![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij heeft dan op één jaar al iets geleerd ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan het blijkbaar hard spelen
Ze eisen niet minder dan de toevoeging van de 6 faciliteitgemeenten bij Brussel of anders geen gordel. Bron: De Morgen. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wat ik er van vind, en Bart de Wever, is wat mij betreft, geen moer beter. Je wordt geëerd waarmee je verkeerd. Laatst gewijzigd door Garry : 2 juli 2008 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij eisen, en eisen,.....eisen, eisen, en.....eisen. Dat ze met al dat eisen het bestaan van Bzelgië op de helling zetten zal hun worst wezen. Zij eisen, en Vlaanderen geeft, geeft,.....zal geven, zal blijven geven en inbinden om toch maar niet het risico te lopen dat België zou uit elkaar spatten. En waarop? Omdat onze Vlaamse politiekers, "Leterme en het wevertje", niet meer dan een stel echte, onvervalste slijkmossels zijn. Weekdieren zonder ruggegraat.
Laatst gewijzigd door Garry : 3 juli 2008 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is te vergelijken met een vrouw die een rammeling van haar echtgenoot krijgt. Eén keer kan dat plaatsvinden daar zij op dat moment niet beter wist. Als haar dat een tweede keer overkomt is het omdat ze zo dom is als het achterste van een varken of omdat ze het graag heeft, anders was ze na die eerste keer weggegaan van haar echtgenoot en nooit meer weergekeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zijn trouwens zo dom als het voorste van een varken... En als ze dan de politici nog eens uitmaken, die heel de Vlaamse zaak op de voorgrond hebben geplaatst, voor verraders enz. dan zijn die zo dom als een heel varken... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 3 juli 2008 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij in eenzelfde zin vernoemen als de voorzitter van de partij waar ik op stem, is een hele eer voor mij. Volgende keer dat ik je zie, trakteer ik je een Duvel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ben benieuwd wat er gebeurt op 15 Juli. Dan wordt mogelijk veel duidelijk
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 3 juli 2008 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 3 juli 2008 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet U Luc, Op 15 juli zal er niets gebeuren. Wat overigens bijlange niet verhindert dat er dan veel duidelijk zal worden.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het voorbije jaar vergelijk met de voorgaande jaren,
dan vind ik dat er al veel duidelijk geworden is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() Dat is toch te denken, Leterme wil alleen aan zichzelf denken, wat denk je niet? een goed gevulde portefeuille, en een zachte zetel.
De rest kan hem toch geen bal schelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Een mens zou op tijd en stond wat stoom moeten afblazen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij ook al? Toch gemakkelijk van die gasten: hun kolommen staan vol met negatieve en schimpende opmerkingen over de Vlamingen, waarbij ze elkaars nonsens staan te bewieroken, maar als je als Vlaming eventjes hetzelfde doet als tegenprestatie... hup, gaat niet door!
Eigenlijk laf en achterbaks en o zo gemakkelijk... |
![]() |
![]() |