Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juli 2008, 22:57   #61
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Montalcino Bekijk bericht
Je zou haast denken dat je een Vlamingenhater bent.
wel ja ! van laffe Vlamingen zonder politieke moed
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2008, 22:58   #62
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Montalcino Bekijk bericht
Slim gezien van Leterme, die kan zijn handen in onschuld wassen.

hij heeft dan op één jaar al iets geleerd !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2008, 23:06   #63
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
hij heeft dan op één jaar al iets geleerd !
Ze gaan het blijkbaar hard spelen
Ze eisen niet minder dan de toevoeging van de 6
faciliteitgemeenten bij Brussel of anders geen gordel.

Bron: De Morgen.

Citaat:
Vlaams parlementslid Eric Van Rompuy (CD&V) verwees in zijn tussenkomst naar een interview dat hij samen met de burgemeester van Kraainem, Arnold d'Oreye de Lantremange, heeft gegeven aan het VRT-programma TerZake. De Kraainemse burgemeester zou daarin gezegd hebben dat hij geen toelating voor De Gordel zal geven, tenzij er op 15 juli een akkoord is om de zes faciliteitgemeenten bij Brussel te voegen. Volgens Van Rompuy is de deur daarmee dichtgeslagen. Het dossier kan voor hem gesloten worden. Van een benoeming kan geen sprake meer zijn
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2008, 23:44   #64
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik kan Leterme er niet op afrekenen.
Want ik heb op de NVA gestemd.

Je kan maar op Leterme afrekenen als je vorige keer op hem stemde, en nu niet meer ....

Maar voor de rest zijn de laatste posts in deze draad eigenlijk maar wat reutelen in de marge.
We zien wel wat er uitkomt in de buurt van 15 juli ...
Dit land is als land onbestuurbaar. Eender wie er aan het roer zit, of hij nu Leterme heet of eender hoe, hij zal dit land niet kunnen besturen zonder Vlaanderen in zijn hemd te zetten. Dat is niet de fout van Leterme, maar dat hij dan laat zien dat hij BALLEN aan zijn lijf heeft hé, maar nee, de naam "strandjeannet "is nog te goed voor zon’ slappe janus. Hij slaat een echt modderfiguur als politieker. De naam “politieker" volstrekt onwaardig. Een echte slijkmossel.
Dat is wat ik er van vind, en Bart de Wever, is wat mij betreft, geen moer beter. Je wordt geëerd waarmee je verkeerd.

Laatst gewijzigd door Garry : 2 juli 2008 om 23:49.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2008, 23:58   #65
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ze gaan het blijkbaar hard spelen
Ze eisen niet minder dan de toevoeging van de 6
faciliteitgemeenten bij Brussel of anders geen gordel.

Bron: De Morgen.
Zij eisen, en eisen,.....eisen, eisen, en.....eisen. Dat ze met al dat eisen het bestaan van Bzelgië op de helling zetten zal hun worst wezen. Zij eisen, en Vlaanderen geeft, geeft,.....zal geven, zal blijven geven en inbinden om toch maar niet het risico te lopen dat België zou uit elkaar spatten. En waarop? Omdat onze Vlaamse politiekers, "Leterme en het wevertje", niet meer dan een stel echte, onvervalste slijkmossels zijn. Weekdieren zonder ruggegraat.

Laatst gewijzigd door Garry : 3 juli 2008 om 00:00.
Oud 3 juli 2008, 00:13   #66
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
politieke beloften zijn achteraf leugens voor de kiezer die zich weer eens heeft laten vangen !!

800.000 domme Vlamingen
Bedrogen Vlamingen. Alleen zij die de volgende verkiezingen zich weer laten misleiden en terug op deze zelfde kloefkaffers zouden stemmen, dat zijn domme Vlamingen.

Het is te vergelijken met een vrouw die een rammeling van haar echtgenoot krijgt.

Eén keer kan dat plaatsvinden daar zij op dat moment niet beter wist. Als haar dat een tweede keer overkomt is het omdat ze zo dom is als het achterste van een varken of omdat ze het graag heeft, anders was ze na die eerste keer weggegaan van haar echtgenoot en nooit meer weergekeerd.
Oud 3 juli 2008, 00:15   #67
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat vind ik toch maar een mager beestje als definitie van "afrekenen".
.

Het is al grondig besproken in andere draden.
Het initiatief van de kartelvorming, het samengaan van een klassieke machtspartij met een vlaams-nationalistische partij, heeft ervoor gezorgd dat we ons nu in een toestand bevinden die we nog nooit meemaakten in de Vlaamse geschiedenis. De regime-krisis is nog nooit zo imminent geweest.

