![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch moeilijk om te weten te komen.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen antwoord, Bentje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kallikles je hebt al antwoord gekregen en Bentje sloot zich hierbij aan, dus misschien moet je eerst nog een nieuwe vraag bedenken?
Maar om op jou vraag te antwoorden' jullie' sloeg op forumleden die blijkbaar niet goed begrijpen dat iedere vader niet wil dat zijn dochter louter als lustobject bekeken wordt wat niet wil zeggen dat ze niet vrij is om zelf te beslissen welke seksuele relaties ze wel of niet wil aangaan. Mocht je over die nuance een vraag hebben; stel ze gerust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- geldt dit ook voor de zoon of niet? - geldt dit ook als de dochter in kwestie bewust op zoek is naar een louter sexueel avontuur? - is het verkeerd van die dochter dit te willen? Voor alle duidelijkheid: het gaat hier niet om wie dan ook het vuur aan de schenen te leggen, wél om een open dialoog over dit thema te beginnen. Daarna zal ook ik mijn eigen antwoord op deze vragen geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() WAT EEN ZEIKERDS ZIJN JULLIE.
HOU TOCH OP OVER DIE DOCHTER EN SEKS. HET TOPIC ONDERWERP GAAT NIET DAAROVER. JULLIE VERKRACHTEN MIJN TOPIC. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() groepverkrachting op een mentaal gehandicapte leve de moslim verrijking!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() slachting van babies, leve de vlaamse verrijking
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() dit soort "argumentatie" (als je het al argumentatie kunt noemen) is idd van bedenkelijk niveau.
Dit heb ik ook zo willen aantonen door krak opdezelfde niveau als Dixie te reageren. Als je nu een beetje eerlijk was geweest Savatage, dan had je in je post de post van Dixie moeten meenemen. Hij maakt zich belachelijk, en de bedoeling van mijn posting is dit blootleggen. Want uiteraard heeft baby moord niks met de vlaamse cultuur te maken, net zoals criminele feiten door jongeren met islam te maken hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() zoiets
![]() Wie wil uw topic over een volkomen onbestaand onderwerp nu verkrachten ![]() 't Is nog niet eens het neuken waard, laat staan verkrachten ![]()
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kallikles; wat ouders proberen tegen te gaan is misbruik van vertrouwen, waarbij jongeren overgaan tot seks omdat hun partner hen misleidt en enkel dit als doelstelling heeft.Wie dit vertrouwen misbruikt is niet afhankelijk van geslacht, uiteraard kunnen meisjes dat ook doen ( alhoewel ik de jongen nog moet tegenkomen die hierover zijn beklag doet maar goed)
UIteraard is het anders wanneer zoon of dochter zelf bewust ervoor kiest om seksueel contact te hebben,vanaf een bepaalde leeftijd heb je immers zelfbeschikkingsrecht; ook over je eigen seksueel bestaan en ik denk dat de meeste ouders daar geen probleem mee hebben. Seks is vanaf een bepaalde leeftijd dus geen probleem zolang het niet over misbruik van vertrouwen gaat en zoon of dochter echt zelf kiest om die stap te zetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Ook niet indien je dochter dat wel wil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Terwille van de mens die neukt bestaat de wereld voort...
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() woohoo! roger!
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() *KNIP*
ik heb een topic geopend om hier eens te discussieren maar ik zie dat het racisitische kamp niet verder reikt dan die ongelukkige voorbeeld van die seks hebbende dochter. Ze blijven er op staren en gaan straal voorbij aan de boodschap die ik wou brengen. *KNIP* ik geef het op: dit forumgedeelte is totaal overgenomen door racistische mensen. Discussieren heeft geen zin. Ik ben hier weg. doe maar wat jullie willen met mijn topic. voor mijn part steekt ge het in uw dochters kont. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gelieve niet te schelden. Laatst gewijzigd door Akira : 31 januari 2009 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |