![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Hij zal niet uitgeleverd worden omdat ie de marokkaanse nationaliteit heeft. Echter zal ie ook niet vrijkomen, de marokkaanse wet is daar zeer duidelijk over. Hij zal zijn straf in Marokko ondergaan en het zal langer duren dan in België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Banken overvallen en stelen zijn ook in Marrokko verboden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Geen gevangenissen meer bijbouwen,veel geld uitgespaard,plaats te over,voor degene die nutteloos geweld gebruiken,dat soort mag m'n voor m'n part eeuwig in de gevangenis blijven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht stelen verboden zijn, dan waren er geen banken om te overvallen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() De Marokkanen zijn blijkbaar nog minder gediend met het uitschot dat hun volk een slechte naam bezorgt in het buitenland.
Die Johri/Sekkaki zal het dan ook geweten hebben wanneer ze in een Marokkaanse cel belanden voor een paar jaar. Tegenover de cellen daar zijn de gevangenissen hier viersterrenhotels ![]()
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Trouwens geen wet-Lejeune in Marokko
![]()
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het goed begrijp zullen ze berecht worden voor de bankovervallen ná hun ontsnapping. Maar hoe zit het met de gevangenistijd die ze nog moesten uitzitten voor vorige misdaden ? En wat als ze gewoon naar Marokko gereisd waren na de ontsnapping, zonder die bankovervallen. Zouden ze daar nu dan vrij zijn ?
Laatst gewijzigd door Zucht : 8 augustus 2009 om 17:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is wel erg rustig in de Belgische politiek omtrent de ontsnappingen; op het Nederlandse Binnenhof had de figuurlijke ''beul'' al klaar gestaan voor de betreffende minister. Of is Stefaan De Clerk, blij dat het parlement (inclusief senaat) op reces is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marokkanen hebben hier niet komen stelen, net zoals Polen, Nederlanders of Belgen dat niet hebben te doen. En als zij hier wél stelen, horen zij voor een Belgische rechtbank te verschijnen en hun straf uit te zitten in een Belgische gevangenis. Ongeacht hun nationaliteit.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toppunt is als je naar Marokko gaat, zijn de mensen daar heel snel om te zeggen dat de "Belgische" Marokkanen geen echte Marokkanen zijn, maar het uitschot dat ze in hun eigen land niet meer willen. Marokko is een heel mooi land, en de mensen daar zijn super !
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry hoor, maar ik vind het triester dat ze überhaupt hebben kunnen ontsnappen, is dit een gevangeniswezen. Volgens de media hebben 'Vlaamse*' en 'Waalse*' (en wat ik nu vergeet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Belgie is al heel lang een lachertje op alle gebieden....
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen probeert langzaamaan een inburgeringsbeleid uit te werken. In tegenstelling tot het federale niveau dat de problemen liever doodzwijgt. Citaat:
Ik ben er nog niet geweest, maar wil dat best aannemen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien een beetje teveel BUB-lectuur gelezen? ![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=126624
|
|
![]() |
![]() |