Maar eens het gemeenschappelijk programma van het kartel gerealiseerd, zal de nva natuurlijk haar logische weg verder moeten zetten. (de kleine kans dat het onland B. barst door de regimekrisis ... lijkt me zo'n mooie droom, dat ik er geen rekening mee durf houden ...)
Jij bent al een even grote oportunist als vet Weverke.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 08:43   #68
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Bedrogen Vlamingen. Alleen zij die de volgende verkiezingen zich weer laten misleiden en terug op deze zelfde kloefkaffers zouden stemmen, dat zijn domme Vlamingen.

Het is te vergelijken met een vrouw die een rammeling van haar echtgenoot krijgt.

Eén keer kan dat plaatsvinden daar zij op dat moment niet beter wist. Als haar dat een tweede keer overkomt is het omdat ze zo dom is als het achterste van een varken of omdat ze het graag heeft, anders was ze na die eerste keer weggegaan van haar echtgenoot en nooit meer weergekeerd.
BVolgens mij is een kloefkaffer meer iemand die op partijen stemt die zich langs de zijkant hebben geparkeerd...
Die zijn trouwens zo dom als het voorste van een varken...

En als ze dan de politici nog eens uitmaken, die heel de Vlaamse zaak op de voorgrond hebben geplaatst, voor verraders enz. dan zijn die zo dom als een heel varken...

Laatst gewijzigd door Chipie : 3 juli 2008 om 08:44.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 12:16   #69
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Jij bent al een even grote oportunist als vet Weverke.
Mij in eenzelfde zin vernoemen als de voorzitter van de partij waar ik op stem, is een hele eer voor mij. Volgende keer dat ik je zie, trakteer ik je een Duvel.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 14:37   #70
elberto
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Mij in eenzelfde zin vernoemen als de voorzitter van de partij waar ik op stem, is een hele eer voor mij. Volgende keer dat ik je zie, trakteer ik je een Duvel.

Ik wou dat ik jou was! Die eer is mij nog niet gegund
elberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 14:57   #71
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
BVolgens mij is een kloefkaffer meer iemand die op partijen stemt die zich langs de zijkant hebben geparkeerd...
Die zijn trouwens zo dom als het voorste van een varken...

En als ze dan de politici nog eens uitmaken, die heel de Vlaamse zaak op de voorgrond hebben geplaatst, voor verraders enz. dan zijn die zo dom als een heel varken...
De Vlaamse zaak staat op de voorgrond door een reeks van oorzaken, en is zeker niet beperkt tot één partij.

Ben benieuwd wat er gebeurt op 15 Juli. Dan wordt mogelijk veel duidelijk

Laatst gewijzigd door luc broes : 3 juli 2008 om 14:58.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 21:05   #72
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht

Dank om het woord "kloefkapper" uit de vergetelheid gehaald te hebben. Zo zouden er meer moeten zijn.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 3 juli 2008 om 21:05.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 21:07   #73
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
De Vlaamse zaak staat op de voorgrond door een reeks van oorzaken, en is zeker niet beperkt tot één partij.

Ben benieuwd wat er gebeurt op 15 Juli. Dan wordt mogelijk veel duidelijk

Weet U Luc,

Op 15 juli zal er niets gebeuren. Wat overigens bijlange niet verhindert dat er dan veel duidelijk zal worden.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 22:17   #74
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Als ik het voorbije jaar vergelijk met de voorgaande jaren,
dan vind ik dat er al veel duidelijk geworden is.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2008, 12:56   #75
stoomlocomotief
Vreemdeling

Standaard

Dat is toch te denken, Leterme wil alleen aan zichzelf denken, wat denk je niet? een goed gevulde portefeuille, en een zachte zetel.

De rest kan hem toch geen bal schelen
stoomlocomotief is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2008, 13:21   #76
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Een mens zou op tijd en stond wat stoom moeten afblazen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2008, 18:53   #77
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Stom Le Soir forum... Mij bannen...
Jij ook al? Toch gemakkelijk van die gasten: hun kolommen staan vol met negatieve en schimpende opmerkingen over de Vlamingen, waarbij ze elkaars nonsens staan te bewieroken, maar als je als Vlaming eventjes hetzelfde doet als tegenprestatie... hup, gaat niet door!
Eigenlijk laf en achterbaks en o zo gemakkelijk...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be