![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo weinig levenswijsheid ?? Weet gij dan niet dat het nikske belang heeft dat ge gelijk hebt, maar dat het alle belang heeft dat ge gelijk krijgt ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door system : 15 juli 2009 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus Dehaene en Peeters mochten van jou ook nooit minister geworden zijn? en Lieten natuurlijk ook niet...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 juli 2009 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook toevallig dat ze dat lijk juist nu opgraven zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Heb ik ook pas vernomen dat de Peumansen eerder 'zwart' waren tijdens de oorlog. Nu, dat verwondert me niet. Sauwens komt ook uit die hoek ( Sint Maartenfonds). Dus, vaak bestaat het overgrote deel en zeker de kern van de Vlaams-nationalisten uit nazaten van 'zwarten'. Dat is gewoon zo. Zelfs Van der Elst, eerste voorzitter van de VU indertijd, gaf dat toe (alhoewel hij zelf niet uit dat milieu kwam). Het is dus maar te hopen dat Peumans geen andere ideeën 'van zijn vader heeft meegekregen'.
Laatst gewijzigd door system : 15 juli 2009 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ik in mijn piama kan, en mijn piama in mijn reiskoffer, dat ik in mijn reiskoffer kan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
net opgezocht: De Peuk is van 51 geboren. Neem dat zijnen oude 25 jaar was toen de Peuk het Vlaamse licht zag. Dan was dienen oude geboren in '26. Den oorlog begon in '40. .... ..... 14 jaar !! Oh, sorrie, ge zijt de grootvader van de Peuk aan 't verwijten misschien ?? Ge verdient een lelijk Vlaams scheldwoord, dat begint met de volkse naam voor testikel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 15 juli 2009 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geniet gewoon van hun pijn Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 juli 2009 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 juli 2009 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je heel dat gezin, met de drie komende generasies erbij, naar Siberië sturen? Eén woord: afgrijselijk.
|
![]() |
![]() |