![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Altijd één bepaalde 'bevolkingsgroep' verdacht maken en kleineren, altijd de andere bevoklingsgroep' verontschuldigen en tot voorbeeld stellen.
Ik racist?? komaan een beetje ernstig blijven!
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() We zouden moeten gaan halen waar we recht op hebben!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Ach Luc de mensen trappen daar steeds minder in. Wat er op 14 juli 1789 in Frankrijk plaats vond zal hier ook wel redelijk snel komen. Want mensen pikken dit niet meer.
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() Ik vond zijn speech even inhoudsloos als de afgelopen 15 jaren.
Zolang hij niet één of ander drama (Dutroux, etc...) heeft om over te praten stelt zijn toepsraak niets voor. Hij gaat altijd de communautaire problemen uit de weg of weet hij enkel wat algemene vaagheden te vertellen. Het enige opvallende was dat hij dit jaar zelfs die moeite niet meer nam om zich er verder over te willen uitspreken. Zou hij dan zelf ook niet meer in de toekomst van België geloven ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
België zal ofwel met horten en stoten wat verder aankloten zoals het altijd gedaan heeft en als dat niet meer lukt dan zal het langzaam uitdoven. Het zijn de privé firma's (multinationals) die België nog boven water houden want met politiek of zonder maakt geen bal uit. Nu is het in België op politiek vlak ook één grote klucht al een hele tijd, maar toch kan België zijn kop nog boven water houden op internationaal vlak. De meeste politiekers zijn grote egotrippers en mediageilers en het grotendeel is overbodig op het toneel. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 22 juli 2008 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ten eerste leven we in de 21e eeuw, niet in de 18e.De beste echtscheidingen zijn die waar men rustig alles netjes regelt; zo kun je nadien nog probleemloos samen aan tafel zitten bij één of andere gelegenheid. Zo zie ik het bij voorkeur gebeuren. Denk aan Tchechië en Slowakije, niet aan Frankrijk. Laatst gewijzigd door kizzy : 22 juli 2008 om 12:36. Reden: typfouten weggehaald |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In België kunnen ze nu éénmaal niet samenwerken want er is wel altijd iemand die tegen de stroom in gaat. België is te hard verdeeld op alle vlakken en dat maakt het moeilijk om tot éénheid te komen en verdraagzaamheid. Teveel partijen dus teveel verschillende meningen en dat botst langs alle kanten. Het zou beter zijn als België een republiek werd. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 22 juli 2008 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik verwacht ook geen problemen met de erkenning: men verwacht er zich toch aan (zie de grote buitenlandse belangstelling). Maar geweld zou hier wel eens roet in 't eten kunnen gooien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze kunnen mensen zo gaan uitpersen en zo ver drijven dat ze niets meer te verliezen hebben en geen hoop meer hebben en dan komen er rellen. Volgens mij is de overgrote meerderheid dat hypocriete koningshuis gewoon beu en zien ze het nut er niet meer van in. Het zuigt teveel geld op van de belastingsbetaler en mensen pikken dat minder en minder. Monarchieën hadden misschien vroeger wel een bepaald nut en uitstraling maar nu in de 21 ste eeuw zie ik het nut er niet meer van in. De tijden zijn veranderd en de werking van een monarchië is ouderwets en kost de bevolking teveel geld. Gewoon weg ermee als het aan mij ligt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Klein maar fijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In ieder geval zou Vlaanderen rijker en een nog betere welvaart kennen dan nu, als we die Walen loslaten. Het is idd zo dat die kleine landjes het beste boeren, dus ik ben zeker voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen. Tis zoals je zegt, Klein maar gezellig! Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 22 juli 2008 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Het enige wat me opviel was z'n snelheid.. allee als je dat nog snelheid mag noemen.
Bedankt om 13 min m'n favoriete zender vol te lullen met loze woorden majesteit. Ik zie het liever op deze manier volgende keer (als die er nog komt maar hopelijk niet) http://www.youtube.com/watch?v=h_md7A8sl8E
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar indien nodig, dan wel éénzijdig doen wat moet gedaan worden.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 22 juli 2008 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Albert heeft dat goed gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Er waren weinig normale toeschouwers op tv te zien... Die moeten er toch geweest zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Hij deed een dikke 14 minuten over zijn speech, er zijn mensen die exact dezelfde speech in 3,5 minuut konden doen, het as wel sneltempo maar in 5 minuten kon men het op een statige manier doen, nu was het gewoon zeeeeer traaaaaaaaaaaaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |