Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2004, 17:28   #61
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boss
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Natuurlijk zijn dit de geruchten die rondgaan om maar negatief te blijven doen naar de VS. Laat ik je deze vraag stellen, indien het waar zou zijn...is dit dan zooooooooo verkeerd? Waarom zou het voor BUsh niet beter geweest zijn indien hij Osama al enkele maanden geleden zou hebben kunnen pakken? Het feit blijft hoor, Osama zal dan opgepakt zijn, en dat is het belangrijkste.
Men beweert dat men het zo houd tot aan de verkiezingen, ik snap echt niet waarom? Zolang men Osama niet heeft opgepakt blijft de tijd dat er negatieve dingen over verteld worden duren. Het zou dus beter zijn om hem nu al te klissen.
Is er al een gerucht dat men ook de ontdekking van massa vernietigingswapens verstopt tot en met de verkiezingen???
Tuurlijk is dit dan verkeerd, gestel dat ze osama weten zitten en daarmee wachten, dan is het niet meer te doen om de strijd tegen terreur, maar om populariteit.

Dit zal deels wel de bedoeling zijn, maar het nadien ook effectief uitkomt gaat er heel wat woede binnen de bevolking van de VS zijn.
Dus waarom zou men het dan doen?? Zoals ik al zei het heeft geen enkel nut om ermee te wachten. Het zijn gewoon verhalen om alles te doen om bush in een negatief daglicht te zetten.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 18:27   #62
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
illwill schreef:
Natuurlijk zijn dit de geruchten die rondgaan om maar negatief te blijven doen naar de VS. Laat ik je deze vraag stellen, indien het waar zou zijn...is dit dan zooooooooo verkeerd? Waarom zou het voor BUsh niet beter geweest zijn indien hij Osama al enkele maanden geleden zou hebben kunnen pakken? Het feit blijft hoor, Osama zal dan opgepakt zijn, en dat is het belangrijkste.
Men beweert dat men het zo houd tot aan de verkiezingen, ik snap echt niet waarom? Zolang men Osama niet heeft opgepakt blijft de tijd dat er negatieve dingen over verteld worden duren. Het zou dus beter zijn om hem nu al te klissen.
Is er al een gerucht dat men ook de ontdekking van massa vernietigingswapens verstopt tot en met de verkiezingen???
Stel dat een willekeurige regerende partij informatie achterhoud dat in hun nadeel speelt bij de verkiezingen die de komende dagen worden gehouden. Is dat dan zoooooooooo verkeerd.
Volgens de bevolking wel.
Toont ook aan dat zo een dingen wel degelijk gebeuren.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be