![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Bruno* heeft ook talent. Dit compenseert het Vlaams/belgisch evenwicht
8)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heden ten dage is de site van Jonge Belgen niet meer. Reden
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is da echt?
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt gelijk
![]() Moet een fout zijn bij Skynet. Eens met de webmaster over hebben. |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ach ja, u bent nooit jong geweest, of steeds jong en rijk natuurlijk...
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#69 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Patriot! op 21 februari 2004: "Binnen de week staan ze op de site"
Patriot! op 18 april 2004: "Ik heb ze (de foto's) gisteren naar de webmaster gestuurd." Op 16 mei 2004: nog altijd geen foto's te bespeuren op de website van jonge Belgen (www.jongebelgen.be.tf) Net zoals de Duitstalige versie van de nationale BUB-site: duizendmaal beloven, maar in feite komt er niks van in huis. Vermoedens dat de startdag van de Jonge Belgen of niet heeft plaatsgevonden, of een flop was, lijken bevestigd te worden? |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was zeker geen flop, maar ik heb het al meerdere malen gezegd:
De verkiezingen nemen enorm veel tijd in beslag! Al ben ik best wel benieuwd naar de foto's van de startdag! ![]()
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n 20-25 man, maar ik treed Kim hierin bij; al onze leden en militanten zijn nu bezig met de verkiezingen. Het hoeft dan ook niet te verwonderen dat het project "Jonge Belgen" even op een laag pitje is gezet, wat niet wil zeggen dat het is afgevoerd, integendeel! Na de verkiezingen zijn we er weer in volle kracht ![]() |
||
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb gehoord op TVL dat ze ook in Limburg opkomen met de verkiezingen klopt dat? Ze hadden toch een kieslijst ingediend?
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard. Wij komen voor de Vlaamse/Waalse Raad op in Brussel, Antwerpen, Waals-Brabant, Vlaams-Brabant, Limburg, Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen en voor het Brussels gewest (Nederlandstalige én Franstalige lijst) |
|
![]() |