![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar er ook geraken natuurlijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() En in betere conditie dankzij de fysieke inspanning!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het VB moet niet bestreden worden. Als je ervan overtuigd bent dat het VB "een gevaar" is, moet je dat "bestrijden" met een eigen positief verhaal en oplossingen. Dat is zoals met 4 ganzenbord spelen, waarbij je met 3 afspreekt dat de 4e absoluut niet mag winnen maar waar je elkaar ook de overwinning niet gunt waardoor de 4e toch meedoet voor de overwinning. Als het te spannend wordt zijn de 3 andere bereid om gewoon de spelregels te veranderen en proberen ze zelfs speler 4 op alle mogelijke manieren van het spel weg te krijgen. We moeten het spel eens eerlijk leren spelen : als de dobbelsteen en de spelomstandigheden beslissen dat speler 4 zal winnen wel dan is dat zo... Dan hebben de andere 3 het niet goed genoeg gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ga ik onthouden en eens verwerken in een slogan. Echt een goeie
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
En wat betreft Vlaamse onafhankelijkheid, een haalbaar/aanvaardbaar alternatief bestaat niet volgens mij. En ook, eenders waar het VB mee op de proppen komt, het zal altijd verketterd worden als het werk van de duivel door de Belgische machten. Van de NVA weten die nu dat ze zoveel water in de wijn doen dat men ze niet moet vrezen (we zitten in het kartel, we stemmen het vertrouwen op een onthouding na (die de meerderheid niet ingevaar bracht) maar we zitten niet in de regering?!?), het VB zal dit niet doen, dat weet men ook. Is dit de beste koers? Ik weet het niet, de toekomst zal het uitwijzen. Ik vind het alleszins een betere koers dan samenwerken met de Belgen. Waarbij ik uiteraard niet voor het VB spreek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() We gaan er niet raken Vlaming zolang uw strijd, zoals BDW, tegen het VB is inplaats van tegen de Belgische vijand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Dat valt nog te bezien nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad.
Evenzeer valt het te bezien of de trein toekomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Het cordon had allang moeten sneuvelen, die belgische doodstirjd wordt maar gerokken en gerokken, en uitputtingsslag die de Vlamingen onnodig veel geld kost.
Voor mij als NVA stemmer is de vijand niet het VB, maar la belgique. Zo spijtig dat deze krachten op geen manier gebundeld worden, want dan zou het es eindelijk kunnen daveren. (ipv dat CD& dat als de moment er komt de Vlamingen zal blijven offeren) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat de NVA tegen het VB is ipv tegen België is een wel zeer scheve uitspraak. De NVA heeft zich nooit getoond als voorstander van het cordon, noch het VB rechtstreeks benadeeld. Ze heeft wel duidelijk gemaakt wat qua programma kan en niet kan. Maar dat is niet het CS. Daarenboven is elke partijraad die ik meegemaakt heb altijd een weging geweest van het te stellen doel: België ontmantelen. Iedereen weet dat, CD&V ook, het apparaat Belge ook.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 3 oktober 2008 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
En dan die "duidelijk gemaakt wat qua programma kan en niet kan", dat lijstje ken ik niet. Kan iemand dat eens posten hier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Ik denk niet dat de Chipster voor een onafhankelijk Vlaanderen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vraag is : "Wat is tegenwoordig een onafhankelijke staat ?"
en vooral : "Willen wij een democratische rechtstaat ?" ... Leuk wordt het helemaal indien een Vlaamse staat, Vlaamse identiteitsbewijzen wil uitdelen en er gelijktijdig een consensus zou ontstaan (je kan nooit weten) om een EU-burgerschap in te stellen. Kortom het Vb als "locomotief" klinkt wel goed, maar van welke trein ?
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Het is zonder meer laf van BDW om een tegenstrever die de armen op de rug wordt gehouden door de media net daar constant onder de gordel te gaan stoten. En die man wil mij over democratie komen vertellen?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 3 oktober 2008 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() En je denkt dat BdW iets gaat komen vertellen aan U?
![]() Voetbalsmiley:"Zing eens een liedje!" ![]() |
![]() |
![]() |