kraam past (politieke correctheid, beter bekend als GEDAPO). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De slimme VB-stemmers die niet willen worden afgeschoten op hun werk of die een mooie functie willen kunnen maar beter hun mond houden als het over politiek gaat. Terwijl het de gemiddelde doppende VB'er minder kan schelen als hij wordt bestempeld als fascist of racist. Zover is het gekomen in dit land...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Helaas voor jullie heeft de geschiedenis ons geleerd dat oorlogen ontstaan door racisme tegenover een minderheid. Dit is duidelijk zichtbaar bij Vlaams Belangers. Eerst begonnen ze bij allochtonen en daarna kwamen de Walen vanwege hun taal. Jullie zijn een stel criminelen die gedoemd zijn voor eeuwig ter plaatse te spartelen. En uiteindelijk eindigen jullie als de Klux Klux Klan...overal ter wereld beschreven als een stel gekken gekleed in witte lakens. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb je zulke beschuldigingen en beledigingen echt nodig om je gelijk te bewijzen? Bewijst voor mij eerder het omgekeerde. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() pedofilie, incest, racisme, facisme, moord, verkrachting, op je bek krijgen, racist, bleiters, criminelen, spartelen, Klux klux klan, stel gekken...
Ik voel de haat weer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
over al wat (s)links hier weer uit hun nek komt te l*llen vind ik dit de beste samenvatting ![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En die 1 000 000 stemmen die ze hebben, dat zijn ook enkele "die hards" die meerdere keren stemmen ? Het volk is langzaamaan de huidige politieke wereld beu aan het geraken en nog steeds weigert men dit in te zien ... Ik vind het echt schitterend hoe ik quasi het schuim op sommige hun lippen zien staan als ze vol overtuiging de enige echte waarheid over het verfoeilijke Vlaams Belang verkondigen ..... België een democratie ??? Right ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat was een vergelijking. Ik vergelijk racisme met overige zware feiten.
(En als je een pedofiel zoekt, zie http://www.youtube.com/watch?v=29H7_jnG6yg ) Citaat:
Citaat:
De waarheid kan inderdaad beledigend overkomen. Maar jullie zijn geen lieverdjes dus jullie kunnen er wel tegen. Laatst gewijzigd door Moby : 5 februari 2008 om 08:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ben jij met al je frustraties wel eigenlijk gelukkig ??????
![]() |