![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zolang als de gemiddelde Vlaming blijft denken dat de traditionele partijen dit wel zullen oplossen, zal de toestand enkel maar erger worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoezeer ik hem probeer uit te leggen dat ik met dit topic wil wijzen op een structureel probleem, hij snapt het niet. (wil het niet snappen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Graag een beetje inlevingsvermogen ! Die gasten zijn geïrriteerd aan het einde van de Ramadan. Die moeten zich een beetje kunnen afreageren na hun zelfreflectie-boetedoening-godsdienst-vasten-veertiendaagse ! Laatst gewijzigd door boerenverstand : 18 september 2009 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen voorstander van het Belang, maar stilaan besef ik dat er mij geen andere keuze rest. Kiezen voor het minst slechte, noem ik dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus frisse gezichten: Rolf, Flup, Frank, ....naar de achtergrond. En graag wat moderne look , hun website is afgrijselijk. ook het onnozel type discours van Flup moet stoppen, vendelzwaaien in korte broeken,... In Holland wordt al gesproken van een kabinet CDA-Wilders omdat mathematisch niets anders kan. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 18 september 2009 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Iemand schreef hier: de meerderheid van de VB-kiezers zijn geen fascisten, maar de partijtop is er wel van doordrongen.
Dat is juist en heeft er mij altijd van weerhouden om voor hen te stemmen. Maar als ik deze berichten lees, en ik moet kiezen tussen: - een wereld waar brandweerlui en andere hulpverleners straffeloos aangevallen worden en - een wereld waar Ordnung heerst dan kies ik voor het tweede, omdat mij dat het minste kwaad lijkt. Als het VB hier ooit aan de macht komt, gaan de concentratiekampen niet als paddestoelen uit de grond komen, me dunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Para's in volle uitrusting erop af sturen en eerst kloppen en dan vragen wat er scheelt. Dit is geen rel meer, das Oorlog een andere manier van oorlog dan twee legers tegen mekaar. Das een andere vorm van leger, maar het is een leger. Oorlog tegen onze normen en waarden, tegen ons maatschappelijk bestel. Wie gepakt wordt, geen gezever en maatschappelijke theeklets. Niks van da, gewoon op Zaventem er retour land van herkomst.
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die verdienen geen tweede kans meer voor mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ga dan wat hout hakken in het bos, trek ies aan uw pietje, ga naar de mcdonalds nen burger eten en zuipt u desnoods een stevig stuk in uw kloten. Maar laat de mensen gerust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb daar een speciaal voddeke voor. ![]() Nee Pietje serieus, er zijn grenzen aan alles, wat kaseistenen uitbreken en wat mee naar de flikken smijten tot daar aan toe, die gasten hebben nen helm en een schild. Maar auto`s van burgers in brand steken, stenen door hun vensters kijlen, ik kan u verzekeren doe dat bij mij en ge krijgt het een en ander terug, van kokend water, tot kogels, en homemade napalm en alles wat dat daar tussen zit. ik zal er zelf mijne fritex met varkensvet voor opzetten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 18 september 2009 om 13:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar nu serieus, jij bent echt wel ne stoere hè. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je niet misbegrepen wil worden ben je beter duidelijker. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Dat insinueer ik helemaal niet. Het betekent niet meer dan dat er allochtonen bij betrokken zijn, niet dat het "allochtoon zijn" de reden van de gebeurtenissen is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Raf laat je niet vangen. Ze proberen de discussie af te leiden van het onderwerp "dubbeltopic"
![]() |
![]() |
![]() |