![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie ook niet in wat er nu fout is met de redenering van de N-VA...natuurlijk zouden leeflonen omhoog moeten, mensen kunnen onmogelijk overleven van een 700 euro per maand...maar evengoed moet je dit zoals terecht wordt gesteld ruimer zien, wat dan voor mij zeker omhoog mag zijn de minimum lonen, bovendien zouden mensen die tewerksteld zijn binnen de sociale economie bijkomende steun mogen ontvangen, die mensen verdienen vaak omdat ze fysiek niet meer dan parttime werk aankunnen een 700 euro en indien ze geen recht op bijpassing hebben via RVA zijn dit dus werkende armen!
Ik denk dat je meer mensen zou motiveren door juist aan deze groepen werk te belonen met bijkomende steun! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Als ze al eens begonnen met profiteurs op te zoeken en niet meer te betalen!!Zou de pot groter zijn voor de mensen die "echt" nood hebben aan meer en er zelf noets kunnen aan verhelpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe staat het er nu voor over de plannen van n-va ?
|
![]() |
![]() |