![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het liberalisme staat nu eenmaal sterk in Vlaanderen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() de rest loopt dus vrij rond ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 1 mei 2009 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de Belgische belastingsbetaler heeft nooit de controle over Fortis gehad, dit waren de aandeelhouders (in theorie althans). Komt daarbij dat de staat in het verleden niet uitgeblonken heeft, daar waar hij zich in het bankleven waagde (Ethias, Dexia). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn persoonlijk gedacht:
- of het terecht was of niet, wat er uiteindelijk met Fortis gebeurd is: niemand weet het, misschien zal de geschiedenis het uitwijzen. Als we ooit over alle gegevens zouden beschikken (inbegrepen de finansiële middelen van de staat; het dreigement na Ijsland dat het land echt over kop zou gaan ....) - in een regering met een koalisie, is het niet meer dan normaal dat bij een gewichtige of gevoelige beslissing, er wel één partij is, of evt één minister, die de grootste tegenstander is van de gekozen oplossing; maar er zich bij neerlegt, want de koalisie enz. .. bla bla .. geen aboslute meerderheid. - maar om dan als een kalimero, gaan janken dat jij eigenlijk anders wou; maar om dan de mensen met wie je een kontrakt afgesloten hebt (koalisie) in vertrouwen, een mes in de rug te gaan steken; maar om dan zo "uit het bed te klappen" ... moet je een oen zijn. Een zeer egosentrisch persoon. Niet waard om een koalisie mee aan te gaan. Niet te vertrouwen voor gevoelige of belangrijke zaken. De Klucht heeft het hem gelapt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wait en see
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() wat weet de gucht nu van fortis
of wacht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hij loopt de VLD meer in de weg ,dan dat hij kiezers aantrekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() wie gaan ze anders naar voor schuiven?
Guy - Ik kan het in eigen land niet oplossen dus ga ik het proberen in Europa - Verhofstadt? Bartje - Ik kan zelfs mijn eigen stad Mechelen niet in orde krijgen - Somers? Jean-Jacques - Ik heb toch de eerste plek gekregen op de lijst - De Gucht? Patrick - Ik sjoemel zoveel en ik wordt nog voorzitter - DeWael? ... het lijstje met incompetente mensen bij de VLD groeit gestaag ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat is een kleine prijs om te betalen om de kleine spaarder onderdak te geven bij een van de veiligste banken ter wereld tijdens de zwaarste crisis van de laatste 100 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met of zonder deal met BNP Paribas, je weet heel goed dat het de Belgische staat is die het risico op zich neemt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() ²
![]() |
#74 |
|
![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 2 mei 2009 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geen enkele internationaal actieve beursgenoteerde bank heeft de zwaarste beurscrash van de laatste 100 jaar beter doorstaan dan BNP Paripas. Dat zegt toch ook wel wat hoor! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Modrikamen spreekt geen Nederlands.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |