![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve overtredingen van het forumreglement niet te citeren. Laatst gewijzigd door Akira : 31 januari 2009 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Akira : 31 januari 2009 om 11:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Akira : 31 januari 2009 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind je dat dan ook weerzinwekkend en getuigen van een zieke en bekrompen geest? Ik vind het vreemd dat je in de draad over het bloedbad in Dendermonde nog niet verteld hebt hoe je vanuit de gepleegde misdaden kan afleiden wat en hoe de opvoeding was van de dader. Jij vindt de bijdragen van Filosoof zelden een bijdrage, anderen vinden ze ongetwijfeld wel een bijdrage. Gelieve bij het uiten van je mening voor jezelf te spreken. Vind je valse beschuldigingen uiten, andermans woorden verdraaien e.d. wel fatsoenlijk discussiëren? Laatst gewijzigd door artisjok : 28 januari 2009 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() YES!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dajjal geeft toe dat zijn stelling even onzinnig is en hij een even vreemde logica volgt. Van Dajjal krijg je dus blijkbaar gelijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artisjok, je was niet in staat in de discussie over die Turkse jongen zelfs maar antwoord te geven op een heel envoudige vraag, gelieve je frustraties ergens anders op uit te werken.
Moet je echt worden uitgelegd wat aan de opmerking van Filo beledigend is? Kun jij misschien eens aantonen waar ik ook maar iets geschreven zou hebben( verband over KIm en Islam???) wat dit rechtvaardigd? Mij lijkt het anders logisch dat bij een Turkse jongen islam mogelijk wel maar bij ongelovigen geen rol speelt; als dit voor jou een probleem is om te begrijpen ligt dit mogelijk aan je bevattingsvermogen wat uiteraard jou en niet mijn verantwoordelijkheid is. Je hebt er blijkbaar geen enkel probleem mee dat sommigen zich hier gedragen als regelrechte inquisitie en in hun opmerkingen steeds de persoon maar niet de inhoud van een discussie centraal stellen, je eigen houding naar mij toe is daar trouwens een goede illustratie van! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Fris je geheugen even op. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=521 Citaat:
Citaat:
Vind je dat dan ook weerzinwekkend en getuigen van een zieke en bekrompen geest? Ik vind het vreemd dat je in de draad over het bloedbad in Dendermonde nog niet verteld hebt hoe je vanuit de gepleegde misdaden kan afleiden wat en hoe de opvoeding was van de dader. Citaat:
1 zij niet begrijpen dat... in combinatie met een denigrerende formulering over bevattingsvermogen of begrijpend lezen...? 2 zij de inquisitie zijn? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artisjok; ben je het met me eens dat bij iedere vorm van criminaliteit, zeker door jongeren omgevingsfactoren een rol spelen?
Indien ja dan ook bij een Turkse jongen; wanneer jij daat moeite mee hebt zegt dit iets over jou niet over de juistheid van de conclusie en daarop ben je zowat een halve heksenjacht begonnen die je blijkbaar niet wilt of kunt opgeven. En jou ik reken jou zeker tot de gedachten politie op dit forum, omdat je argumenten vaak niet door enige logica onderbouwd worden maar door emogevoelens van de onderbuik. Maar ik ben blij dat je toch zelf ook wel toe kunt geven dat de opmerking van Filo er ver over is, iedereen die het durft van kritisch te kijken naar alles wat met moslims te maken heeft staat binnen de kortste keren tegenover 'weldenkenden' die vanuit emo gevoelens menen dat ze 'goed doen' en 'opkomen voor' waarbij de realiteit ontkent wordt. Je kunt je de vraag stellen wat een grotere bedreiging vormt, de problemen zoals ze zijn of het onvermogen van 'weldenkenden' om die vanuit hun zelfopgelegd kader zelfs maar te registeren. En als het over kleinerende en denegrerende opmerkingen gaat kan ik enkel vaststellen dat jij zonder meer verdedigt wie dit doet en aanvalt wie daarop wijst maar ik twijfel niet aan uw vermogen dit voor u zelf volkomen goed te praten. Laatst gewijzigd door alice : 29 januari 2009 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Nee, ik begrijp wel waarom jij ze beledigend vindt." Je gaat me toch niet wijsmaken dat je dit niet begrijpt? Citaat:
Citaat:
Vind je dat dan ook weerzinwekkend en getuigen van een zieke en bekrompen geest? Ik vind het vreemd dat je in de draad over het bloedbad in Dendermonde nog niet verteld hebt hoe je vanuit de gepleegde misdaden kan afleiden wat en hoe de opvoeding was van de dader.. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artisjok ben je of hou je jezelf dom??
Wat aan Filo's opmerking beledigend is lijkt me nogal duidelijk, hij insinueert dat ik ook indien er geen enkele reden is om dit te veronderstellen misdaad in verband breng met islam, zonder ook maar enigszins te kunnen aantonen dat dit terecht zou zijn. Ofwel neem je die taak van hem over ofwel hou je beter je hersenkronkels voor je; niet? Ik kan niet geloven dat dit nu nogmaals aan je moet worden toegelicht; bij een jongen uit Turkije die hier meer dan twintig vrouwen lastig valt en aanrand is die veronderstelling dat islam en visie op vrouwen een omgevingsfactor is terecht,als je verder iets wil weten helpt het een vraag te stellen ook jij insinueert hier iets wat echt niet door de beugel kan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Akira : 31 januari 2009 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 30 januari 2009 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() mijn uitval was alleen maar omdat enkele hier absoluut niet ontopic konden komen maar bleven leuteren over dochters die seks hebben.
waar het hart van vol is, loopt de mond van over... vandaar dat ik aannam dat die gasten oversekste maniakken zijn en heimelijk zelf zo'n meisje eens "onder handen zouden nemen". Dat ze zulke vrienden van hun dochters naar buiten zouden bonjouren is maar pietpraat. Het liefst zouden zij zelf een jong blaadje willen neuken...dat het hun eigen dochter is, maakt hen niks uit. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 30 januari 2009 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
je bent hier amper een week en meent al te kunnen uitmaken of iemand moslim is of niet, sterker zelfs, of die gelovig is of niet. wel beste vriend, je zit compleet ernaast! (dus begin alleszins maar uit te leggen wiens alter nick je bent ![]() waar ik je wel gelijk ga geven is het feit dat een gelovige moslim idd zo een stereotiep beeld van het westen zoals ik voorgesteld heb, kan hebben. Wat natuurlijk belachelijk is. Net zoals het belachelijk is om van de moslims en de islam een stereotiep beeld te hebben zoals sommigen hier weleens durven tentoon stellen. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 30 januari 2009 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voeg liever de daad bij het woord, ipv keer op keer af te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
tuurlijk had jij graag gehad dat ik hier niet meer kwam want die racistische ballonen die jullie oplaten, doorprik ik zo. ![]() je moet niet afkomen met "ik ben geen racist maar..." die 'maar' spreekt voor zich. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Styllo Ben kun je jezelf onthouden van denigrerende, kleinerende opmerkingen over Vlamingen in het algemeen, en vooral stoppen met beschuldigingen over rascisme?
Dat is beledigend voor dit forum, als je geen discussie aankunt ga dan buiten spelen? Volgens mij heeft niemand die hier gefixeerd op dochters en seks, wel werd besproken hoe je kinderen leert te bepalen wat hun grenzen zijn, welke normen en waarden je als ouder meegeeft en de meeste forummers kunnen zich erin vinden dat eenmaal de wetttelijke leeftijd bereikt is jongern zelf bepalen met wie ze seks hebben en wanneer waarbij ouders hopen te hebben meegegeven dat je moet opppassen voor misbruik. Dat is voor de meeste forumleden; iemand die zijn werkelijke intenties niet eerlijk weergeeft in gedrag of woorden. Marokkaanse loverboys zijn daar een goed voorbeeld van, al van gehoord? Blijkbaar heb je er ene probleem mee dat seks en jongeren zo open en eerlijk op dit forum besproken werd en maak je daar gore insinuaties van alsof iedere Vlaamse papa wel zijn eigen dochter wil neuken, waar zijn die mensen die steeds vooraan staan om 'veralgemenen' en 'discriminatie' ' en racisme te veroordelen?? Hallo iedereen? En jij Ben, doe wat aan je frustraties, we leven hier niet in een moslimland en hebben een cultuur waar ook onderwerpen zoals seks vrij besproken mogen worden, als je dat niet zint moet je opzouten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |