![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() familie vd orka's ??
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moderatie doet het overigens prima, als je het mij vraagt. U wenst enkel anderen het zwijgen op te leggen en ganse threads de modelleren ipv modereren. Bovendien is iemand die van mening is dat er geen abnormale seksualiteitsbelevingen bestaan en zelfs pedofilie als "normaal' beschouwt wanneer het kind er zou in toestemmen, ongepast en onverantwoord als moderator op een forum als deze. Zeker omdat je weigert daarvan een woord terug te nemen, zullen voor jou steeds bepaalde deuren gesloten blijven. Niemand die verstandig is, zou het risico lopen om iemand met uw ideeën verantwoordelijkheid te geven. Ik hoop dat je dat inziet en ik hoop nog meer dat je bepaalde uitspraken recht eindelijk eens rezcht zet ipv er met enige ongepaste fierheid te blijven achterstaan staan. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 september 2009 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je daar zeker van? Bron?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Nederlands is een taal waarmee je erg creatief kan en mag omspringen.
Neologismen zijn geen taboe, integendeel zelfs. Sla er maar eens een deftig dik 'woordenboek' op na! Ik weet gelukkig wel zeker dat Flanelcondoom zich niet zal laten afpoeieren door, ... eh ..., wel ja, precies, een 'regeldraver'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge 't in 't Nederlands vraagt, bekijkt de 'patron' u met een scheef oog. Ge krijgt ze wel, maar 't is niet echt van harte. En 't is nochtans ne vraie belge.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
BTW: zagen bij de mods of spel maken van dubbeltopics zul je mij niet zien doen, daar aan de linkerzijde ![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik vind dat beide kampen hun eigen poco's (what's in a name) hebben. Maar hun argumenten zijn bijna altijd in wezen hetzelfde. Ze verwoorden het anders maar bedoelen eigenlijk gewoon "en ik heb gelijk" Kunnen ze geen gelijk halen vervallen ze beiden in het zelfde. Hun calimero gedrag van "en zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk" Geen van de beide kanten wilt zelfs maar de moeite doen om een echte dialoog aan te gaan. Hence de persoonlijke aanvallen, afleidingen en niet te vergeten "MOD, ze zeggen dat" De éné moet niet voor de andere onderdoen, en beide kampen hebben wel degelijk die paar die er hun dagtaak van maken. Zoals gezegd, zielig.
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 20 september 2009 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is me buiten zijn opvallende obsessief-compulsief gedrag niets interessants bijgebleven, eerlijk gezegd...
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |